Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 12457
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
android prøvd med opera .chrome og standard nettlesern..
Vis hele sitatet...
Ait!
Ser på det nå, prøvde med å installere tapatalk, men det hjalp lite.
Er i samtale med IPB support as we speak!
akkurat logget inn på siden og dette er for meg en av de bedre oppsettene av en spill side jeg har sett og første inntrykket er bra..

får bare håpe at dette blir aktivt og ikke dør ut som alt annet...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Konge. 10/10.

Clean design. Mekker bruker med en gang!

Hvis det fortsatt er mangel på folk kan du sende en PM til meg. Har tidligere mekket nettsider med HTML5 og CSS3. Hadde oppe en nettside med forum til en WC3 server til CS 1.6 for 2 måneder siden.

En ting som er viktig... Legg til flere muligheter for svaret på spørsmålet ditt...

Seriøst...

http://puu.sh/406S4.png

Kan du skaffe plugin som viser "Top Posters", "Newest threads" o.l.?
Sitat av knutazz Vis innlegg
akkurat logget inn på siden og dette er for meg en av de bedre oppsettene av en spill side jeg har sett og første inntrykket er bra..

får bare håpe at dette blir aktivt og ikke dør ut som alt annet...
Vis hele sitatet...
Takk for det!
Ja, jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å holde siden oppegående, så får vi håpe på at folk vil bruke forumet aktivt, kjøre igang diskusjoner og lignende.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Konge. 10/10.

Clean design. Mekker bruker med en gang!

Hvis det fortsatt er mangel på folk kan du sende en PM til meg. Har tidligere mekket nettsider med HTML5 og CSS3. Hadde oppe en nettside med forum til en WC3 server til CS 1.6 for 2 måneder siden.

En ting som er viktig... Legg til flere muligheter for svaret på spørsmålet ditt...

Seriøst...

http://puu.sh/406S4.png

Kan du skaffe plugin som viser "Top Posters", "Newest threads" o.l.?
Vis hele sitatet...
Takk for det.
Oi, det med spørsmålet, så tenkte jeg ikke på frames per second, tenkte selfølgelig bare på first person shooter. Dette er noe jeg skal endre på ikveld, takk for at du sa ifra om dette!

Ang. top posters og nye tråder og lignende skal jeg se på, hadde dette før men jeg fjernet det fra forumsiden..
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Teamspeak 3 under serverliste funker heller ikke :P

Bra jobba so far
Gleder meg til BF4. Har begynt planene til det med enten å spare til 770 eller 780. Kanskje jeg tar 770 med Samsung 840 pro 256gb ^^.
Hvorfor har du en egen link til "brukerbetingelser" i headeren? Gir ingen mening.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av poehzler Vis innlegg
Hvorfor har du en egen link til "brukerbetingelser" i headeren? Gir ingen mening.
Vis hele sitatet...
Det gir mening. Er nesten som om at du må ha en egen ToS for å kunne kjøpe en dørkarm i USA. "Du vet at du kan falle hvis du kjøper dette produktet."
Sitat av uaexed Vis innlegg
Teamspeak 3 under serverliste funker heller ikke :P
Vis hele sitatet...
Ts3 fungerer som bare det, har hatt over 20 stk som koblet seg til via nettsiden bare idag Så det er det noe feil fra din side, har du ts installert?
Mekker bruker der inne, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme slik at vi kan få et nytt community angående FPS i Norge
Du kunne kanskje lagt til Crysis is spillforumet. Er selvfølgelig bare et forslag
Sitat av Avatar Vis innlegg
Du kunne kanskje lagt til Crysis is spillforumet. Er selvfølgelig bare et forslag
Vis hele sitatet...
Crysis, og flere andre spill har vært i tankene, men dette vil være forumer som det blir minimalt med aktivitet i. Derfor laget jeg jeg underforumer for pc spill og konsoll spill, så om du vil ha en diskusjonstråd for crysis, så er du velkommen til og lage en der! mulig jeg skal lage et underforum til for multiplattformspill, hadde dette vært noe tror dere?
ja dette trur jeg kan være smart, så slipper man mange dobbelt poster på de spilla som kommer på flere plattformer i de forskjellige under forumene
Sitat av knutazz Vis innlegg
ja dette trur jeg kan være smart, så slipper man mange dobbelt poster på de spilla som kommer på flere plattformer i de forskjellige under forumene
Vis hele sitatet...
Ja tenkte på dette selv.
Da har jeg satt opp forumer for dem mest diskuterte, forum for pc spill, forum for konsoll spill, og forum for multiplattform spill.

