Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 7554
hei, folkens kan noen gi meg en tilbake melding på min hjemmeside www.it-4-you.no
og så er det litt rart at jeg ikke får noen ordre hva kan det være feil?

takk
Sist endret av gnagerenz; 21. mai 2012 kl. 12:23.
Hei, syntes designet var fint og oversiktlig.

Men navigeringen rundt om på siden fungerer jo svært dårlig, trodde at når jeg trykker på VPS eller CO-LOCATION så skulle jeg få lese om det, ikke bare se 1 pris. Men for å lese om det, så må jeg trykke på tjenester og velge i et rot av undermenyer.

I tillegg så bruker du frames?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Ser bra ut, bare en ting: kansje ha forskjellige bilder på de forskjellige valgene (Webhotell, virituel server, etc)
(og bytte tittelen på sia til IT-4-You istedenfor www.it-4-you.no)

EDIT: et par skriveleifer også på siden, kan være bra å få dem luka vekk.
Sist endret av 8bit; 21. mai 2012 kl. 12:28.
Trådstarter
17 0
Sitat av CokeLover Vis innlegg
Hei, syntes designet var fint og oversiktlig.

Men navigeringen rundt om på siden fungerer jo svært dårlig, trodde at når jeg trykker på VPS eller CO-LOCATION så skulle jeg få lese om det, ikke bare se 1 pris. Men for å lese om det, så må jeg trykke på tjenester og velge i et rot av undermenyer.

I tillegg så bruker du frames?
Vis hele sitatet...
okei så jeg burde ha lettere guide på siden? så man slipper undermenyer å sånt?

Sitat av Melcor Vis innlegg
Ser bra ut, bare en ting: kansje ha forskjellige bilder på de forskjellige valgene (Webhotell, virituel server, etc)
(og bytte tittelen på sia til IT-4-You istedenfor www.it-4-you.no)

EDIT: et par skriveleifer også på siden, kan være bra å få dem luka vekk.
Vis hele sitatet...
takk takk skal gjøres
Fin side, men tror det kanskje er noe galt med menyen til venstre.

I Chrome så var det litt mouseover lag og i IE kommer ikke teksten opp i det hele tatt.

Edit: muligens det bare er jeg som opplever det problemet (?)
Sist endret av ZaiRoX; 21. mai 2012 kl. 12:34.
Ikke nødvendigvis lettere guide nei. Men når jeg trykker på VPS på den store menyen på fremsiden, så vil jeg gjerne komme til en underside eller noe, ikke bare at dere har vps til fra 69 kr i måneden.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
En liten ting til, kansje prøve med drop down menyer så man slepper å laste in en ny side for å komme til undermenyene.
Trådstarter
17 0
Sitat av CokeLover Vis innlegg
Ikke nødvendigvis lettere guide nei. Men når jeg trykker på VPS på den store menyen på fremsiden, så vil jeg gjerne komme til en underside eller noe, ikke bare at dere har vps til fra 69 kr i måneden.
Vis hele sitatet...
skjønner skal få fikset på det også takk greit med noen tips

skal se på det takk for kommentarer bare å finne flere feil vis dere vil

Sitat av Melcor Vis innlegg
En liten ting til, kansje prøve med drop down menyer så man slepper å laste in en ny side for å komme til undermenyene.
Vis hele sitatet...
okei skal prøve med det

Sitat av ZaiRoX Vis innlegg
Fin side, men tror det kanskje er noe galt med menyen til venstre.

I Chrome så var det litt mouseover lag og i IE kommer ikke teksten opp i det hele tatt.

Edit: muligens det bare er jeg som opplever det problemet (?)
Vis hele sitatet...
vet finner ikke problemet derfor

noen av dere som vet hvordan man skal redigere flash side? og hva slags software vi burde bruke? og hvor er det bra å anonsere siden?
Noen andre ting:
Uansett hvilken side jeg er på så er Hjem i grønt, og de andre linkene i menyen hvit. Noe som burde indikere at jeg er på fremsiden, noe jeg ikke er.

Under kontakt:
Blanding av norsk og engelsk, og stor/liten forbokstav:
komune: Oslo
by: Oslo
Telephone:+4740766030

I tillegg under kontakt er der noen store blå knapper som det står priser på (Basis s 29 Men det skjer ikke noe når jeg klikker på den.
--
Under status og referanser står det cPanel kontroll panel, men den går ikke å trykke på.
--
Under status:
Det heter statusmeldinger og ikke status meldinger.
--

På bilder du har satt inn så har du glemt alt="" atributten, og du burde også sette på title="".

