Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1389
Hey.
Jeg har lyst til å kjøpe mitt første quadcopter
Vet noen av dere hva som er bra for et første kjøp og hvilken prisklasse jeg bør velge? Sett litt på quads som Parrot A.R Drone 2.0 men jeg vet ikke, er det en god quad til en nybegynner? Kult at man kan se at den kjører live da. Og kontrollere med telefonen.

Håper på gode tips =)
Sist endret av 4Rooted; 27. august 2014 kl. 22:50.
Min tanke og erfaring er;
Begynn med noe billig som ikke er så farlig å kræsje. For du kommer definitivt til å kræsje. Og kræsje.
Bruk dette till å trene basic flyging.
Når basic er inne, så kan du vurdere noe større og dyrere.
Jeg har og lyst på Parrot, men jeg trener med et som kosta meg 400 kroner inntil videre.
Sist endret av Sjanten; 27. august 2014 kl. 22:58.
Greit nok.
Trådstarter
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Min tanke og erfaring er;
Begynn med noe billig som ikke er så farlig å kræsje. For du kommer definitivt til å kræsje. Og kræsje.
Bruk dette till å trene basic flyging.
Når basic er inne, så kan du vurdere noe større og dyrere.
Jeg har og lyst på Parrot, men jeg trener med et som kosta meg 400 kroner inntil videre.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut
Tenker at jeg besøker noen lokale RC butikker og hører der hva som er billig men bra for en nybegynner Så får vi se hvordan det går! Quadcopters virker som en kul hobby =)
Ridder av 1. klasse
Sjekk ut denne tråden på forumet, der får du nok svar på det meste du lurer på.
Ville anbefalt Hubsan X4 hvis du er ute etter noe billig og funksjonelt.
Selve quaden er relativt liten, men veldig responsiv og tåler en del juling. Den har to moduser: En for nybegynnere der den ikke svinger/tilter så brått og en der den er utrolig rask i bevegelsene i tillegg til at den kan utføre flips/salto på kommando. I forhold til prisen er ihvertfall jeg veldig fornøyd!