Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1413
hallo alle trøndere. den 15 august skal det være parkour jam i trondheim. alle som er fra trondheim eller som har anldning til og komme dit som lurer på hva dette er eller vurderer og starte med det anbefales og komme det er ikke så veldig vanskelig som det ser ut som. og alle må beggynne et sted

altså den 15 august klokken 13:30 ved trondheim sentralbane stasjon skal vi møtes det kommer sånn circa 10 stykker og dere anbafales og komme.

dere kan lese mere info om det på www.parkour.no under treff og trondheims jam.
Jeg misunner dere, virker utrolig kult med det der, selv om du kanskje ikke synes at du er så god, hvis det er et treff osm dette, TA TUREN! :P

Visste ikke at det var en norsk side om parkour, men etter at vi har filmet en sampler + noe ekstra stash får jeg legge den ut på forumet der.
Faen jeg skulle ha sett denne tråden litt før :S

Hvordan gikk det?
Jeg tenkte å komme, men selvfølgelig hadde den jævla lillebroren min bursdag i dag, så jeg måtte være i familieselskap! Faen...
Trådstarter
det var dritt bra er flere på forumet på parkour.no som har omtalt det som trondheims beste treff :P synd at ingen av dere kunne komme
ååååhhhh jeg ville dra =(
hellsike! hvar i trondehim på det øyeblikket! dere tok vell mye bilder?
Hopper der inn vinduer på hus og sånt, eller en denne bare feilplassert?
Trådstarter
litt feilplasert ***20tengn***
What Parkour is not

Acrobatics & Tricks

Parkour is useful. It's to go from a point A to a point B as fast as possible and in the most efficient way possible. That's the reason why acrobatics & tricks are not a part of this art. They would slow down every Traceur who would implant them into a run! By adding some useless movements, the Traceur would not be moving as efficiently as possible.

Additionally, David Belle made this very clear in the TV report TF1 (7Ã 8)