Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 111473
Sitat av cardy
vel, jeg hadde vel valgt å studere eller tatt livet av en jeg kjnner, på en regnete høst kveld,(mindre folk ute og mindre spor som blir igjen) jeg ville ogdå stjelt et par sko som er litt for store fra en butikk som har sko stående utenfor butikken,(slik hvis det skulle bli noen fotspor i nærheten, det regner jo, så blir det litt mer spennede hvis de letewr etter en som bruker 44, og ikke 41, deretter våpen, kniv er vankselig og spore, så er noe å slå med, rør av noe slag, og fluktrute måte vært til fots, liket hadde jeg ikke rørt, eller flyttet på,
Vis hele sitatet...
Haha! Det var litt av en plan, du skal altså ha lite oppmerksomhet ikke mye. Er for det første ikke bare og "stjele noen sko fra en butikk" er kamera overalt osv. Og hvordan har du tenkt å stjele våpen som er vanskelige å spore?
Wow, denne tråden gjør meg paranoid :P
1)finn offeret
2)finn en uregga pistol (kjøp lyddemper)
3)gjør det på kvelden og på en dag som eksempel nyttårsaften (ingen som hører skuddene)
4)ha på deg hansker hele tiden
5)brenn liket HELT opp, bein og alt. (høres kanskje sykt ut, men brenn han på en liten flåte midta på sjøen)
6) brenn pistolen og klærne dine
7) kom deg hjem igjen og lat som ingenting.
8) don't try this at home

bare skreiv den egentlig i full fart, hva syns dere om den planen? :P
gjør som dexter...
heng opp plast på alle vegger, tak og gulv og kutt opp liket i flere deler og kast det ut i sjøen.
bruk hansker for ikke å legge igjen DNA og fingeravtrykk.
drep en random person =P for ikke å bli misstenkt for drapet pga. motiv.

og til slutt, lat som ingenting =p
Sitat av kaylo
1)finn offeret
2)finn en uregga pistol (kjøp lyddemper)
3)gjør det på kvelden og på en dag som eksempel nyttårsaften (ingen som hører skuddene)
4)ha på deg hansker hele tiden
5)brenn liket HELT opp, bein og alt. (høres kanskje sykt ut, men brenn han på en liten flåte midta på sjøen)
6) brenn pistolen og klærne dine
7) kom deg hjem igjen og lat som ingenting.
8) don't try this at home

bare skreiv den egentlig i full fart, hva syns dere om den planen? :P
Vis hele sitatet...
1. Man FINNER ikke bare en uregistrert pistol.
2. Man kan ikke brenne et lik HELT opp, det blir alltid rester (ja, det er bare aske, men det kan spores).
3. Pistoler brenner dårlig.
men grimdoc, hvis ikke liket brenner helt opp så kan vi jo bare dumpe resten i vannet (mister alle spor)? pistolen også og asken bare flyyger med vinden?
Sitat av Grimdoc
2. Man kan ikke brenne et lik HELT opp, det blir alltid rester (ja, det er bare aske, men det kan spores).
Vis hele sitatet...
Veldig vanskelig og brenne et lik til aske.

Sitat av Grimdoc
1. Man FINNER ikke bare en uregistrert pistol.
Vis hele sitatet...
Kan alltids lage egen.
Sist endret av hj0mar; 27. januar 2008 kl. 02:39.
La liket ligge! ikke særlig lurt å stappe det inn i bagasjerommet og kjøre det rundt omkring.
Minst mulig kontakt med alt.

Og ikke bruk pistol. det er for fjortisser.
Bruk enten en slags form for bombe (bilbombe, rigge senga, osv)
eller et slagvåpen. Pistol er bråkete, sølete og masse fingeravtrykk.
Et stålrør er ganske mye lettere å kvitte seg med.
Kveling med en gitarstreng ol. er jo også ganske greit.

Og ikke minst, aldri gjør det igjen.
1. Finn eit offer
2. Ta livsånden hans/hennes med ein pose etc. noe som ikkje griser.
3. Kast liket i feks ei elektrolyse celle. Disse holder 950-1000 grader, og bør gjere underverket for å bli kvitt eit lik.

Smal sak.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Først må du gå til innkjøp av rundt 100 starinlys, etter det tar du offeret og dreper det på en måte som ikke innbærer å sage det opp i mangen biter. Når du har røvarene (Lik, Starinlys) mykgjør du starinlysene sånn passe bløt (Formelig) etter det tar du liket, setter det opp i likstativet ditt (som du selfølgelig har) og former starinen som leire rundt hele liket, det beste med det hele er at du kan ha det som pynt i kjøleskapet.

