Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1292
Her er greien , jeg befinner meg i danmark og må sette inn en tussing på en kompis' konto da han skal kjøpe festivalbilletter til en del folk. Jeg har ikke med meg kodebrikke så får ikke gjort det via nettbank. Er det noe bank i danmark jeg kan spasere inn i med kontanter eller visa og få de til å sette inn på min kompis' konto ? Vi har begge DnB
Ja, men etter min erfaring så kan det koste en del.
Sitat av hemulen Vis innlegg
Ja, men etter min erfaring så kan det koste en del.
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på det, var i Belgia i våres og måtte overføre 5 000,- til en norsk konto. Ble ca. 360,- i gebyrer.
Takker for svar. Er det samme hvilke bank så lenge det ikke er en skrotingbank ?
Ja, du kan overføre fra alle banker, men du trenger IBAN / SWIFT nr til kontoen du skal sette inn penger på.

https://www.dnb.no/bedrift/kalkulatorer/iban.html
Sjekk ut Western Union, om det er noen fillialer i nærheten som passer dere.

Du kan overføre penger via nett, og vennen din kan hente ut penger i fillial i Norge.
Sist endret av FarmerJoe; 7. august 2013 kl. 09:16.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Sjekk ut Western Union, om det er noen fillialer i nærheten som passer dere.

Du kan overføre penger via nett, og vennen din kan hente ut penger i fillial i Norge.
Vis hele sitatet...
Og med western union, om du sender akkuratt 1000 kr så koster det deg 100 kr, og om du sender 1001 koster det deg 150 kr.

Funker som bare det.
PayPal? Titegn