Og en til gang, du bruker frames. Hvorfor det?
Div id = "faded" er etter min mening alt for dominerende. Iallefall på en 14".

Hvorfor har http://bildr.no/thumb/1185896.jpeg ulike farger? Det er grønt under hjem og hosting, blå under tjenester, status, referanse, support og kontakt. Hold deg til en farge, grønn (siden noe av skriften er det).

Litt skriveleif.

Nettsiden validerer ikke. Ellers en grei side.
Sist endret av Spelly; 21. mai 2012 kl. 12:44.
Hvis du går på tjenester, så har du skrevet: Trykk på en av di nedenfor. De er vel mer riktig.
Sist endret av robbi13; 21. mai 2012 kl. 12:47. Grunn: feil

Kode

<meta name="author" content="Templates.com - website templates provider">
Hva er det du ønsker tilbakemeldinger på? Et nedlastet design dere tar credit for i footeren?

Når det er sagt, så er det en del bugs med tanke på farger. Som nevnt over er det grønn og blå om hverandre på forsiden (h3). Også på referanser. En forferdelig grønn drop-shadow på h3-elementet.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Så… dere kjøpte noen templates, voldtok dem i en mørk bakgate, tagget litt på dem, og kastet dem oppi en webserver?

Ikke rart websiden er ganske handicappet. Jeg vet ikke hva dere vil ha kritikk på engang. Lenk ihvertfall til templates dere har brukt, så folk ikke kommer i skade for å gi kritikk til noen som jobber for Templates.com eller Templatemonster.com.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Fryktelig komplisert adresse. Aldri verden om jeg fortsatt husker den 5 minutter fra nå. Var det 4 eller four, u eller you hmm husker ikke. Så lang tid tok det, rakk ikke skrive ferdig posten og jeg har allerede glemt det.
Ny url=flere kunder.
+
Dere er også i et relativt metta marked mistenker jeg. Må ha no spesielt for å skille dere ut.
Hvorfor skal folk kjøpe hjemmesideplass og server hos dere når det finnes tusen andre tilbud fra veletablerte alternativer.
Sist endret av Bothrops; 21. mai 2012 kl. 13:02.
Trådstarter
17 0
takk for alle svar er greit å få tilbakemeldinger fra folk skal få redigert siden og ta bort skrivefeil
Sitat av gnagerenz Vis innlegg
takk for alle svar er greit å få tilbakemeldinger fra folk skal få redigert siden og ta bort skrivefeil
Vis hele sitatet...
Det er bra, det viktigste er at du ikke tar kritikk som har kommet på feil måte, men tar det til deg og retter det som kan/burde rettes.
Sitat av gnagerenz Vis innlegg
takk for alle svar er greit å få tilbakemeldinger fra folk skal få redigert siden og ta bort skrivefeil
Vis hele sitatet...
Husk også å bytt ut:
Webdesign: Christoffer Tangen og Kim Andre Mørk

med : webdesign: templates.com
Sjekk, og dobbeltsjekk for skrivefeil! Ellers er jeg enig med de fleste andre tilbakemeldinger her.

Jeg vil også ha litt mer info om sikkerhet, oppetid, backupløsninger etc - generellt driftsmiljø. Er dette drifta "fra gutterommet" via en ADSL linje, eller datahall med doble strømkurser, brann/innbruddsikring og linje rett mot NIX?
Og for Colocation er det også en fordel om kundene vet om og når de kan ha fysisk tilgang tli utstyr.
Og hva om noe skjer f.eks. klokka halv fire om natta? Har dere vaktordninger hvis servere tryner, strømmen går og liknende?

Slik siden fremstår nå, ser jeg ingen grunn til at jeg ville vurdert dere som leverandør.
Sist endret av Sjanten; 21. mai 2012 kl. 14:48.
Litt skrivefeil her og der, men ellers en veldig god side

Lykke til videre
Burde også investere i egen server/vps. Ser svært merkelig ut når en hosting-tilbyder har nettstedet på grand.domeneshop.no sammen med hundrevis (tusenvis?) av andre kunder.
Sist endret av norboost; 21. mai 2012 kl. 15:15.
Vel, her har jeg ringet rundt noen punkter jeg mener fucker til alt:


-Det blå rundt menyen? wtf? Det ser dust ut.
-De blå greiene rundt de grønne rammene? wtf? Det ser dust ut.
-Alt for dårlig kvalitet på prisen, det ser ut som du har brukt paint og alt for dårlig kvalitet? wtf? Det ser dust ut.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Referansen deres..

