Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1218
Hei medfreakere. Det har seg slik at jeg reiser mye og da blir det ofte mye soving og lite goy. saa jeg bestemte meg for og finne en billig gameboy advance og kjope gode klassikere som a link to the past og pokemon og alle disse gode gamle vi alle husker. Men saa kom jeg over denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Nintendo...733042720/item

Skjonte ikke helt hvorfor det staar junk console, og ble ikke klokere av en times tid med googling. Saa sporsmolet er er dette en vanilig konsoll vil den i hvertfall fungere likt??? takker mye for svar.

Hilsen en forvirret freak.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
System - D ( System NOT WORKING. ) Some scratches on it.
Vis hele sitatet...
Dead. Not working. Defunctional. Kaput. Junk.
ok(helsikensmangetein)
Ville eventuelt vurdert å kjøpe en GameBoy Advance SP eller GB Micro, siden de har belysning på skjermen. SP har frontbelyst, GB Micro har bakbelyst. Har en GB Micro med M3 Lite Perfect flashcart selv, som funker helt gull til alt av GBA-spill og er særdeles liten og lett å ta med seg rundt. M3 Lite Perfect støtter emulatoren Goomba Color for GameBoy/GameBoy Color-spill.

Bilde av GB Micro.
Sett lit paa dem men dem blir for dyre for tollen og skall jeg kjope dem i norge kan jeg like godt kjope en ds til den prisen....
Sitat av MultiDomofreak Vis innlegg
Sett lit paa dem men dem blir for dyre for tollen og skall jeg kjope dem i norge kan jeg like godt kjope en ds til den prisen....
Vis hele sitatet...
Spør selgeren om h*n er villig til å merke varen som gift/under 200kr da slipper du mest sannsynlig unna tollen...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har faktisk en GBA liggende her nå. Send PM hvis du er interessert.
Ligger en Gameboy Advance her. Du får den for 100 spenn om du betaler frakt. Sendes snarest.
Beklager at jeg ikke har vert aktiv i tråden på en stund. Har funnet og kjøpt en nå men tusen takk for alle tilbudene.