PS. Det anbefales ikke å sette starinlysliket på hverandaen på solfylte dager. Dette fordi naboene dine vil tro du er tøysete og snodig.
bernsen, det var kanskje tidenes dårligste idé. Uansett, slutt å se dårlige "skrekkfilmer" hehe.

Er det noen stoffer som er dødelige i krysning med hverandre, men hver for seg er de helt ufarlig? Slik at du kan plante stoff-1 i en væske eller annen føde som offeret putter i seg f.eks på ettermiddagen, og stoff-2 i aftenskaffen til denne personen.
Sitat av vtgxtc
bernsen, det var kanskje tidenes dårligste idé. Uansett, slutt å se dårlige "skrekkfilmer" hehe.

Er det noen stoffer som er dødelige i krysning med hverandre, men hver for seg er de helt ufarlig? Slik at du kan plante stoff-1 i en væske eller annen føde som offeret putter i seg f.eks på ettermiddagen, og stoff-2 i aftenskaffen til denne personen.
Vis hele sitatet...
Ja, min var en smule uorginal og urealistisk!
Men, det du hinter til er genialt! Hadde det fantes to slike stoffer (Vet ikke om det finnes) må jo det være det ultimate kill! Lett å begå, lett å skjule!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av KaldBlod
Greia er vel at om du bor på landet, så kjenner alle deg, og vet om alle steder du vet om. Om en person blir meldt savnet vil folk søke på alle tenkelige steder. Sånn ca. iallefall.

Å legge liket i en stor koffert og dumpe det på en søppelfylling er muligens mulig, men en vet aldri hvor mye disse rettsmedisinerne (eller hva de kalles?) kan finne ut. Det er ganske utrolig.
Vis hele sitatet...
Disse "rettsmedisinerne" er ikke så gode som de ser ut som. I f.eks. CSI finner de ut alt, sånn er det ikke i virkeligheten. Så denne metoden høres ganske sikker ut!
En ide for å ikke legge igjen spor ville vel vært og drepe offeret i full latex drakt.

Det perfekte drapet ville vel vært å sette ett heftig skudd med heroin eller ren mdma. Offeret burde da helst være narkoman eller ha narkotiske rykter om seg. Dette vil da bli av en konklusjon av selvmord ved overdose.
Sitat av vtgxtc
Er det noen stoffer som er dødelige i krysning med hverandre, men hver for seg er de helt ufarlig? Slik at du kan plante stoff-1 i en væske eller annen føde som offeret putter i seg f.eks på ettermiddagen, og stoff-2 i aftenskaffen til denne personen.
Vis hele sitatet...
Cola light og Mentos. BOOM!

Men, hvorfor ikke bare gift i måltid 1. ?
Dumpe liket i sjøen må jo være en overlegen metode, ingen spor ingen ingenting. Hva er allt dette styret med og brutalisere liket.
Sist endret av estragon; 25. mars 2008 kl. 17:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
masse bra måter å drepe noen på, men den beste måten (som jeg vi si), er å finne ut når noen ska begraves..

da det er fler enn en som ska begraves på samma dag, så graver de opp den ene graven dagen før..
og er man kjapp, så stikker man dit om kvelden, graver seg ned en halvmeter-meter ned i hullet, legger liket der, legger jorda oppå igjen, planer ut, og later som ingen ting.
Da ska det litt til for at det er noen som kan finne liket/likene
Sitat av tomdebong
Det perfekte drapet ville vel vært å sette ett heftig skudd med heroin eller ren mdma. Offeret burde da helst være narkoman eller ha narkotiske rykter om seg. Dette vil da bli av en konklusjon av selvmord ved overdose.
Vis hele sitatet...
God idé. I liket med å vente til en dag "målet" går med svarte klær, så kutte det han/hun har av blodårer. Vil nok ende opp med konklusjonen; selvmord det også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Irriterer meg når morderne bare legger offeret i skogen! Noen lodd rundt bena og rett utfor aker brygge, og ingen finner det igjen
Sitat av jesk03
Irriterer meg når morderne bare legger offeret i skogen! Noen lodd rundt bena og rett utfor aker brygge, og ingen finner det igjen
Vis hele sitatet...

ingen som ser deg Drasse på et lik til aker brygge da?..... blir litt vrient og dumpe det der.....



