Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1810
Noen som har en jævlig god plan som både funker fort og nesten er idiotsikker, det gjelder å flekke ut minibank ta den med seg, og forsyne seg

noen ideer?
hva? du skal ta med deg en minibank, åpne den og ta pengene?
lykke til...
he he. morro tema.

har du en laste bil, med lasterampe, tar du lasteplanet helt ned til bakken, så rygger du det lastebilen er god for inn i minibanken. da havner den oppå planet, så er det bare å kjøre av gårde, og bryte seg inn senere :P
Få deg jobb, og slutt å drøm
Ikke tenk på det engang, du kommer garantert til å gå rett i fengsel.
Er ikke pengene beskyttet med fargepatroner?
Sitat av Fribbern
he he. morro tema.

har du en laste bil, med lasterampe, tar du lasteplanet helt ned til bakken, så rygger du det lastebilen er god for inn i minibanken. da havner den oppå planet, så er det bare å kjøre av gårde, og bryte seg inn senere :P
Vis hele sitatet...
Hvis du liker pengene dine lilla, er dette en topp plan!
Trådstarter
29 0
hva veier en minibank ? hvor mye kan det være i en ? hvordan vegg er det best å ta dem fra ? i mitt hode så tenker jeg det er vanskelig med murvegg, det er folk her jeg bor, som har dratt ut minibanker , og aldrig blitt tatt, så det har inspirert meg til å prøve det samme
Garantert fargepatroner, tror de tenker litt lenger enn som så de der banmkfolkene:P
Men lykke til uansett hva du gjør
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vel, bortsett fra at alarmen nok går rimelig kjapt, at pengane blir farga, at du har fair sjans for å ha 1 mill i ubrukelige sedler... Ta på deg finlandshette og ran næraste kiosk med kniv. Tryggare det.
Du kan nok få noen problemer med dette.. Fargepatroner bl.a.. Og de typene som har gjort det, og ikke blitt tatt regner jeg med at var proffesjonelle da?
Sist endret av Ols111; 27. august 2006 kl. 18:57.
hvorfor ikke bare trekke med deg et par spilleautomater? Kan være nokså mye cash i de. Og
mindre risikabelt og da unngår du å få tilgriste penger.
Finn ut når de tømmer de. Så tar du de kvelden før de skal tømmes. Er nok betydelig lettere å få meg seg et par av de en en minibank. Det er mine tanker da
hva med å gjøre som campod sier? Skaff deg en jobb:P
Sitat av Jumbo
hvorfor ikke bare trekke med deg et par spilleautomater? Kan være nokså mye cash i de. Og
mindre risikabelt og da unngår du å få tilgriste penger.
Finn ut når de tømmer de. Så tar du de kvelden før de skal tømmes. Er nok betydelig lettere å få meg seg et par av de en en minibank. Det er mine tanker da
Vis hele sitatet...

Du veit etter loven mot seddler så finner du ikke stort annent en noen småpenger og hvis du er heldig kan du selge automaten på finn.no etterpå:P
hah, ja faen. Jeg glemte jo den loven der. Merka faktisk en dag jeg skulle spille. Og jeg fikk ikke putta på 50-lappen min. Var surt..
Jeg stemmer for at du finner deg en ordentlig jobb.

Dersom du nå ikke har vett nok til det så fortell meg hvor du bor så kan jeg komme å daske deg litt med en lettsalta torsk...
Trådstarter
29 0
Sitat av Ols111
Du kan nok få noen problemer med dette.. Fargepatroner bl.a.. Og de typene som har gjort det, og ikke blitt tatt regner jeg med at var proffesjonelle da?
Vis hele sitatet...
de hadde rygga inn med traktor
Trådstarter
29 0
Sitat av neurotor
Jeg stemmer for at du finner deg en ordentlig jobb.

Dersom du nå ikke har vett nok til det så fortell meg hvor du bor så kan jeg komme å daske deg litt med en lettsalta torsk...
Vis hele sitatet...
har vett nokk til det, men hadde vært deilig med masse skattefrie lett tjente tusen lapper, det her er bare tanker, hadde ikek gjort noe , med mindre det hade vært genialt,
Skjønner tanken. Og den er god den. Men jeg tror ikke en minibank er beste plassen å starte. Min teori om slikt er at jeg godt kunne vært med på noe slikt sinnsykt. Men da må jeg sitte igjen med så mye at jeg aldri trenger å gjøre noe slikt igjen... Da snakker vi mange mill.
Trådstarter
29 0
Sitat av neurotor
Skjønner tanken. Og den er god den. Men jeg tror ikke en minibank er beste plassen å starte. Min teori om slikt er at jeg godt kunne vært med på noe slikt sinnsykt. Men da må jeg sitte igjen med så mye at jeg aldri trenger å gjøre noe slikt igjen... Da snakker vi mange mill.
Vis hele sitatet...
nettopp noen andre smarte idder, hvor man ikek trenger komme i kontakt med mennekser, og tivnge dem , det jeg kaller ran , noe man kan gjøre , ved å bare ta det, og ingen ser deg, og dra igjen
Vekslingsautomater på solstudioer o.l. er kanskje lette å få med seg pga dårlig vakthold osv. Men det er vel ikke så veldig store summer inni disse maskinene at det vil 'lønne' seg når risikoen er vurdert?
Var noen som stjal en minibank i Arendal for noen år siden, de bare "lånte" en conteinertruck og løftet den rett ut fra veggen