"It works!

This is the default web page for this server."


Edit# Dessuten, navnet deres. it-4-you. Det klinger veldig dårlig. Når jeg ser sånne navn, tenker jeg konkurs om en måned.
Sist endret av Lovegame; 21. mai 2012 kl. 15:35.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg hadde ikke kjøpt hosting fra en nettside full av skrivefeil, registrert på et enkeltmannsforetak startet av en 20-åring som oppgir "chrisern_2@hotmail.com" som kontaktadresse hos Brønnøysundregisteret.

Dette er ikke profesjonelt og gir ikke tillit til produktet dere leverer.
Grunnen til at dere ikke får noen ordre er veldig enkel. Det finnes et enormt utvalg av seriøse tilbydere av hosting i Norge, og stort sett hvem som helst ville betraktet nettsiden deres som useriøs. Har du i heletatt prøvd å navigere igjennom hele nettsiden og sammenlignet mot en seriøs tilbyder? Det er meget tydelig at her er det brukt en template, og at personen som har satt opp innhold har minimalt med kunnskaper. Dere dummer dere bare ytterligere ut ved å påstå at webdesign er laget av dere selv.

Noen andre punkter:

- Bestillingsskjemaet er merkelig. Hvorfor må man sendes ut av siden? Hvorfor er det ingen prisberegning? Hvorfor er det ikke en mer normal flyt, det vil si man først oppretter en bruker og deretter lager bestilling?

- Aktiv link i hovedmenyen endrer ikke farge.

- http://it-4-you.no/Status%20meldinger/status.html: "- Alle våre systemer fungerer som normalt."
Dette er ikke troverdig. Skal du ha en status-side, så får du også integrere ett skikkelig script som faktisk sjekker oppetiden til tjenestene.

- Support
Live chat fra 17:00 - 21:00...
Det står at dere er tilgjengelig på mail og telefon. Hvilken adresse og telefonnummer? Forventer du at folk skal lete inne på "Kontakt oss" for å finne kontaktinfoen deres?

- Referanser
Nettsiden dere refererer til ser elendig ut. Enda større bevis på at dette er useriøst.

- Innhold
De fleste nettsidene inneholder mindre enn 5 linjer tekst. Useriøst.

Oppsummert:

Det er overhode ingenting som tyder på at dere er seriøse eller har skikkelig kompetanse til å levere produktene deres.
Sist endret av danielsk; 23. mai 2012 kl. 02:00.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar

Kode

~$ dig A it-4-you.no +short
193.212.166.175
~$ dig -x 193.212.166.175 +short
175.166.212.193.static.cust.telenor.com.
~$ dig A www.it-4-you.no +short
194.63.248.47
~$ dig -x 194.63.248.47 +short
grand.domeneshop.no.
Det er ikke bare nettsiden som trenger litt arbeid. Dere bruker en frame for å laste innholdet fra en server som er hostet på en privat Telenor-linje, som for min del virker helt absurd og viser at dere har absolutt null forståelse for webhosting. Det er ikke rocket science å sette dette opp korrekt, selv om det skal stå på en privat Telenor-linje.

Også har vi jo hele ralja om at dette er et template og at dere ikke har lagd noe som helst selv, men det er vel godt poengtert allerede. Jeg brukte forøvrig i underkant av 12 sekunder på å laste inn siden deres. Altså i overkant av 11 sekunder mer enn hva som kan ansees å være akseptabelt-ish for en nettside.

Jeg tror dere sikter litt høyt, dessverre. Hvis dere vil lære mer og get your hands dirrrrty så er wikien til linode.com et bra sted å starte.
Og en annen ting, nå veit jeg ikkje om det er dere som har skrevet HTML koden selv, men 1997 ringte å ville ha tilbake html-frames.
Trådstarter
17 0
Vil bare sitere at vi kjører ikke privat nett linje. vi har bedrift internett nå har ikke dere testet oss som webhotell leverandør eller andre tjenster. Så kan faktisk ikke klage over ting som ikke er testet. Greit vi kanskje ikke har bred kunnskap i HTML osv men vi har god kunnskap i det vi driver med ellers.