Ta heller en plass uten folk..... eller kast liket i mjøsa med noen lodd..
Sitat av tomdebong
En ide for å ikke legge igjen spor ville vel vært og drepe offeret i full latex drakt.

Det perfekte drapet ville vel vært å sette ett heftig skudd med heroin eller ren mdma. Offeret burde da helst være narkoman eller ha narkotiske rykter om seg. Dette vil da bli av en konklusjon av selvmord ved overdose.
Vis hele sitatet...
Hvis offeret allerede er narkoman, så ville jeg heller bare putta litt rottegift i noe heroin/speed og sendt det i posten til han, eller bare gitt det til han.
"Mann 37 fikk dødelig overdose av heroin!"

Men hvis jeg hadde muligheten til og drepe ett menneske og være 100% sikker på at jeg slapp unna, så ville jeg nok heller ha drept han på en mer brutal måte. Øks over kneet, saks i øynene og skrujærn i øret, etterfulgt med ett kraftig kakk i huet med hammer. La han pines litt imellom vært "redskap" hadde også vært litt gøy. Når han endelig er dø, så tar man en stor slegge og dundrer mot hodet hans, bare for og få litt blod og gørr for kjerringa hans og tørke opp.
Sist endret av rbt; 18. april 2008 kl. 16:25.
Sitat av rbt
Hvis offeret allerede er narkoman, så ville jeg heller bare putta litt rottegift i noe heroin/speed og sendt det i posten til han, eller bare gitt det til han.
"Mann 37 fikk dødelig overdose av heroin!"

Men hvis jeg hadde muligheten til og drepe ett menneske og være 100% sikker på at jeg slapp unna, så ville jeg nok heller ha drept han på en mer brutal måte. Øks over kneet, saks i øynene og skrujærn i øret, etterfulgt med ett kraftig kakk i huet med hammer. La han pines litt imellom vært "redskap" hadde også vært litt gøy. Når han endelig er dø, så tar man en stor slegge og dundrer mot hodet hans, bare for og få litt blod og gørr for kjerringa hans og tørke opp.
Vis hele sitatet...
Gøy?
Minn meg på at jeg aldri skal møte deg en sen kveld *grøss*

Tror den beste måten å drepe noen på ville vært å kverke det gjennom inntak av mat. Hvis det ikke er viktig hvem du dreper, så ville jeg bare gått inn i en butikk, hatt en sprøyte med ett eller annet morsomt stoff, for så å sprøytet det inn i en eller annen matvare. Selvsagt passe på å ikke bli oppdaget av butikkens kameraer.
Overdose er jo ikke den dummeste måten da med tanke på at ingen vet hvem som egentlig bruker dop..
Kanskje bare bruke et stoff som ikke har spor stoffer i kroppen så lenge ..
Benzo ?
Hvis offeret allerede er narkoman, så ville jeg heller bare putta litt rottegift i noe heroin/speed og sendt det i posten til han, eller bare gitt det til han.
"Mann 37 fikk dødelig overdose av heroin!"

Men hvis jeg hadde muligheten til og drepe ett menneske og være 100% sikker på at jeg slapp unna, så ville jeg nok heller ha drept han på en mer brutal måte. Øks over kneet, saks i øynene og skrujærn i øret, etterfulgt med ett kraftig kakk i huet med hammer. La han pines litt imellom vært "redskap" hadde også vært litt gøy. Når han endelig er dø, så tar man en stor slegge og dundrer mot hodet hans, bare for og få litt blod og gørr for kjerringa hans og tørke opp.
Vis hele sitatet...
Minn meg på å fjerne alle kontaktopplysninger på NFF kontoen min.

Nå skal det sies at jeg har lært mange fine triks fra TV-Serien Dexter

I værstefall kan man stage et absurd selvmord. La oss si at "offeret" "tilfeldigvis" datt ut av bilen sin, uten at brekket sto på. Så rullet bilen "tilfeldigvis" over denne personen! Den er solid.
Sitat av hollande
ingen som ser deg Drasse på et lik til aker brygge da?..... blir litt vrient og dumpe det der.....



Ta heller en plass uten folk..... eller kast liket i mjøsa med noen lodd..
Vis hele sitatet...

