Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 7223
Hei!
Ble kastet ut av crewet til et lan-party i går, av en tåpelig grunn. (Skriver det hvis dere vil vite det).
Da tok jeg med meg hele nettsiden som jeg har utviklet. Jeg tok backup av den og slettet den fra webhotellet.

Jeg syns dette er helt riktig gjort av meg (hvertfall ikke noe galt med det), siden det er jeg som har laget hele nettsiden og stått for all programmeringen.

Daglig leder i lan'et oppdaget dette etter kort tid og ba meg om å laste opp siden igjen, siden lan'et eide alt som lå på det webhotellet. Dette stemmer vel ikke, med mindre begge parter har skrevet under på en kontrakt at alt jeg gjør på den siden er og blir lan'et sitt.

Åndsverkloven §1 sier dette:
Den som skaper et åndsverk, har opphavsrett til verket.

Det vil da bli meg, right?

Bare ble litt skeptisk, for jeg vet aldri hva han kan finne på. Jeg er ganske pissed, og egentlig gjør jeg dette litt på pur f. Men vil ha noe å styrke min "sak".

EDIT: Litt av samtaleloggen fra MSN:
Han: og btw, du skal holde de gunna *******.com! du har INGEING der inne å gjøre
Meg: neida
Han: og egentlig så eier *******.com osv designet då.. men greit vi kan sikkert få noen andre til å lage det
Meg: Du eier ikke en drit av den siden
Jeg som eier det, for jeg har laget det
Han: unskyld meg?
eg eier hele siden
Vis hele sitatet...

Spør hvis det er noe dere lurer på.
Sist endret av fulloggal; 20. juni 2010 kl. 17:45.
Hvis årsaken til at du ble kasta ut var at du oppførte deg som en idiot, synes jeg det er unødvendig og barnslig å ødelegge for resten av lan-et ved å sabotere for dem. Hvis årsaken var at de andre oppførte seg som idioter synes jeg det er greit nok.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis årsaken til at du ble kasta ut var at du oppførte deg som en idiot, synes jeg det er unødvendig og barnslig å ødelegge for resten av lan-et ved å sabotere for dem. Hvis årsaken var at de andre oppførte seg som idioter synes jeg det er greit nok.
Vis hele sitatet...
Hvor sannsynlig tror du det er at beslutningene som er blitt tatt på dette datapartyet er blitt fattet objektivt?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Last opp noe dritt på domene dems! bare kødd med dem!
Vis hele sitatet...
Jeg gidder ikke å kuke meg. Synker ikke så lavt.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis årsaken til at du ble kasta ut var at du oppførte deg som en idiot, synes jeg det er unødvendig og barnslig å ødelegge for resten av lan-et ved å sabotere for dem. Hvis årsaken var at de andre oppførte seg som idioter synes jeg det er greit nok.
Vis hele sitatet...
Ok, årsaken var at han og en kompis ikke fikk låne min motorsykkel lengre enn vi hadde avtalt. De klarte ikke å ta et nei for et nei, og så ble det ganske sur stemning. Og på grunn av at han var daglig leder for lanet og vi ikke kunne være venner i følge han, så kunne han "kicke meg når som helst"
Som hevn så er det jo en perfekt måte å vise dem hva de har gjordt på. Hørtes ganske så rimelig ut spørr du meg.
Sist endret av Dusjkabinett; 20. juni 2010 kl. 17:50. Grunn: postet rett etter grunnen ble offentliggjordt
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Jeg gidder ikke å kuke meg. Synker ikke så lavt.



Ok, årsaken var at han og en kompis ikke fikk låne min motorsykkel lengre enn vi hadde avtalt. De klarte ikke å ta et nei for et nei, og så ble det ganske sur stemning. Og på grunn av at han var daglig leder for lanet og vi ikke kunne være venner i følge han, så kunne han "kicke meg når som helst"
Vis hele sitatet...
her har jo du overhodet ikke oppført deg som en idiot, det er helt tydelig "daglig leder" er idioten her.