Da er det egentlig bare for mengden å kjøre igang diskusjons tråder så vi får litt aktivitet der
prøvde og lage ny tråd og fikk feilmelding nå

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/fpsnorge/public_html/ips_kernel/HTMLPurifier/HTMLPurifier/Strategy/MakeWellFormed.php on line 493

dette er noe du kanskje bør utbedre?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av knutazz Vis innlegg
prøvde og lage ny tråd og fikk feilmelding nå

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/fpsnorge/public_html/ips_kernel/HTMLPurifier/HTMLPurifier/Strategy/MakeWellFormed.php on line 493

dette er noe du kanskje bør utbedre?
Vis hele sitatet...
Prøv igjen.

Jeg har fått mekket poster hele tiden
Sitat av knutazz Vis innlegg
prøvde og lage ny tråd og fikk feilmelding nå

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/fpsnorge/public_html/ips_kernel/HTMLPurifier/HTMLPurifier/Strategy/MakeWellFormed.php on line 493

dette er noe du kanskje bør utbedre?
Vis hele sitatet...
Ser ut som noe har gått galt. Jeg har satt det til at når noen prøver å søke etter noe, eller poste noe, og det tar mer enn 30 sekunder etter du har trykt på posten, eller søkt før det skjer noe, så får du en error. Dette for å gi serveren mindre stress. Som uaexed skrev, så må du bare prøve igjen

Edit: Prøver å lage en ny modul for nylig aktivitet på forumet, som da skal erstatte den jeg hadde på hovedsiden fra før.
Designet er klart, men jeg får noen problemer med artiklene under når jeg legger den inn på siden. Så jeg må gå over koden å se hva som gjør dette.

Her er den nye modulen/blokken:

ja dette var en større tråd med en del innhold om div klassiske fps spill men kan prøve og redigere litt på innlegget før jeg poster det på nytt
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg

Her er den nye modulen/blokken:

Vis hele sitatet...
Perfekt! Akkurat noe slikt vi må ha!
Sitat av uaexed Vis innlegg
Perfekt! Akkurat noe slikt vi må ha!
Vis hele sitatet...
Yep! Skal få lagt det inn på forumet også - etterhvert, i en sånn collapsable sidebar

Men blokkene min tuller når jeg bruker denne, jeg har en blokk som viser artiklene under slideren på hovedsiden, og den fungerer ikke riktig når jeg bruker den koden for aktivitet på forumet. Skal se litt på det, om jeg ikke får det til så poster jeg kodene her ^^
Når jeg svarer på tråder så skjer det ingenting når jeg trykker på "post"-knappen Svaret blir lagt ut, men da må jeg refreshe siden for å se det, ellers skjer det ingenting, kanskje det bare er meg, men hvis ikke hadde jeg satt pris på om du kunne fikset så svaret poppet opp uten at jeg må refreshe siden
Sist endret av EitZey; 14. august 2013 kl. 19:32.
Sitat av EitZey Vis innlegg
Når jeg svarer på tråder så skjer det ingenting når jeg trykker på "post"-knappen Svaret blir lagt ut, men da må jeg refreshe siden for å se det, ellers skjer det ingenting, kanskje det bare er meg, men hvis ikke hadde jeg satt pris på om du kunne fikset så svaret poppet opp uten at jeg må refreshe siden
Vis hele sitatet...
Det merket jeg også idag, trodde det bare var meg siden det skjedde først idag! Skal ta en titt på det.
veldig fin side. noen par småting. headeren viser ikke hvilken side man er på, ved feks en liten strek under "forum", "portal" osv. en annen ting, man kan klikke på logoen for å komme til hovedsiden, men det usynlige "feltet" man kan trykke på strekker seg langt til høyre, helt bort til "logg inn". "feltet" burde kun være på selve logoen.
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
veldig fin side. noen par småting. headeren viser ikke hvilken side man er på, ved feks en liten strek under "forum", "portal" osv. en annen ting, man kan klikke på logoen for å komme til hovedsiden, men det usynlige "feltet" man kan trykke på strekker seg langt til høyre, helt bort til "logg inn". "feltet" burde kun være på selve logoen.
Vis hele sitatet...
Ja. Dette med strek under er noe jeg prøver å få til, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det, for når jeg gjør det så blir det en strek under alle tabbene samtidig. Men det er noe jeg tar etterhvert, må få fikset dem største problemene først. Det med logoen skal jeg ta en titt på, enig at det er merkelig når du kan trykke på den så langt borte. Dette er fordi banneren rett å slett er veldig lang. Prøvde å kutte den ned men da ville navigasjonsknappene legge seg ved siden av den istedenfor under den. Men nå som jeg har laget egene nav-knapper så kanskje dette endret seg, skal se på det etterpå.