Flyter ikke lik etter en stund ?
Gasser o.l som dannes ...
Stikk masse rør i liket som avleder gassen, eller bare kapp det opp i stykker, pakk det i en søppelsekk og heng på lodd.
Hvorfor skal du drepe musikken da? Musikken er jo god å ha som en sekundæraktivitet liksom.
Hvis du gjør dette riktig blir du aldri tatt. (vær opps på at dette er min teori, dette utviklet jeg etter å ha lest HELE tråden i flere timer faktisk, veldig interessant)

1. Undersøk et persons aktiviteter i et par månder.
2. Velg en bestemt dag hvor du vet på hvilke tidspunkt han er på hvilke sted.
3. Kjøp deg en bilett til et eller annet hvor det blir registrert at du har vært til stedet. Gi biletten til en du ikke kjenner på gata, og bli hundre prosent sikker på at personen drar til "konserten" med biletten som er på ditt navn.
4. På valgt tidspunkt og sted bruk kjemisk middel til å få personen til å besvime.
5. Hvis du ikke vil utføre dette hvor du har drept personen, kan du kjøre han hjem. Gjør det på en sikker måte, slik at du ikke får deg noen vitner.
6. Del liket i mange småe deler. Hode, armer, bein, mage, rygg, del opp i kanskje 20 deler. Jo mer desto bedre. Bruk kniv eller lydløse instrumenter.
7. Legg liket i kjelleren, i en fryser.
8. Hver dag, tar du med deg 1del av liket flere mil/byer vekk hvor du prenner det med spesielle kjemikalier. Når du har brent det, tar du en spade og fjerner all støv og grus på stedet. Du legger det i en sånn svart pose.
9. Du tar støvet og dritten etter liket og kjører den et par mil lengre vekk hvor du begraver den. Ikke med svarte posen, den tar du hjem og brenner i peisen.
10. Dette gjør er din jobb i 20 dager, på helt forskjellige steder og tidspunkter.

Hvis jeg må drepe noen, er dette min metode. Kald blod
Sist endret av ...|...; 18. april 2008 kl. 20:34.
1. Jeg ville funnet offeret i en annen by (Helt tilfeldig offer, kan ikke risikere at noen har sett meg mens jeg "studerte" ham)
2. Brukt kloroform til å slå ham ut
3. Stjålet en bil
4. Dumpet bilen i sjøen med offeret fastspent i forsetet
5. Dratt hjem og sett litt på tv før jeg til slutt sovner på sofaen.
Sist endret av Samantide; 18. april 2008 kl. 22:57.
Det beste er vel å få det til å se ut som en ulykke?

Men det er to viktige faktorer her, kjenner du offeret personlig eller ikke?
Sitat av Incogn1to
Overdose er jo ikke den dummeste måten da med tanke på at ingen vet hvem som egentlig bruker dop..
Kanskje bare bruke et stoff som ikke har spor stoffer i kroppen så lenge ..
Benzo ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke så lett og få dødelig overdose på benzo. Det må en del piller til før man dør
Få han/hun med på en vill Østlands fest med en masse dopmisbrukere, og når offeret er full og du er 100% sikker på at ingen ser på, stikk en sprøyte i offeret med en overdose av enten heroin eller lignende. Her slipper du å fjerne liket, drapsvåpnet er en sprøyte, enkel å håndtere og gir ikke blødninger (med mindre den er stor), og motivet vil være en helt vanlig overdose av narkotika som skjer av og til.
Rustfri). Eller om man har et vann/myr i nærheten med mye gjørme/myk bunn kan man dumpe det der. Har man nokk vekt vil det synke ned i bunnen.

Veldig dum ide! Liket vil holde utrolig godt i et tjern, da må man leve resten av livet med frykten for at liket blir oppdaga. For samvitighetens skyld tror jeg det er best å brenne liket.

Hvis man virkelig vil drepe noen bare for å drepe noen så tror jeg det er best å først lære endel om kroppen, finne ut hvor man kan stikke en kniv så personen etterhvert dør. Når man kan nok om dette så er det bare å vente på at sjansen byr seg. Reise mye rundt være på forskjelige steder. Vente på en perfekt situasjon. F.eks Brann i en stor bygning, masse mennesker som løper ned en trang trapp eller noe lignende, full panikk! Du stikker kniven i personen foran deg og forsviner videre med mengden, ingen vil antagelig legge merke til at en person ligger å blør fordi de har panikk. Tenker bare på seg selv. Eller om man er så heldig at man er med i en ulykke, f.eks buss. Kansje er det bare du og en til på bussen som ikke er bevistløse, da kan du fort sette det opp så det ser ut som noen bare har vært uheldige og hatt. hmm la oss si en kulepenn i mellom seg og buss sette idet det smalt. Har man kunnskap nok om kroppen og flaks nok til å havne i en situasjon som byr på sjansen så kan man fort gå fri for drap.