Jeg ville gjort akkurat det samme som deg i denne situasjonen

forresten, du har ikke lyst til å dele med oss hvilket lan det dreier seg om?
eg ville gjort det samme, vist han ikkje kunne takle et nei, så er det bare synd for han.
Sist endret av gentt; 20. juni 2010 kl. 17:54.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, jeg mener du har tolket lovverket rett. Det er du som har laget designet og det er dermed du som eier det inntil noe annet avtales. At det lå på hans domene betyr ikke at han eier det noe mer enn det ville gjort om han hostet en artists sang eller en fotografs bilde. Om det er grunnen for at du ikke lenger får være med i crew så får de som de fortjener.
Sist endret av Mullah; 20. juni 2010 kl. 17:58.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
her har jo du overhodet ikke oppført deg som en idiot, det er helt tydelig "daglig leder" er idioten her.

Jeg ville gjort akkurat det samme som deg i denne situasjonen

forresten, du har ikke lyst til å dele med oss hvilket lan det dreier seg om?
Vis hele sitatet...
http://www.asane24.com/
Her er siden Det samme gjelder for et annet vi holdt på å planlegge... Men det kan jeg ikke si navn på.
Helt rett måte å gjøre det på. Du har loven på din side. Det blir som å si at Spotify eier 50% av alle sangene ettersom de blir distribuert gjennom deres tjeneste.
daglig leder faktisk.. hehe
Hehe, noen måtte bestemme, og siden han var eneste som var myndig når vi startet så ble det han. Ikke at det var det beste valget. Men man lærer av sine feil ikke sant?
Daglig leder er vell ***** kan jeg tenke meg?
Sist endret av meitemark; 20. juni 2010 kl. 19:29.
Ja, hvordan vet du det? Skal vi ta dette på PM d3m0t3x?
Når det kjem til saker som dette så vil eg gi eit lite tips: Prøv å ikkje nemn navn i offentlig forum. (til d3m0t3x)

Ellers støtter eg din side i denne saken, og meiner at du har loven på din side når det kjem til at du har laga sida.
Men fekk meg ein liten latter av teksten på sida. Kudos for den.
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Når det kjem til saker som dette så vil eg gi eit lite tips: Prøv å ikkje nemn navn i offentlig forum. (til d3m0t3x)

Ellers støtter eg din side i denne saken, og meiner at du har loven på din side når det kjem til at du har laga sida.
Men fekk meg ein liten latter av teksten på sida. Kudos for den.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke det lureste å oppgi navn. Kanskje demotex kan endre det?

Liket måten han argumenterer på, som dere ikke ser så mye av her.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Liket måten han argumenterer på, som dere ikke ser så mye av her.
Vis hele sitatet...
Ka du meiner? No vart eg litt vekke i hovudet her...
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Ka du meiner? No vart eg litt vekke i hovudet her...
Vis hele sitatet...
Ingenting. Jeg misforstod deg
Okai. Er litt vekke sjølv i dag skjønner du, jobba for mykje denne helga. (det var Texas på jobben i ca halvannen dag) + eksamen på mandag.
Sist endret av FuzzT; 20. juni 2010 kl. 18:40.
er det "lurifax" som er daglig leder? :O
Nice. Siden er fjernet.

Denne siden er slettet
Daglig leder bestemte seg for å kaste ut webansvarlig fra crewet, så denne siden har nå blitt fjernet. Ingen webansvarlig, ingen nettside.
Kanskje det kommer opp en ny side en gang. Hvem vet...
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
er det "lurifax" som er daglig leder? :O
Vis hele sitatet...
Nei.

Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Nice. Siden er fjernet.

