Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4733
Knus ruten med en hammer, sett et flatt skrujern mot nøkkelhuller, gi det et medium slag med hammeren, vri om og kjør som fa*n! Fungerer dette alltid? eller finnes det mer effektive metoder?
nøkkelhullER? nøkkelhullET vel..
uansett, tror det er vanskeligere enn som så hvis ikke du har tenkt til å rappe en bil som begynner å dra på åra da. har bilen startsperre er det hvertfall bare å glemme denne metoden
rapp nøklene... det beste...
jeanette, din metode suger. praktisk talt.

skal man først bøffe en bil bør man nok heller satse på å kunne tjuvkobing eller noe.
Å knuse ruten lager støy. Prøv å bøy en liten del av bildøra øverst med en skrutrekker slik at du kan bruke en ståltråd for å åpne låsen på innsiden.

Eller hvis du absolutt skal knuse vinduet, bruk teip.

http://www.rotteneggs.com/re_egg_dis...hp3?eggid=7323
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den skruhjern saken funker vel neppe på noe annet enn en tyve år gammel saab
Nå som vi er inne på bil rapping her.. Er det noen som har prøvd tjuvkobling eller vet hvordan dette gjøres? Eller om det i hele tatt fungerer..?
Klart det fungerer, så lenge bilen ikke har immobilizer/startsperre... Koble + og jord på tenninga, koble sammen ledningene til startern til bilen starter.

Rattlås skal det visstnok gå å "knekke" ved å vri hardtnok på rattet. En gammel Saab veit jeg ikke, siden disse ikke har rattlås, men girlås (låser giret i R). Men vem har sagt at man ikke kan ha kul i reversjen


Elektroniske startsperrer bør det jo gå å "åpne" om man finner rett frekvens??
Opprinnelig postet av MacGyver
Nå som vi er inne på bil rapping her.. Er det noen som har prøvd tjuvkobling eller vet hvordan dette gjøres? Eller om det i hele tatt fungerer..?
Vis hele sitatet...
Virker fint på eldre BMW-er ihvertfall. En kamerat av meg kjøpte seg en 1984 635CSi som hadde vært stjelt. Tenningslåsen var helt ødelagt, men med litt fikling så fikk han start på den. Kjørte med den slik i 3 uker eller.no før han fikk ny tenningslås. Godt han ikke ble stoppa. Politiet er nok litt skeptisk til folk som kjører rundt med knust tenningslås og ledninger hengende under rattet.
hehe...not a good way to do it....det er jo bare å få tak i ett flatt metall/aliminium og bryt det ned mellom ruten og døra....funker vell....
Trådstarter
7 0
hmmz... rappe nøklene var jo ikke en dum ide ;D hehe, jaja, hvordan får jeg avatar (bilde til min profil) forresten?
En kompis av meg hadde en Opel Manta (tror det var Manta) og vi skulle på tur med den. Desverre hadde foreldrene tatt nøklene (vi var ca 12- 13). Da skrudde vi bare av tenningen og alt det der som har med nøkkler å gjøre ned ett stjerneskrujern, og innforbi der var det en runding med ett hakk i. Da var det bare å stikke enn flatt skrujern inn i det hakket og skru rundt. Dette krever jo tid så det bør vere langt fra folk + du må komme deg inn i bilen .
Diesel starter ved kompresjon gjør det ikke? Det må jo gå ann å utnytte på en eller annen måte.

Jeanette: Se på hjelp forumet, eller gå rett inn til kontrollpanel->innstillinger. Btw, du er nesten mer full i f en meg, og det er godt gjort synes jeg ;-)

Det beste er vel å bøye døren åpen, slik som det har blitt sagt før. Knuse ruten funker kanskje på et øde jorde.
Skrutrekkern setter du i hjørnet av ruta, presser den innunder lista, og vrir, ruta går med et lite poff, ta helst ei lita rute bak, lås opp bilen, prøv å dele tenningslåssylindern, den har en bakside som du bare vrir om en tapp, klarer du ikke det, må du tjuvkoble, Så har du rattlåsen da, ta med en stor skiftenøkkel og ta av dekslet rundt rattstammen og plasser skiftenøkkelen over låsen, du vil se at låsesylinderen sitter på låseringen, og bryt den i filler, evt røsk rattet slik at låsen går, men da kan rattstammen knekke også... Reis avgårde...