Gift er jo sikkert veldig effektivt, men om man er morder typen så er det sikkert ikke samme følsen. Dessuten så finner man jo gift i blodet og sjekker da hvem som har vært i nærheten av personen og som har tilgang til sånt..

Sitat av ...|...
Hvis du gjør dette riktig blir du aldri tatt. (vær opps på at dette er min teori, dette utviklet jeg etter å ha lest HELE tråden i flere timer faktisk, veldig interessant)

1. Undersøk et persons aktiviteter i et par månder.
2. Velg en bestemt dag hvor du vet på hvilke tidspunkt han er på hvilke sted.
3. Kjøp deg en bilett til et eller annet hvor det blir registrert at du har vært til stedet. Gi biletten til en du ikke kjenner på gata, og bli hundre prosent sikker på at personen drar til "konserten" med biletten som er på ditt navn.
4. På valgt tidspunkt og sted bruk kjemisk middel til å få personen til å besvime.
5. Hvis du ikke vil utføre dette hvor du har drept personen, kan du kjøre han hjem. Gjør det på en sikker måte, slik at du ikke får deg noen vitner.
6. Del liket i mange småe deler. Hode, armer, bein, mage, rygg, del opp i kanskje 20 deler. Jo mer desto bedre. Bruk kniv eller lydløse instrumenter.
7. Legg liket i kjelleren, i en fryser.
8. Hver dag, tar du med deg 1del av liket flere mil/byer vekk hvor du prenner det med spesielle kjemikalier. Når du har brent det, tar du en spade og fjerner all støv og grus på stedet. Du legger det i en sånn svart pose.
9. Du tar støvet og dritten etter liket og kjører den et par mil lengre vekk hvor du begraver den. Ikke med svarte posen, den tar du hjem og brenner i peisen.
10. Dette gjør er din jobb i 20 dager, på helt forskjellige steder og tidspunkter.

Hvis jeg må drepe noen, er dette min metode. Kald blod
Vis hele sitatet...
God ide, men ta de svarte posene og legg i søpplekassa til folk på natta før søpple bilen kommer, samme prosedyre, kjør langt og forskjelige steder hverdag. Etter at posene havner i søpplebilen er den umulig å spore om du har vært flink til å bruke hansker og ikke har mista no hår blandt kropsdelene. (Parker bilen langt unna der du kaster søppla og gå siste biten. Biler blir fort lagt merke til
Sitat av jesk03
Irriterer meg når morderne bare legger offeret i skogen! Noen lodd rundt bena og rett utfor aker brygge, og ingen finner det igjen
Vis hele sitatet...
haha! ser for meg at noen bærer på en suspekt pose ned på aker brygge og dumper det ned i sjøen.. eller for den saks skyld kommer ryggende med en bil og dumper.. nå tror jeg ikke at dette var et seriøst forslag, men hvis det var, har du tenkt på følgende:
tenkt på alle overvåkningskameraer som er der? tenkt på at man mange steder faktisk kan se bunnen? At det er masse aktivitet og dette kan føre til at liket ikke får ligge i fred..
Som sagt før her, gjør litt research på personen. Skaff ett vantett alibi. Gjør drapet så renslig som mulig, ikke blodsøl osv. Ta deg en natt der du kjører til ett øde sted, å graver liket ned i en grop på ca tjue meter (grav hullet på forhånd), med tanke på at rev osv kan få snusen på at det ligger noe spennende i bakken, hvis det ikke er gravd langt nok ned.

Ellers, staaaay cooooool.


Hehe, nei veit ikke helt. Facinerende å tenke på, men neppe noe jeg kommer til å utføre, hehe.
Hvordan kvitte seg med vitner da?
Sitat av mofo-hub
hadde vel fått stjålet meg en bil i forveien.. lempet like i bagasjen og kjørt til et sted hvor jeg kan partere liket i fred og ro

Så hadde jeg pakket de forskjellige kroppsdele i hver sine plastikkposer og festet disse til noe tungt, for så å dumpe de (5?) posene ved forskjellige vann..

blir nesten sånn mafia-greier :P
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke møte deg i en mørk sidegate
Ta deg utdanning som pølsemaker og start opp ditt eget lille pølsemakeri. Ta med liket på jobb og lag 80 kg deilige pølser av ham. Ta med pølsene hjem og spander pølsefest i borettslaget

Oi. Det ble mye pølse
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Litt fascinerte av pølser er vi? *kremt*

Man må vel forresten også tenke på at det går lang nok tid mellom man får motivet til å ta livet av noen og man faktisk dreper dem. Og man burde definitivt ikke ta livet av noen dersom man er den som tjener mest på dødsfallet.

