Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 845
Jeg bare lurer på om det noen her som har prøvd å lage dette selv, evt. vet om noen videregående skoler som har hatt det som prosjekt f.eks. Burde være mulig å lage noe som var brukbart til en relativt billig penge.... og da er det jo veldig greit om noen har noen tips.

Hadde vært stas med et skikkelig custumized veggveste til kongetv'n. Lage plass til andre eksterne komponenter man skal ha der, etc etc. Kanskje lengre armer enn det man får kjøpt osv osv. Hadde ikke tanker om å ha fjernis og motor på den da, tror å lage selve festet holder for meg.... En ting er å ha mekken, en annen ting er vite hva faen en driver med

Blir det for mye stess, blir det nok en liten tv-benk med hjul (som er store nok til at man faktisk kan trille den over en liten teppekant). Får heller slenge inn godt med bly eller noe for at den blir "sikker" nok. Eller så tenkte jeg på å bruke en sånn tripod sugekopp som vindusmontører bruker for at det skal sitte fast. Kjipt hvis en jævelunge eller en full kompis får velta stasen.

Kult om noen har noen erfaringer rundt dette