Denne siden er slettet
Daglig leder bestemte seg for å kaste ut webansvarlig fra crewet, så denne siden har nå blitt fjernet. Ingen webansvarlig, ingen nettside.
Kanskje det kommer opp en ny side en gang. Hvem vet...
Vis hele sitatet...
Jeg som har gjort det

Sitat av randomfish Vis innlegg
smart ass såm kicke ut webansvarlige x'''D

hadde en lignene sak som det her, æ var server anvarlig i en gameserver clan, også tok dem og kicka meg ut å æ gjor akkurat som du! tok og sletta hele servern, å grunn er like barnelig som du også har! daglig ledern (eiern) fant ut at æ hadde slettet en fil han hadde arbeided med å da ble han pissd.

så du gjor en riktig avgjørelse.

hoff smart crew du var med i !
Vis hele sitatet...
Bra jeg ikke er den eneste som følte for det da^^ (ps: Bokmål/nynorsk er fint )
Sist endret av fulloggal; 20. juni 2010 kl. 19:25.
Eg er ikke like enig i at dette var "ok" slik alle andre her er.

For det første, i det øyeblikket du var kastet ut av crewet så hadde du ingenting å gjøre på serveren til lanet. Her har du urettmessig(du var ikke med i crewet lenger) tatt deg(logget deg på) inn på serveren og gjort skadeverk(slettet filer). Dette er ulovlig. Hvorvidt det er straffbart skal eg ikke gå inn på, men det er ulovlig.

For det andre, hva er det konkret du har opphavsretten på?
a) Har du laget og kodet hele websiden samt design i fra bunn?
b) Har du laget og kodet hele websiden i fra bunn men brukt en template fra internett?
c) Har du brukt et ferdig CMS men tilpasset dette med eget design?
d) Har du brukt et ferdig CMS med en ferdig template fra internett?

I tilfelle a) eller b) så har du opphavsretten på åndsverket(i sin helhet), forutsatt at du ikke har overdratt deler av opphavsretten eller eiendomsretten til lanet enten etter avtale eller mot vederlag.

I tilfelle c) så har du opphavsretten på designet. Dette kunne da lett vært løst med at daglig leder(eller ny webansvarlig) hadde byttet til et standard design mens de laget eget.

I tilfelle d) så har du ingen opphavsrett i det hele tatt. Da har du faktisk utført et pent stykke skadeverk.
Sist endret av nomore; 20. juni 2010 kl. 19:29.
Sitat av nomore Vis innlegg
Eg er ikke like enig i at dette var "ok" slik alle andre her er.

For det første, i det øyeblikket du var kastet ut av crewet så hadde du ingenting å gjøre på serveren til lanet. Her har du urettmessig(du var ikke med i crewet lenger) tatt deg(logget deg på) inn på serveren og gjort skadeverk(slettet filer). Dette er ulovlig. Hvorvidt det er straffbart skal eg ikke gå inn på, men det er ulovlig.

For det andre, hva er det konkret du har opphavsretten på?
a) Har du laget og kodet hele websiden samt design i fra bunn?
b) Har du laget og kodet hele websiden i fra bunn men brukt en template fra internett?
c) Har du brukt et ferdig CMS men tilpasset dette med eget design?
d) Har du brukt et ferdig CMS med en ferdig template fra internett?

I tilfelle a) eller b) så har du opphavsretten på åndsverket(i sin helhet), forutsatt at du ikke har overdratt deler av opphavsretten eller eiendomsretten til lanet enten etter avtale eller mot vederlag.

I tilfelle c) så har du opphavsretten på designet. Dette kunne da lett vært løst med at daglig leder(eller ny webansvarlig) hadde byttet til et standard design mens de laget eget.

I tilfelle d) så har du ingen opphavsrett i det hele tatt. Da har du faktisk utført et pent stykke skadeverk.
Vis hele sitatet...
Jeg har laget absolutt alt selv. CMS, design og database.
På den nye siden så lot jeg det jeg ikke har laget være igjen.
Det er likevel han som har gjort arbeidet med konfigurasjon og oppsett osv.. En slik sak som dette ville neppe blitt prioritert av "kopirettpolitiet", og det enkleste blir da å ta med seg alt arbeidet sitt, fremfor å tvinge dem til å fjerne det.
Sist endret av Ozma; 20. juni 2010 kl. 19:33.
Jeg får vondt av å prøve å tyde postene her.
Sitat av randomfish Vis innlegg
smart ass såm kicke ut webansvarlige x'''D

hadde en lignene sak som det her, æ var server anvarlig i en gameserver clan, også tok dem og kicka meg ut å æ gjor akkurat som du! tok og sletta hele servern, å grunn er like barnelig som du også har! daglig ledern (eiern) fant ut at æ hadde slettet en fil han hadde arbeided med å da ble han pissd.