Har testet selv å gå inn på siden fra ett annet internett og det tar ikke 10-15 sec å laste inn siden. tar maks 2-4 sec. Så da må det være din egen internettxD

Sitat av Deezire Vis innlegg

Kode

~$ dig A it-4-you.no +short
193.212.166.175
~$ dig -x 193.212.166.175 +short
175.166.212.193.static.cust.telenor.com.
~$ dig A www.it-4-you.no +short
194.63.248.47
~$ dig -x 194.63.248.47 +short
grand.domeneshop.no.
Det er ikke bare nettsiden som trenger litt arbeid. Dere bruker en frame for å laste innholdet fra en server som er hostet på en privat Telenor-linje, som for min del virker helt absurd og viser at dere har absolutt null forståelse for webhosting. Det er ikke rocket science å sette dette opp korrekt, selv om det skal stå på en privat Telenor-linje.

Også har vi jo hele ralja om at dette er et template og at dere ikke har lagd noe som helst selv, men det er vel godt poengtert allerede. Jeg brukte forøvrig i underkant av 12 sekunder på å laste inn siden deres. Altså i overkant av 11 sekunder mer enn hva som kan ansees å være akseptabelt-ish for en nettside.

Jeg tror dere sikter litt høyt, dessverre. Hvis dere vil lære mer og get your hands dirrrrty så er wikien til linode.com et bra sted å starte.
Vis hele sitatet...
Go and take your xD somewhere else...
Gratis reklame sa du? Jaja, Freak kan brukes til litt av hvert..
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg kan garantere deg at det ikke er noe galt med dette nettverket mitt, det er åpenbart noe som tidvis gjør at siden deres laster tregt. Det er svært mye som indikerer at dere ikke vet hva dere driver med, bare med måten dere hoster deres egen nettside (DNS, frames, etc.).

Jeg testet for moroskyld og galskap enda en gang, og endte opp med 7 sekunder lastetid, hvor den brukte i overkant av 5 sekunder på å motta 170kB med data. Det var på en av 39 requests, totalt 368kB. Til sammenlikning bruker db.no 3 sekunder på å laste inn 238 elemeter, totalt 3MB.

Forøvrig er bredbånd fra Telenor mer eller mindre akkurat det samme, uavhengig om det er privat eller bedrift. Dere sitter på akkurat de samme problemene med congestion på siste kilometeren.
Footeren er fortsatt helt lik og html ser nå slik ut:

<meta name="description" content="Place your description here">
<meta name="keywords" content="put, your, keyword, here">
<meta name="author" content="">
Vis hele sitatet...
Haha.
Det der er et gratistemplate..

Sitat av Settoz Vis innlegg
Det der er et gratistemplate..
Vis hele sitatet...
http://www.csstemplatesfree.org/hostingsite.html
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg syntes at måten de skjulte det på, hvem som egentlig laget designet, var litt morro. Men så igjen så er det ganske stygt å påstå at de har laget det :/

Webdesign: Christoffer Tangen og Kim Andre Mørk
Vis hele sitatet...
Sist endret av Fyllingz; 28. mai 2012 kl. 14:05.
Sitat av gnagerenz Vis innlegg
Greit vi kanskje ikke har bred kunnskap i HTML osv men vi har god kunnskap i det vi driver med ellers.
Vis hele sitatet...
Dere har ikkje bred kunnskap innen HTML men dere har gode kunnskaper innen det dere driver med? Er ikkje det som å si at "Vi driver ett verksted, men har ikkje så mye peiling på skruing å slikt, men vi har gode kunnskaper innen det jeg driver med?"

Når man driver ett webhotel, så bør man værtfall ha en viss forståelse for noe så grunnleggende som HTML, og som er så enkelt å lære seg, at man klarer det løpet av en kveld?
Sist endret av 0xFF; 28. mai 2012 kl. 20:03.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Siden er meget treg her hos meg, dere har forøvrig veldig mange skrivefeil på siden deres.

Og:
live chat åpent fra 10.00-14:00..
Men trykker du på kontakt, så; Live Chat is currently closed. Please leave a message or try again later
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Sjekk, og dobbeltsjekk for skrivefeil! Ellers er jeg enig med de fleste andre tilbakemeldinger her.
Vis hele sitatet...
Ja, og hvis de ikke vet hva skrivefeil er, så kan du spørre en voksen.