Uansett så er vel et angrep av et vilt dyr, ikke det første politiet ville forbinde med mord. Ulver vandrer tilstadighet inn i norske boligfelt og de blir stadig modigere.

Om ulv er et problem å oppdrive kan du få noen som har AIDS til å donere litt blod, tar lang tid og er ikke bænkers men men.

Eventuellt kan du lage en salat som inneholder store mengder [insert poisinous plant here] og sette igjen denne planten sammen med litt frisk timian, basillikum og rosmarin.
Bare se CSI Miami noen episoder så ser du at det ikke finnes noen "perfekte drap"
Sitat av eskil2k
Bare se CSI Miami noen episoder så ser du at det ikke finnes noen "perfekte drap"
Vis hele sitatet...
CSI forutsetter at det finnes et lik.. Der hvor det ikke finnes lik finnes det heller ikke noe mord

Det som er problemet med bruk av kloroform, dop, andre typer kjemikalier er at disse gjerne kan spores. Det er ikke alle som har tilgang på kloroform..

Det vanskelige er å bli kvitt liket slik at dette aldri blir funnet. Har du god tid bør du jo altids klare å komme alene med personen.

Å dele det opp er nok det beste, problemet blir alt sølet. Du bør ha veldig god tid om du ikke skal bli oppsøkt før du har blitt kvitt alt, inkludert alle "bitene".

Tror dette er grunnen til at folk som driver begravelsesbyrå er skumle.. Har du tilgang på eget krematorium kan du bare skylle asken på sjøen senere..
Hvis du gjør dette riktig blir du aldri tatt. (vær opps på at dette er min teori, dette utviklet jeg etter å ha lest HELE tråden i flere timer faktisk, veldig interessant)

1. Undersøk et persons aktiviteter i et par månder.
2. Velg en bestemt dag hvor du vet på hvilke tidspunkt han er på hvilke sted.
3. Kjøp deg en bilett til et eller annet hvor det blir registrert at du har vært til stedet. Gi biletten til en du ikke kjenner på gata, og bli hundre prosent sikker på at personen drar til "konserten" med biletten som er på ditt navn.
4. På valgt tidspunkt og sted bruk kjemisk middel til å få personen til å besvime.
5. Hvis du ikke vil utføre dette hvor du har drept personen, kan du kjøre han hjem. Gjør det på en sikker måte, slik at du ikke får deg noen vitner.
6. Del liket i mange småe deler. Hode, armer, bein, mage, rygg, del opp i kanskje 20 deler. Jo mer desto bedre. Bruk kniv eller lydløse instrumenter.
7. Legg liket i kjelleren, i en fryser.
8. Hver dag, tar du med deg 1del av liket flere mil/byer vekk hvor du prenner det med spesielle kjemikalier. Når du har brent det, tar du en spade og fjerner all støv og grus på stedet. Du legger det i en sånn svart pose.
9. Du tar støvet og dritten etter liket og kjører den et par mil lengre vekk hvor du begraver den. Ikke med svarte posen, den tar du hjem og brenner i peisen.
10. Dette gjør er din jobb i 20 dager, på helt forskjellige steder og tidspunkter.

Hvis jeg må drepe noen, er dette min metode. Kald blod

Sitat av gulunderstrek

God ide, men ta de svarte posene og legg i søpplekassa til folk på natta før søpple bilen kommer, samme prosedyre, kjør langt og forskjelige steder hverdag. Etter at posene havner i søpplebilen er den umulig å spore om du har vært flink til å bruke hansker og ikke har mista no hår blandt kropsdelene. (Parker bilen langt unna der du kaster søppla og gå siste biten. Biler blir fort lagt merke til
Vis hele sitatet...
Haha, sykt bra idee. Tror ikke politiet har sjans i det hele tatt, hvis dette blir utført riktig.
Sist endret av ...|...; 24. april 2008 kl. 14:23.
Spise liket? Isåfall må de sjekke crappen din for å finne likrester.
Sitat av ...|...
Hvis du gjør dette riktig blir du aldri tatt. (vær opps på at dette er min teori, dette utviklet jeg etter å ha lest HELE tråden i flere timer faktisk, veldig interessant)