så du gjor en riktig avgjørelse.

hoff smart crew du var med i !
Vis hele sitatet...
Med mindre du har laget det som lå på serveren selv, har du gått på en smell der, da jeg vil si at du er twice as barnslig som eieren.
Ok. Da har du opphavsretten på CMS, design og database. Men har du overført deler av opphavsretten eller eiendomsretten til lan'et?

Dvs, hva var avtalen og fikk du vederlag for jobben?
Sitat av nomore Vis innlegg
Ok. Da har du opphavsretten på CMS, design og database. Men har du overført deler av opphavsretten eller eiendomsretten til lan'et?

Dvs, hva var avtalen og fikk du vederlag for jobben?
Vis hele sitatet...
Jeg har på ingen måte solgt dette til lanet. Jeg har utviklet dette sidenmin stilling i lan'et var Webansvarlig.

Glemte å si det, men jeg skulle skrive under på en kontrakt når de skal hente alt utstyret som står her hjemme. Kan jeg, i følge deg, bare hive det ut døren, siden jeg ikke har noe med lan'et å gjøre lengre?

Han: og du skal være hjemme for du skal skrive under på noe
Meg: hva da?
Han: papirer?
Meg: som sier hva?
Han: det ser du når du får det å hånden
Meg: At jeg ikke lot dere låne sykkelen min, så jeg er ute av crewet?
Han: nei
Han: at du sa eg var lat, du anntydet at eg bryker avtaler og du e egentlig generelt ganske bitch..
Vis hele sitatet...
Så teknisk sett er jeg ikke helt "ferdig" enda.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Det er likevel han som har gjort arbeidet med konfigurasjon og oppsett osv.. En slik sak som dette ville neppe blitt prioritert av "kopirettpolitiet", og det enkleste blir da å ta med seg alt arbeidet sitt, fremfor å tvinge dem til å fjerne det.
Vis hele sitatet...
Er konfigurasjon et åndsverk? Det er arbeid, men ikke åndsverk.

Her er en ikke-uttømmende liste over hva som er åndsverk: http://www.lovdata.no/all/tl-19610512-002-001.html#1
Uansett hva du gjør ikke gi han designet ditt!

Ikke signer noe heller, kan være en trap : )
Sitat av Ozma Vis innlegg
Det er likevel han som har gjort arbeidet med konfigurasjon og oppsett osv.. En slik sak som dette ville neppe blitt prioritert av "kopirettpolitiet", og det enkleste blir da å ta med seg alt arbeidet sitt, fremfor å tvinge dem til å fjerne det.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke brukt noe CMS. Jeg har laget alt selv...

Sitat av bluefrog Vis innlegg
Uansett hva du gjør ikke gi han designet ditt!

Ikke signer noe heller, kan være en trap : )
Vis hele sitatet...
Hallo!? Tror du jeg nør en peanøtt i skallen?
Signerer kun på det jeg føler for å signere på. MEst sansynlig ingenting når det kommer fra han
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Kan jeg, i følge deg, bare hive det ut døren, siden jeg ikke har noe med lan'et å gjøre lengre?
Vis hele sitatet...
Nei. Først må eier av utstyret bli gjort oppmerksom på at utstyret må hentes og så må dere bli enige om når det skal hentes. Dersom avtalen ikke overholdes så kan du vurdere å gå videre med saken.

Om du nå bare setter utstyret utenfor og alt eller deler av utstyret blir ødelagt så vil du være økonomisk ansvarlig for dette.
Leser du postene til fulloggal? Der kommer det tydelig frem at han bare har tatt med seg sitt.

Forresten,
Sitat av Ozma
osv
Vis hele sitatet...
Sitat av nomore Vis innlegg
Eg er ikke like enig i at dette var "ok" slik alle andre her er.