Dette med at siden ikke alltid oppdaterer seg etter du har skrevet en post virker å være et problem med editoren, har kontaktet support og venter på svar as we speak. Virker som det kun er når du quoter noen.

Har også fått fikset denne Siste forum aktivitet blokken, ble mye bedre nå
Ser ikke så bra ut på mobil.
https://K96.co/rzLjQ
Funker chatten der inne? Er bare jeg som er der nå, så hadde jo vært greit om en logga seg på for testinga sin skyld slik at man fikk sjekket
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Ser ikke så bra ut på mobil.
https://K96.co/rzLjQ
Vis hele sitatet...
Damn! Dette må være TapaTalk som har slått seg vill! Prøv å gå nederst, eller til forumet og trykk på Full versjon, eller Orgianl versjon. Dette skal jeg få fikset asap!

Sitat av Obster Vis innlegg
Funker chatten der inne? Er bare jeg som er der nå, så hadde jo vært greit om en logga seg på for testinga sin skyld slik at man fikk sjekket
Vis hele sitatet...
Chatten funker som bare det
Dette med mobil-nettleseren sliter jeg med, finner ikke ut av det.
Har avinstallert tapatalk, og da burde vel mobiler se nettsiden på samme måte som dem blir sett på en pc? Om noen har peiling på dette så tar jeg gjerne imot hjelp.

Chatten får snart en counter, så du vil se om det er noen der. Denne blir seende ut som når du får en pm, eller en ny varsel.

Streking under aktive sider er "umulig", ikke noe jeg får til ihvertfall. Siden jeg lagde en custom nav-bar så får jeg ikke lagt til den variablen jeg trenger for å hente informasjon til hvilken side jeg er på. Finnes sikkert en måte å komme rundt dette på, men det tar jeg heller når resten av nettsiden er stabil.

Post problemene ga seg automatisk over natten, kontaktet support for dette, men innen jeg fikk svar var problemet løst. Så nå skal det gå fint å poste på alle mulige måter.

Fikk også fikset layout problemene jeg fikk ved å lage den "Siste aktivitet i forumet" blokken, dette var et CSS problem.

Mye listing av ting her, men da vet dere ihvertfall hva jeg har gjort for å gjøre nettsiden bedre for dere.
Nå holder jeg på med spill-server listen, dette krever noe JQuery som jeg leste meg opp på først idag, så det vil ta litt tid. Også har jeg fått opp en ts3 status blokk

▼ ... over en måned senere ... ▼
Game disconnected
pokemon's Avatar
Hva skjedde med denne siden da? har du tatt den ned igjen? isåfall blir du lei ting veldig fort? husker minecraft serveren din også kun varte ei lita stund før den forsvant
Sitat av pokemon Vis innlegg
Hva skjedde med denne siden da? har du tatt den ned igjen? isåfall blir du lei ting veldig fort? husker minecraft serveren din også kun varte ei lita stund før den forsvant
Vis hele sitatet...
Fikk problemer med noe filer når jeg skulle overføre den til et eget webhotell, og jeg klarte aldri å finne ut hva som var problemet, dum som jeg var så tok jeg ikke backup heller..

Vi får se hva det blir til, om jeg bygger opp siden på nytt etterhvert
betalte du ikke regninga ?

This Account Has Been Suspended
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
betalte du ikke regninga ?

This Account Has Been Suspended
Vis hele sitatet...
Riktig. Ettersom nettsiden ble fucka så lot jeg likegodt vær å betale regningen.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Riktig. Ettersom nettsiden ble fucka så lot jeg likegodt vær å betale regningen.
Vis hele sitatet...
Aha kjipt, håper du lager en ny en evnt sett opp en donor knapp på siden så kan vi sponse litt
Kjipt det ikke ble noen happy ending her :-( det var et kult konsept
Enig , satt og gleda meg til forumet skulle bli ferdig !
Navbruker fra Moss
Lag ett nytt da mhyre !
Vi får se vi får se.. Mistet mye av pågangsmotet mitt når det det skjedde :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vi får se vi får se.. Mistet mye av pågangsmotet mitt når det det skjedde :P
Vis hele sitatet...
Tja øving gir mester , jeg kunne også tenkt meg dette !