Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5964
Hey, skal gå til anskaffelse av et dyrketelt, og har sett på dyrketelt pakker. Har dyrka før men bare ute og trenger hjelp med anskaffelse av utstyr til et telt med alt jeg trenger av selve teltet,kull filter, lys ja dere skjønner tegninga om det er dyrketelt pakke eller alt av utstyr hvert for seg spiller lite rolle men utstyret må passe for 4-6 planter altså, håper noen her inne kan hjelpe meg litt det hadde jeg satt stor stor pris på! Ha en fin kveld videre
Sitat av smetti Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker, sett på den pakka der ja men tenkte på hvordan cfl lys er kontra LED? Hørt LED lysa blitt bedre og bedre nå og vil få maks utbytte som mulig så lurer på om LED er heller veien og gå eller funker lyset i den pakka godt for fks 5 auto’s?
LED fungerer, men det er dyrt... Trodde MH/HPS var det som ga best resultat for pengene. LED er awsome tho om du har råd til å kjøpe inn noe som duger.
Sist endret av Alge; 23. juli 2019 kl. 21:17.
Sitat av Alge Vis innlegg
LED fungerer, men det er dyrt... Trodde HPS var det som ga best resultat for pengene. LED er awsome tho om du har råd til å kjøpe inn noe som duger.
Vis hele sitatet...
Ja vil helst ha et godt setup når jeg først skal handle inn for min første innendørs grow så har ikke lagd noe budsjett da det for koste hva det koster, har sett på dette LED lyset her https://dyrkehuset.no/nb/led-vekstly...-400w-led.html men kan så lite om innendørs dyrking så vet ikke helt hva jeg skal gå for så fint med tips og god veiledning til innkjøp! Eneste kriteriene jeg har er at det skal gå og dyrke en maks 6 planter i teltet og at alt av utstyr skal funke til det behovet, så takker stort for gode svar og god hjelp
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Vant Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg litt kroner i LED Fullspekter! Både over, og ledlist helt nærme, og midt på planten. 18/6 t lys/mørk. 24-27 grader
Anonym bruker
"Vant Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprut vann på veggene i teltet med en spruteflaske. Sprut litt annenhver dag