For det første, i det øyeblikket du var kastet ut av crewet så hadde du ingenting å gjøre på serveren til lanet. Her har du urettmessig(du var ikke med i crewet lenger) tatt deg(logget deg på) inn på serveren og gjort skadeverk(slettet filer). Dette er ulovlig. Hvorvidt det er straffbart skal eg ikke gå inn på, men det er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Er jo bare å tolke det som å rydde opp på kontoret sitt når man får sparken. Er jo ikke slik at dine eiendeler blir bedriften sitt med engang du får sparken.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er jo bare å tolke det som å rydde opp på kontoret sitt når man får sparken. Er jo ikke slik at dine eiendeler blir bedriften sitt med engang du får sparken.
Vis hele sitatet...
Feil og feil. Når du slutter i en jobb så kan du ikke ture frem som du vil. Du kan ikke:
- fjerne åndsverk du har laget men som tilhører bedriften fra bedriften sine servere
- oppnå tilgang til områder du ikke har adgang til for å hente eiendelene dine
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av nomore Vis innlegg
Feil og feil. Når du slutter i en jobb så kan du ikke ture frem som du vil. Du kan ikke:
- fjerne åndsverk du har laget men som tilhører bedriften fra bedriften sine servere
- oppnå tilgang til områder du ikke har adgang til for å hente eiendelene dine
Vis hele sitatet...
Man kan vel si at dersom man ikke har en bindende kontrakt er all IP (ikke IP-adresse men Intellectual property) tilhørende trådstarter.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Man kan vel si at dersom man ikke har en bindende kontrakt er all IP (ikke IP-adresse men Intellectual property) tilhørende trådstarter.
Vis hele sitatet...
En avtale krever ikke nødvendigvis en kontrakt signert i to eksemplarer. Man kan ha muntlig avtale og man kan inngå en forståelse passivt.

Så lenge trådstarter har vært tydelig ovenfor lanet("daglig leder"?) at han innehar både eiendomsrett og hele opphavsretten til websiden så ja, da eier han den. Men det betyr ikke at han har lov til å logge seg på en server tilhørende lanet når han ikke lenger er en del av lanet.

edit: Men det er noe som forteller meg at hverken den ene eller andre har vært tydelige her.

edit2: Takk gud eg er ferdig med lan-opplegg og lan-dramas.
Sist endret av nomore; 20. juni 2010 kl. 19:50.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av nomore Vis innlegg
Feil og feil. Når du slutter i en jobb så kan du ikke ture frem som du vil. Du kan ikke:
- fjerne åndsverk du har laget men som tilhører bedriften fra bedriften sine servere
- oppnå tilgang til områder du ikke har adgang til for å hente eiendelene dine
Vis hele sitatet...
Uansett, så syntes jeg han gjorde det eneste riktige, han har ikke underskrevet noe, og om ikke han hadde tatt det med seg, så kunne han vel bare kontaket daglig leder og bedt han fjernet innholdet.

