Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2409
Noen som vet hvor man kan kjøpe ordnlige våpen på nett f.eks?
Gidder ikke lete "gatelangs" etter folk som selger gønnere liksom
Tror ikke jeg ville tatt sjansen på å bestille pistol over internett og ikke vil jeg komme med kilder. Du får høre med personer rundt gjengmiljøet i Oslo for de skaffer pistoler og skudd i pakkepris.

Få deg en FiveseveN for den er pop i CS og NATO
Tviler på du finner noen som selger våpen på nettet og som sender til hvem som helst! Det finnes ialefall ikke i norge, og visst du finner noen i utlandet , så blir det problem når våpenet annkommer norske grensa! Meld deg heller inn i en pistol klubb el lignende.


HALLO!!! Du kjøper ikke bare ett våpen! Det må jo registreres, og du må ha våpenløyve og alt det der! Jeg har selv kjøpt meg ett - lovlig hos en våpenforhandler. Det er litt stress å få løyve +++ men da er det i allefall lovlig.
Hva skal du med det forresten? Du ligger tynnt ann, om du går rundt på gata og skyter!!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Du kan kjøpe av meg.

Sett inn 9000 kroner på kontoen min, så sender jeg deg en Walter PPK 9mm i posten.

Dust.
heh, jeg har en ag3 jeg fikk tilsendt gjennom nor-cargo. fullauto og alt.

edit: bare så folk som leter skal få vite det: våpenet var et Airsoftvåpen, IKKE et ekte et. Denne beskjeden går til alle de som har sendt meg pm opp gjennom årene (la oss håpe at google indexerer dette) og til de journalistene som har ringt til meg og familie.
Sist endret av meitemark; 5. september 2007 kl. 17:31.