1. Undersøk et persons aktiviteter i et par månder.
2. Velg en bestemt dag hvor du vet på hvilke tidspunkt han er på hvilke sted.
3. Kjøp deg en bilett til et eller annet hvor det blir registrert at du har vært til stedet. Gi biletten til en du ikke kjenner på gata, og bli hundre prosent sikker på at personen drar til "konserten" med biletten som er på ditt navn.
4. På valgt tidspunkt og sted bruk kjemisk middel til å få personen til å besvime.
5. Hvis du ikke vil utføre dette hvor du har drept personen, kan du kjøre han hjem. Gjør det på en sikker måte, slik at du ikke får deg noen vitner.
6. Del liket i mange småe deler. Hode, armer, bein, mage, rygg, del opp i kanskje 20 deler. Jo mer desto bedre. Bruk kniv eller lydløse instrumenter.
7. Legg liket i kjelleren, i en fryser.
8. Hver dag, tar du med deg 1del av liket flere mil/byer vekk hvor du prenner det med spesielle kjemikalier. Når du har brent det, tar du en spade og fjerner all støv og grus på stedet. Du legger det i en sånn svart pose.
9. Du tar støvet og dritten etter liket og kjører den et par mil lengre vekk hvor du begraver den. Ikke med svarte posen, den tar du hjem og brenner i peisen.
10. Dette gjør er din jobb i 20 dager, på helt forskjellige steder og tidspunkter.

Hvis jeg må drepe noen, er dette min metode. Kald blod



Haha, sykt bra idee. Tror ikke politiet har sjans i det hele tatt, hvis dette blir utført riktig.
Vis hele sitatet...

Skeptisk, bad copycat!
Å bruke nærmere en måned på å kvitte seg med liket er da ikke helt bra...
Så lenge ingen har oppdaget at personen er borte, eller at du ikke har blitt tatt med i etterforskningen, så er ikke det noe problem.
Og hvis du gjør det etter punkt å prikke, vil ikke det være mulig å finne ut av at det var deg, og da kan du like greit sette liket i en gyngestol til det råtner(jeg får si det før andre gjør det: det vil jo bli oppdaget av venner å kjente, men det var ment som en spøk i denne ellers seriøse diskusjonen.)
Har ikke lest hele denne topicen, så vet ikke om dette er postet før.

Hvis man skal drepe noen, så må man over hodet ikke ta noen i nær familie eller venner, de blir som regel mistenkt først.

Dersom du bare er ute etter å ta livet av en helt random person, vil jeg tro at det faktisk er best å droppe ei pille i drinken til en hvilken som helst person mens du er på en overfylt bar i syden. Om ingen merker at du gjør det, blir du ikke tatt.
Fortune, hvordan pille snakker du om? Det må være en helvettes sterk pille hvis man skal overdosere og dø etter bare en, hehe.

Etter jeg hadde drept offeret så ville jeg gått for Dvergen's lure tips, nemmelig og spise offeret. Kokt meg en stor gryte, og deretter ringt hele familien og alle vennene mine og invitert de på middag. Beinene kan man jo bare knuse opp med hammer og strø ut på havet.
Sist endret av rbt; 27. april 2008 kl. 23:03.
Hvorfor må personen være død før du dumper den? kan du ikke bare ta deg en båttur ut på fjorden og synke personen med betongsko? l33t
Først: Står mye sykt her faen for en syk verden vi lever i!
Btw: Kan godt være det er noen som har nevnt det før.. s38 god damn!

Som sagt. Det du trenger å ikke ha er motiv, mulighet og en ting til eg har glømt.

Det beste eg kommer på i farten er om offeret skal være en bekjent, vær GOD venn med den personen. Du trenger ikke å være bestekompiser, men kjøpe bursdagspresanger, være hyggelig, sende julekort og sånt. Ikke la personen tro at du hater han, eller i det hele tatt har en grunn til å bli drept av nettopp deg. Dette får og andre personer i sosial nettverket hans til å gjennkjenne deg som en snill person, en som aldri kunne gjordt noe sånt!
Med andre ord du elimminerer motivet ditt.

Når det kommer til draps metoder står det ufattelig mye dumt og umulig for å kunne lage det perfekte mord.