Ellers synes jeg bildene var store. Jeg brukte veldig lang tid på å laste bildene. Noen av bildene var til og med litt uklare/skalert feil. Dette likte jeg ikke. Husk at dere vil på bot/klager på å kredittere feil på template.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Klikk(??) Here For English Version :S
Det første jeg tenkte når jeg så:
http://bildr.no/thumb/1209273.jpeg

var LOLWTF?????!!!?!?!
Sitat av spelley Vis innlegg
Det første jeg tenkte når jeg så:
http://bildr.no/thumb/1209273.jpeg

var LOLWTF?????!!!?!?!
Vis hele sitatet...
Tror dem har vært i skogen å spist flein.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Mangler lensflare.
Sitat av gnagerenz Vis innlegg
Så kan faktisk ikke klage over ting som ikke er testet. Greit vi kanskje ikke har bred kunnskap i HTML osv men vi har god kunnskap i det vi driver med ellers.
Vis hele sitatet...
Mekke nettside i HTML? Kewlt

Også på prislisten deres -> dere har jo nesten ikke noe forskjellige mellom de forskjellige prisklassene.
Hva i alle dager er det bilder på forsiden der? Ser jo helt forferdelig ut.
Normale åpningstider er 08.00 til 16/17.00? Hvorfor har dere bare åpent noen timer?
Hvor er døgnåpen vakttelefon, i tilfelle noe skjer?
Sitat av Poppee Vis innlegg
Hva i alle dager er det bilder på forsiden der? Ser jo helt forferdelig ut.
Normale åpningstider er 08.00 til 16/17.00? Hvorfor har dere bare åpent noen timer?
Hvor er døgnåpen vakttelefon, i tilfelle noe skjer?
Vis hele sitatet...
er på skolen vettu.
På toppen står det "Klikk here for english version" Fiks det
Jeg liker oppsettet på designet, men legger merke til at du bruker frames. Skjønner ikke helt poenget? Skal dere ha en side hvor dere selger noe, lønner det seg å gjøre det enkelt for kompiser å dele direktelenker.

Spør også om du har rettigheter til å bruke alle ikonene. Å "låne" ikoner blir sett på som alvorlig i kommersiell sammenheng, og kan bøtelegges. Dessuten passer de fleste ikke inn, mtp hvit bakgrunn på noen av de og ukonsekvent stil og oppløsning.(Tenker da spesielt på: "Sjekk om domenet er ledig"-ikonet)

Står også "Klikk HERE For English Version". For det første virker det ufattelig userriøst med stor forbokstav forran hvert ord, for det andre mente du vel "Click" Du bør og vurdere å få justert teksten på en måte som får det til å passe inn med resten av siden.

Bildet på forsiden, dere laget vel det selv håper jeg? Tenker nemlig på at en liten firkant hvor teksten med prisen på tjenesten plutselig blir kornete og lav oppløsning(Som om dere brukte paint som redigeringverktøy). Er og vanskelig å lese svart skrift på den bakgrunnen. Som ordet "Server" under "Virtuell server".

Det heter Diskplass, FTP-konto og E-postkonto

Dette er mer smak og behag, men under min oppfatning er "109,-/mnd" eller "109 kr/mnd" lettere å lese enn "109,- kr pr mnd"

Det heter "Statusmeldinger"

Og de fleste forkortelser skal ALLTID skrives med store bokstaver. "PC-support".

Dette er en del pirk, men det er viktig å være nøye når det skal omhandle penger.

EDIT: Heter "Tilleggstjeneste"
Sist endret av Katalysator; 20. juni 2012 kl. 14:48.
"Klikk Here For English Version".. seriøst?
"Click here for english version" i MINDRE skrift hadde tatt seg mye bedre ut. Sånn det så ut nå fikk det til å blinke et par lamper hos meg at dette var en scamside.

Bildet som skifter når man trykker på "Virtuell server" "Webhotell" osv stemmer ikke overens med bakgrunnen på siste versjon av Chrome dags dato. (19.0.1084.56)

Favicon

Når jeg trykker på tjenester, står det priser på "Basic S" "Basic M" osv.. Disse er klikkbare, men er linket til "#", altså ingenting. Det fremkommer også vanvittig utydelig hva dette er priser på, spesielt når de ikke leder noenplass..

Dere kjører siden i et frame, som er utrolig frustrerende om du skal sende linker til andre kunder.
Mye lettere å gi en direktelenke, istedenfor å måtte forklare dem gjennom siden.

Siden fremstår som ganske treg.. Noe som er utrolig dårlig reklame om dere tilbyr webhost.

