Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1949
Håper denne tråden kanskje vil hjelpe folk som er ute etter billig softgun. I tillegg er jeg selv ute etter tips til å kjøpe en bra softgun fra DealExtreme (Om det er mulig).
Så det jeg spør om, er om de som har kjøpt eller vet om det er noen bra softguns her: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.831 Om å skrive om det på denne tråden. Når jeg skriver bra mener jeg om den er godt bygd, og om det er kraftig nok til at det gjør vondt å bli skutt med den fra et par meters hold. Om noen vet fps, eller mer så er det bare en bonus!
Nei, de er ikke bra nok. De er sikkert verdt prisen, men det er og blir skrot.

Jeg ville sett på sidene til game-on, mye bra til greie priser. Det hender de har gode pakke-tilbud til begynnere der!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Har hørt at de aller fleste softguns fra dealextreme er av ganske laber kvalitet..

Ville nok satset på en anen butikk om du er ute etter gode softguns
Dårlig kvalitet som nevnt tidligere, vil også anbefale deg å holde deg unna norske butikker, de tar ekstremt høye priser og du sparer en god del penger viss du er villig til å bestiller fra utlandet.
Når en pose med softgun kuler koster 3 ganger så mye som en softgun pistol sier det seg vel selv at det er søppel?
Vil anbefale www.redwolfairsoft.com om du vil ha god kvalitet og ok pris.
Har sjekka igjennom softgunnene på DX for en stund siden klarte ikke finne noen som var noe vits å kjøpe. Så vidt jeg husker var de rundt 130 fps +- En softgun du merker er på rundt 270 - 350. Den skyter også 0.12 gr kuler ser det ut som. (vanlig er .20 eller 23.) Hvis du har lyst på billig softguns (du får litt det du betaler for) så ville jeg kjøpt fra Hong Kong. Gjort det selv, og det fungerte fint det
Sist endret av Ludvig; 8. mars 2010 kl. 20:25. Grunn: skriveleif :)
Hvordan er det med frakt og toll fra www.redwolfairsoft.com?
Sitat av mranders0n Vis innlegg
Hvordan er det med frakt og toll fra www.redwolfairsoft.com?
Vis hele sitatet...
Lag en ordre for å finne ut hva prisen inkl frakt blir. Legg på 25% importmva på dette igjen så har du totalprisen.
Sitat av mranders0n Vis innlegg
Hvordan er det med frakt og toll fra www.redwolfairsoft.com?
Vis hele sitatet...
Er vel vanlig 200,- (?) grense?

Men fant siden jeg bestilte fra http://www.uncompany.com/. Siden var grei nok den, fikk softgunnen etter 1 uke eller 2. Kjøpte en CYMA AK47 Tactical (Full Metal) (CM-042A) Koster 161 dollar og funker enda den Så hvis du skal ha billige softgun auto eller manuell så er den siden helt fin
Sist endret av Ludvig; 8. mars 2010 kl. 20:51.
Hva tror dere om denne: http://redwolfairsoft.com/redwolf/ai...26_Silver.htm?

Først må jeg bare si at jeg ikke har tenkt å bruke mer enn 250,- på softgun så jeg leter ikke etter noe hardcore softgun greier. Bare noe som kan skyte litt hardt og tåler litt og er greit å bruke i en liten softgun krig i skogen med en kompis!
Sitat av mranders0n Vis innlegg
Hva tror dere om denne: http://redwolfairsoft.com/redwolf/ai...26_Silver.htm?

Først må jeg bare si at jeg ikke har tenkt å bruke mer enn 250,- på softgun så jeg leter ikke etter noe hardcore softgun greier. Bare noe som kan skyte litt hardt og tåler litt og er greit å bruke i en liten softgun krig i skogen med en kompis!
Vis hele sitatet...
Ser grei ut til å koste 10 dollar, har en kompis som har KWC pistol. Den funka en stund den 210 fps er ikke værst for en så billig heller. Men ikke regn med at den holder evig
Sist endret av Ludvig; 8. mars 2010 kl. 21:22.
Sitat av Ludvig Vis innlegg
Har sjekka igjennom softgunnene på DX for en stund siden klarte ikke finne noen som var noe vits å kjøpe. Så vidt jeg husker var de rundt 130 fps +- En softgun du merker er på rundt 270 - 350. Den skyter også 0.12 gr kuler ser det ut som. (vanlig er .20 eller 23.) Hvis du har lyst på billig softguns (du får litt det du betaler for) så ville jeg kjøpt fra Hong Kong. Gjort det selv, og det fungerte fint det
Vis hele sitatet...
Hvor i helvette ligger smerte-terskelen din?

130 FPS svir ganske godt når du løper rundt i shorts og tsjorte skal jeg si deg.

Edit:

Beklager, blanda FPS og m/s her :P

130 meter i sekunder svir godt ja.
Ikke det samme som fot per sekund ^^,

Min feil.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Hvor i helvette ligger smerte-terskelen din?

130 FPS svir ganske godt når du løper rundt i shorts og tsjorte skal jeg si deg.
Vis hele sitatet...
130 FPS ikke m/s og det er ikke .20 kuler men 0.12 kuler. Har ikke noe høy smerteterskel, nei

Softgunnen min er 430 og det svir godt :P Skøyt en kompis i nese og han begynte å blø :P
Sist endret av Ludvig; 8. mars 2010 kl. 22:55.
Oouch D:

Titegn
Jeg kan bare forsterke meningen om KWC sine billige pistoler!

Jeg hadde min fullt fungerende i 5 år, så vi snakker rimelig bra kvalitet.
Vil anbefale http://airsoftguns.info/index.php , det er et forum for airsoft intereserte og det drives med kjøp og salg på forumet. Pleier å være veldig bra priser her.