Gift må være noe av det mest effektive når det kommer til mord, (ikke noe søl plus at det finnes ufattelig mange varianter som både er effektive, hurtigvirkende og ikke etterlater spor).

Det første eg kommer på er pilegift (tror det er det det heter), det muskelavslappende som de bruker i narkoser. De får alle muskler til å slappe av, inkludert pustemekanikken. Med andre ord du drukner i luft (eller uten?).
Denne giften forsvinner og relativt fort fra kroppen og kan ikke bli oppdaget.
Dette har faktisk skjedd i norge, en sykepleier/lege drepte pasienter på et eldrehjem. Han ble tatt desverre. Men det skal ikke vi.
Det første problemet du kommer på då er tilgjengelighet. Hvor i alle dager skal du få tak i noe sånt? Du må nesten være sykepersonell for å kunne få tak i noe sånt fra evnt lager på sykehus elns.
Som sagt, denne giften forsvinner fra liket lenge før det blir obduksert og umulig å spore. Så hvorfor kvitte seg med liket?

Andre måter, googlet litt og fant et frø fra en plante som heter Paternosterert eller noe sånt (http://www.rolv.no/urtemedisin/medis...r/abru_pre.htm) Frøene fra den planten er ekstremt giftig. I tillegg en genial bil
Symptomer på forgiftning kommer etter en latensperiode på mange timer, eller noen ganger så mye som tre dager, og er avhengig av hvor mange frø som er svelget.
Vis hele sitatet...
Et eller flere pulveriserte frø, helt ut i kaffe'en til din kollega (som du selfølgelig henter fordi du er så grei) over et par dager for å være sikker. Hadde vært best om du gjør det rett etter personen kommer tilbake fra india el lignende.
UTBREDELSE
Opprinnelig hjemmehørende i India, men vokser nå i tropiske og subtropiske områder også andre steder i verden, bl.a. i Sør-Amerika og Vest-Afrika.
Vis hele sitatet...
Annet enn gift, du kan sprøyte luft direkte inn i en blodåre på personen, han vil da dø innen rimelig kort tid (meget smertefullt har eg hørt). Problemet då er å få gjømt sprøytestikket. På en csi episode var det en som ble sprøytet luft inn i gjennom øyet, men da fant de stikket. Vet ikke hvor nøye kripos er her til lands, men du kan jo eventuelt sprøyte det inn andre steder som er mye vanskeligere å finne, feks svelget (lang kanylie), inn i endetarmen(?) (på innsiden altså, er veldig mange blodkar/årer der).

For dere chemestry geeks kan jo lage blåsyre gass og sette ut i rommet til han mens han sover.

Når det kommer til fjerning av lik er det vanskelig, (vil eg tro). Kommer veldig ann på om du bor i sentrum av en by eller i utkanten/landet. Om du har ei dyp myr i nærheten er det bare å dumpe det der. Forutsatt at du skal faktisk bære liket opp der og, og det er tungt(!).

Du kan jo alltid få det til å se ut som en ulykke...

Sjå film http://video.google.com/videoplay?do...66009355608301 dokumentar om "how to commit the perfect murder"

Edit: Se dexter!! genial serie om en fyr som går rundt og dreper folk!
Sist endret av xzyz39; 30. april 2008 kl. 07:41.
Du kjenner ikke personen.
Du har et Sterkt Alebi og et blankt rulleblad.


Hvem kan mistenke deg?
Du bor i et forholdsvis sentralt strøk.

Så la oss si du har en sniper rifle liggende som INGEN vet at du har. Du stjal den fra en shappe i
utlandet for ca 10 år siden og ingen viste at du var i utlandet og ingen fant ut hvem som hadde brutt seg inn i våpen butikken.

Du har planlagt en ferie tur og har fortalt at du skal har fri en uke men ikke helt bestemt deg
for hvor du vil dra.

ca 10 minutter før du skal dra på din "ferie" tur skyter du personen( personen befinner seg nå i et
stryk uten kamera overvåkning og vitner ) du skyter personen med lydemper så ingen hører noe.


Går til bilen som er parkert like ved og kjører på din "ferie" tur.

På veien stopper du "tilfeldigvis" ved en myr og domper rifla der ( uten vitner såklart )

Så går resten av ferien som planlagt og du kommer hjem og leser til din " forskrekkelse" at
noen har blitt skutt i et avsidesliggende strøk på andre siden av byen



ps: du er kjent for og være elendig til og skyte XD
Sist endret av tha haxor; 4. mai 2008 kl. 01:29.