Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1688
kom over dette på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Ninja_rocks og jeg lurer på om det er noen som har prøvd dette.
er det lett å knuse bilvindu med ninja rocks eller er det bare at det knuser vinduene stille?
Bruk en glasshammer eller et flattjern skrutrekker med skarp kant og bend den nedi hjørnet på ruta.
*poff* og så er ruta mer eller mindre pulverisert.
"Ninja rocks" = kjeramikk-biter? Bruk en nødhammer.. Finnes flere av dem på alle bussene i landet. Og fant ut at det smeller ikke når du fjerner dem fra "stativene" sånn som jeg trodde det ville gjøre.. Bare ha en venn med deg til å passe på at sjåføren ser på veien...

Nødhammer pulveriserer sånne "terning-ruter" (glassruter som løser seg opp i mindre skarpe fragmenter enn vanlig vindusglass) på ett slag. Et skarpt smell and Bob's your uncle. da er det bare å dytte den inn. Eller så kan du bare slå til sideruta på bilen med neven egentlig, gjør kanskje bittelitt vondt, men knuser da også. Også føler du deg så mye mer macho!
1 stk automatkjørner og arbeidshansker er alt som skel til for å knuse bilvindu. i verktøyet til brannvesen for å ta ut sidevindu er det en sånn liten sak. fås kjøpt billig på biltema eller clas ohlson...
Hva er en kjørner? ---------------------------------------------------20 tegn ffs
Dette er en kjørner (20 tegn)
Forresten, noen som har bilde av ninja rocks? Kom ikke så mange treff på google. Vært fett og se hva det er snakk om, hørtes interessant ut.
En kjørner ser jo akkurat ut som en dor. Eller er det bare et annet ord for dor?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sonixx
En kjørner ser jo akkurat ut som en dor. Eller er det bare et annet ord for dor?
Vis hele sitatet...
Nope. En kjørner har spiss ende, mens en dor skal vere flat. Så det er ikkje det samme.
kjørner=spiss dor
men en automat kjørner er fjørbelastet, så når en trykker den mot underlaget, spennes fjøren og når en har satt nok press på, utløses fjøren. på den måten slipper en å ha med seg hammer.
http://www.biltema.no/products/produ...?iItemId=81114
Sitat av KjeXz
Bruk en nødhammer.. Finnes flere av dem på alle bussene i landet. Og fant ut at det smeller ikke når du fjerner dem fra "stativene" sånn som jeg trodde det ville gjøre.. Bare ha en venn med deg til å passe på at sjåføren ser på veien...
Vis hele sitatet...
Men... på mange busser er det et problem. En gang jeg kjørte en buss kom det en sånn fin liten alarm, og bussjåføren ba oss om å sjekke hammerne om en var løs. Med en gang den kom på plass sluttet alarmen.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Vått håndkle og hammer funker like godt som disse steinene, dog det er litt mindre praktisk og bære med seg