Mange ganger så høres lover og relger gode ut i teorien og på papir, men fungerer lite bra i praksis.
Dette er useriøst, uproft og rett og slett en barnslig uoverensstemmelse. Shake hands og bli venner. Å dra grunnloven inn i dette er omtrent som å be FN om backup når naboen parkerer på min parkeringsplass.
Sist endret av Realist1; 20. juni 2010 kl. 19:51.
Sitat av nomore Vis innlegg
Feil og feil. Når du slutter i en jobb så kan du ikke ture frem som du vil. Du kan ikke:
- fjerne åndsverk du har laget men som tilhører bedriften fra bedriften sine servere
- oppnå tilgang til områder du ikke har adgang til for å hente eiendelene dine
Vis hele sitatet...
Nå blander du jo betalt arbeid utført for bedriften (Alt du gjør er bedriften sitt) og arbeid gjort av frivillighet som vil tilhøre deg til du selger det til bedriften (I dette tilfellet lanet).
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nå blander du jo betalt arbeid utført for bedriften (Alt du gjør er bedriften sitt) og arbeid gjort av frivillighet som vil tilhøre deg til du selger det til bedriften (I dette tilfellet lanet).
Vis hele sitatet...
Eg kan ikke se at vi har fått avklart hvorvidt trådstarter har fått vederlag for arbeidet som er gjort eller ikke. Det er ikke nødvendigvis frivillig arbeid. Men ja, den forskjellen må man ta hensyn til.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Dette er useriøst, uproft og rett og slett en barnslig uoverensstemmelse. Shake hands og bli venner. Å dra grunnloven inn i dette er omtrent som å be FN om backup når naboen parkerer på min parkeringsplass.
Vis hele sitatet...
Dette er vel mer en prinsippsak. Forget the people from the past there's a reason they didn't make it to your future
Sitat av nomore Vis innlegg
Eg kan ikke se at vi har fått avklart hvorvidt trådstarter har fått vederlag for arbeidet som er gjort eller ikke. Det er ikke nødvendigvis frivillig arbeid. Men ja, den forskjellen må man ta hensyn til.
Vis hele sitatet...
JEg har skrevet tidligere at jeg har gjort dette av fri vilje, og min oppgave i lan'et var å være webutvikler. Ingen har fått noe penger what so ever
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Dette er useriøst, uproft og rett og slett en barnslig uoverensstemmelse. Shake hands og bli venner. Å dra grunnloven inn i dette er omtrent som å be FN om backup når naboen parkerer på min parkeringsplass.
Vis hele sitatet...
Ingen som har dratt inn grunnloven her

Hele poenget mitt her er at selv om det skulle vise seg at trådstarter har både eiendomsretten og opphavsretten i behold til åndsverket, så hadde han på ingen måte lov til å slette dette i fra serveren som tilhører lanet.

Rett fremgangsmåte ville vært som følger:
- Kontakte daglig leder, gjøre han oppmerksom på situasjonen og kreve at nødvendige tiltak blir gjort for å ivareta trådstarters interesser.
- Om det ikke fører frem kan han estimere verdi(ikke noe "tenk på et tall") på arbeidet som er gjort og sende en faktura på beløpet.
- Om faktura ikke blir betalt, sende purring.
- Om purring ikke blir betalt så kan man enten kreve at saken blir behandlet i konfliktrådet eller så kan man kontakte ISP og kreve at de fjerner innholdet. Evnt begge deler.

edit: Tidkrevende? Absolutt, men vi lever i en sivilisert verden. Vi er IKKE huleboere(sist eg sjekket). Trådstarter må heve seg over daglig leder i lanet, ikke synke ned på hans nivå.
Sist endret av nomore; 20. juni 2010 kl. 19:59.
Nå er jo oppsigelse uten saklig grunn like ulovlig i Norge som det å måtte ta seg inn på serveren for å fjerne sine egne eiendeler.

Så ser ikke helt problemet her =)
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nå er jo oppsigelse uten saklig grunn like ulovlig i Norge som det å måtte ta seg inn på serveren for å fjerne sine egne eiendeler.

Så ser ikke helt problemet her =)
Vis hele sitatet...
Nå var helt sikkert ikke dette en registrert bedrift eller et sted du tjener noe på!
Siden trådstarter nå har klargjort at det var frivillig arbeid så lurer eg på hva usaklig oppsigelse har med dette å gjøre? Hele saken er usaklig, ikke bare avslutningen av engasjementet. Men til tross for det kan eg ikke se at det forelå noe ansettelsesforhold her

Og jo, selv om det skulle foreligge en usaklig oppsigelse i arbeidslivet så har du ikke lov til å urettmessig ta deg inn i områder du ikke har tilgang til lenger.
En ting jeg lurer på: hvordan var LANet organisert? Gjennom en forening? Får dere penger fra Hyperion skal jo denne støtten ryke dit pepperen gror om leder går over til å leke diktator.
Opprinnelig ble det arrangert av meg og daglig leder. Vi fikk med oss min bror, og 3-4 andre.
Vi/de er bare en gruppe ungdommer.
Vi har fått støtte fra Frifond, og Åsane Arna kulturkontor.
Sist endret av fulloggal; 20. juni 2010 kl. 20:06.