(Neida, har ikke bøffa noen bil, var et gammalt vrak vi lekte/øvde oss på, dessuten er jeg mekaniker....)
Opprinnelig postet av RoadKill
En kompis av meg hadde en Opel Manta (tror det var Manta) og vi skulle på tur med den. Desverre hadde foreldrene tatt nøklene (vi var ca 12- 13). Da skrudde vi bare av tenningen og alt det der som har med nøkkler å gjøre ned ett stjerneskrujern, og innforbi der var det en runding med ett hakk i. Da var det bare å stikke enn flatt skrujern inn i det hakket og skru rundt. Dette krever jo tid så det bør vere langt fra folk + du må komme deg inn i bilen .
Vis hele sitatet...
Da har dere gjort det vanskelig.
Gamle Opler (80-talls) er så lett å tyvkoble at det er skummelt!(Har vært nødt til å gjøre det noen ganger med min egen bil, når jeg f.eks. har låst nøklene i bakasjerommet )

Hold deg vekk fra bilen min Jeanette
Stjel heller noen mopeder Suzuki TS50X har elendige tenningslåser. Stikk noe bittelitt nedi og vri om
Jeg tjuvkobler hver gang jeg skal bruke bilen, noe galt med tenningen som selvsagt koster å fikse. Men hva er vitsen med å stjele biler da?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Plastix
Jeg tjuvkobler hver gang jeg skal bruke bilen, noe galt med tenningen som selvsagt koster å fikse. Men hva er vitsen med å stjele biler da?
Vis hele sitatet...
Tjene penger/utstyr?
▼ ... noen uker senere ... ▼
man kan alltids knuse en rute og late som man råner med vinduet nede
(Funker ikke når dett er kaldt.)
Saklig å trekke frem en 20 dager gammel post for å dele så fin info med oss, takk
unnskyld skal aldri gjennta seg....
Mine dypeste sorger til de over meg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Nichotin
jeanette, din metode suger. praktisk talt.

skal man først bøffe en bil bør man nok heller satse på å kunne tjuvkobing eller noe.
Vis hele sitatet...
Eller vår måte... Hehe

Husker du at fattiglusa skulle rappe AM/FM-radion? For et patetisk krek! Uansett, vi bare fant oss en bil som så fin ut, vi hadde ikke tenkt til å tjuvkoble den... Bare rulle ned den lange bakken og rett inn i en annen bil. Jeg filma, Nichotin og fattiglusa løp opp til bilen og smasha side-vinduene før de låste opp dørene... Vel, fattiglusa mekka å knuse vinduet, men så dum som han er gadd han ikke låse opp for Nichotin. Han satte igang med å rive ut radion. Så kommer det en kar i mørket med sånn securitas lommelykt (svær jævel av en kølle). Han kommer nærmere og nærmere. Jeg som står på "trygge" 10 meters avstand ser han. Det samme gjør Nichotin som prøver å hinte fattiglusa til å løpe. Når han securitas duden er 1 meter unna får fattiglusa sett han, de løper mot meg. Jeg setter igang å løpe også.... Løp så fort beina kunne ta meg, løp ca. 400 meter. Rett inn i skogen for å spy (kondis, næh)...

Vi koste oss med det opptaket, helt til Nichotin ville vise det til alle, da hepra jeg det... Gud, jeg angrer
Sist endret av Proff loff; 14. mars 2003 kl. 17:10.
Opprinnelig postet av TipeX
Stjel heller noen mopeder Suzuki TS50X har elendige tenningslåser. Stikk noe bittelitt nedi og vri om
Vis hele sitatet...
Er ikke stort vanskligere på en Suzuki RMX50 heller. Barre å nappe ut den svarte å røde ledningen, så er det bare å trampe, og mopeden starter tvert ...hehe
▼ ... over et år senere ... ▼
Hmm, vet ikke om det har noe med den orginale posten å gjøre men folk som lurer på sånt vil sikkert vite:P
Tjuvkoble Honda-MT5!
Ut fra tenninga går det noen ledninger, de går nedover inn til motoren. Du skal ha tak i en svart & hvit ledning. Foran ved bensin tanken, Litt på siden går det noen ledninger, hvis du finner en "strømpe" (Svart strømpe av plastikk) Som du kan kjenne det ligger mange ledninger i spretter du opp denne posen og kutter den hvite og svarte ledningen. Hvis dette ikke virker kutt den svarte også! Så spark i gang!
Dette er utprøvd og har virka! RMX Som sagt napp ut de to ledningene som går opp i tenninga. Scootere og andre mopeder:
Pleier å funke ca. på samme måte! Få tak i ledningene som går ut av tenninga(Ikke Alltid lett) På scootere ligger de under ett deksel men faen heller! Skru det av! :P Kutt noen ledninger og prøv å start! Hvis noen lurer på noen spesiell type så kan jeg de fleste ;P Bare si hvilken modell. Kan ts, mt5, rmx, smx, sfx og mange fler.
har en kamerat som ble frastjålet sin aprilia rs 125...
Sykkelen stod parkert ved en togstasjon. han var vekke i maks 20minutter. Dette var på høylys dag med masse folk ute og gikk. Hvordan er det mulig? Hvor lett er det å tjuvkoble en aprilia rs 125?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
All infoen i denne tråden er så simpel at det er latterlig. Lær dere litt om biler, dere, så klarer dere denne typen ting lett..

Dessuten: http://kamps.org/g/?3068

h