Under "Support": "Vi tilbyr live chat fra 1700-2100, mail og telefon" så fint!.. Hva med å oppføre supportnummer og supportmail?
Kontaktinformasjon bør jo adskilles fra supportdelen, mener jeg.

Når jeg hovrer over menyene på toppen, blir dem grønne, men uansett hvilken link jeg trykker på, står det alltid "Hjem" som grønn. Dette er forvirrende når siden i tillegg kjører i et frame.

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Referansen deres..

"It works!

This is the default web page for this server."


Edit# Dessuten, navnet deres. it-4-you. Det klinger veldig dårlig. Når jeg ser sånne navn, tenker jeg konkurs om en måned.
Vis hele sitatet...
Ganske ironisk at firmaet "IT4You" i Brevik, Telemark gikk konkurs for kort tid siden.
(Noe som også tilsier at dere kan anmeldes dersom de velger å beholde navnet til annen virksomhet senere.)

Ikke at jeg gadd å pløye alle disse 50 sidene, men har dere tillatelse til å bruke bildet til bruk som gjør at dere får inntekt?

http://www.tineye.com/search/c5b5b21...d794a70f44de29

Under tjenester står det "live chat åpent fra 10.00-14:00.."
Alle andre plasser står det "17:00-21:00" .. Dere får jaggu bestemt dere.

Sjekk om domene er tilgjengelig!..
På denne siden står det "Domene søker". Har dere "Ananas ringer" også? :P
Sist endret av MrCryptical; 21. juni 2012 kl. 08:58.
Nå ser siden enda verre ut enn den gjorde tidligere... Hva har dere gjort?
I stedet for "klikk here for english version", bruk et amerikansk flagg.
http://www.websitetemplatesonline.co...ite-templates/
Beklager men nettsiden ser helt fryktelig ut, bytt heller tilbake til det orginale som jeg linket over.
Og all credits går til TemplateMonster.
Før jeg kommer med mine innspill, tar jeg forbehold om at du ikke er dyslektiker. Det kan unnskylde skrivefeilene. Jeg håper også at du ikke tar deg nær av kritikken, og prøver å se konstruktivt på det.

Første jeg la merke til var "Klikk here for English Version". Her var det mange feil. For det første heter det click på engelsk, og ikke klikk, som er norsk. English og Version skrives med liten bokstav. Synes du har valgt for stor fontstørrelse, og feil farge. Teksten er også understreket, og det mener jeg er unødvendig her.

Scrollet litt lenger ned, og ser dette avsnittet:

Vi tar Backup av ditt webhotell en gang per dag mellom 03:30 - 06:30. Vis du ønsker å ta tilbake en backup, så må du sende oss en mail fra hvilken dag du ønsker din backup plassert tilbake i ditt webhotell. Backup hos oss er helt gratis. Så lenge du er kunde hos oss skal vi gjøre vårt yterste at du som kunde skal bli fornøyd

Tar ankepunktene her i tur og orden.

* Backup skrives med liten b

* Vis skrives Hvis, og setningen er dårlig formulert. Jeg ville skrevet noe sånt som:

Hvis du har behov for restore, må du sende oss en mail med opplysninger om hvilken dato du ønsker å kjøre restore fra.

* Yterste skrives ytterste. Det mangler punktum på slutten av setningen. Ser ut som det mangler et "for" i setningen. Jeg ville skrevet følgende:

Så lenge du er kunde hos oss skal vi gjøre vårt ytterste [COLOR="Red"]for[/COLOR] at du som kunde skal bli fornøyd.

Det var det jeg la merke til etter noen sekunders gjennomgang av siden. Vil også foreslå at du kjører en rettskrivningssjekk på teksten din før du legger den ut på siden. Få noen til å lese korrektur. Skal du bruke denne siden til et kommersielt formål er det veldig viktig at det ikke forekommer for mange skrivefeil og dårlige formuleringer. Det kan skremme bort kundene, og det mangler jo ikke akkurat på konkurranse i hostingbransjen.

Ser du skriver koden til siden for hånd. Kanskje det hadde vært bedre å bruke et CMS, som f.eks. Wordpress? Er mulig å få til nydelig design med forskjellige templates i Wordpress. Tror jeg ville satset på det istedenfor å skrive all koden for hånd. Hvis dere skriver koden selv for å lære dere HTML / PHP er det jo forsåvidt greit. Kunne sikkert skrevet mer, men dette var ihvertfall det mest iøynefallende for mitt vedkommende.