Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 12170
Hørte om noen som hadde brukt en svamp eller noe å putta oppi hullet hvor pengene detter ut.. Noen som vet hvordan dem gjorde dette? Vil ikke svampen dette ut?

Beklager viss dette er feil sted å poste.
Du dytter noe opp i hullet sånn at pengene som folk vinner ikke kommer ut. Hvis du er heldig klager de ikke til eierne av automaten, og du kan neste dag fjerne hindringen og ta alle pengene som folk har vunnet.

edit: Så bør du feste noe til hindringen så du faktiskt klarer å få den ut igjen.
Sist endret av Laurentius; 10. oktober 2004 kl. 14:07.
Men husk at ved de fleste automater i dag er det overvåkningskameraer. Du skal være ganske god hvis du klarer å få noe opp i hullet uten at du blir oppdaget av kameraene. Du kan eventuelt få noen kamerater til å stille seg rundt deg, så kameraet ikke ser hva du gjør.

Si ifra hvis du får det til da
forslagt til hva som kan brukes til å putte opp der som ikke detter ut og er lett å få ut når jeg skal ha det ut?

Ps. Bur ikke i noen stor by, så dem er ikke vandt med slikt
Kjenner en del som har brukt brunteip og teipa igjen hele hølet der pengene kommer ut, funker som bare det :P
En annen måte å skaffe penger fra spillemaskiner er å dra ut strømkontakten når du skal ta ut pengene du har vunnet. Da får ikke automaten til å stenge "slusene", (kom ikke på bedre ord..) og det vil renne penger til det blir tomt.
Funket som bare det!
hehe.. Er en del poster om det her egentlig! Men et bra sted og gjøre dette er på Kroer. Når jeg og en kamerat gjorde det på by the way en gang fikk vi 1200 kr Akkurat når vi gikk ut med penga kom det noen som skulle se på marsinen
ja, for all del ikke begynn med dette på ett kjøpesenter! Da kommer det raskt en 2x2 meter securitas vakt å gir deg ris på rompa. believe me..
Opprinnelig postet av K0preit4n
En annen måte å skaffe penger fra spillemaskiner er å dra ut strømkontakten når du skal ta ut pengene du har vunnet. Da får ikke automaten til å stenge "slusene", (kom ikke på bedre ord..) og det vil renne penger til det blir tomt.
Funket som bare det!
Vis hele sitatet...
Skal man dra ut når man trykker på knappen? Eller dra ut mens det står du har vunnet f.eks 100kr?
Ville trodd at man risikerte å bare miste di pengene som stod i gevinst?
Opprinnelig postet av crazy-cato
Skal man dra ut når man trykker på knappen? Eller dra ut mens det står du har vunnet f.eks 100kr?
Ville trodd at man risikerte å bare miste di pengene som stod i gevinst?
Vis hele sitatet...
Sånn som jeg oppfattet det så tror jeg du skulle ta den ut mens pengene rant ut, for maskinen klarer ikke lukke "slusene"(:P) uten strøm. Eller snakker jeg tull nå?
Nei, nå har du helt rett!
Men er dette noe som du har testet på nyere maskiner? Skulle vel tro at de nyeste hadde en eller annen "anti-dra-ut-kontakt-når-du-vinner-penger" mekanisme. Skal ha det vanskelig for å tro at du er den eneste som har kommet på denne tanken?
hehe, tvilsomt at jeg er den eneste ja..Dette skjedde på en litt eldre automat på ferga mellom rørvik-flakk..:P
Har ikke prøvd på nyere automater, men vil tro de har lagt inn sperre eller noe ja.
De burde det, det er ganske logisk det du sier. Er det ikke bare til å hive på 100 kr, ta det ut igjen, og mens pengene renner så plukker du ut kontakten...
D'OH! Jaja, må allikevel prøves på den lokale butikken.

Mens vi er inne på temaet:
Har hørt at det var noen spesielle automater der du kunne holde inne knappen når du vant, og fortsatte du å holde knappen inne rulte det penger ut til du slapp. Er dette rykter eller er det noen som har fakta om dette?
Det var noen som drev med å la filler opp der pengene kommer ut slik som dere sier. Bestefaren min ble lei av det og hadde med seg ståltråd på byen Er ganske lett å avsløre, iogmed at det er gammelt
hm.. nå veit jo ikke jeg om maskinene som står på butikken her er "gammel" eller "nyere"... Men jeg får vel prøve en gang jeg er nede, vis det ikke funker tar jeg bare å teiper igjen hullet??
Svamp hørres litt bra ut :P Tar du en litt stor svamp og knør den oppi hullet så er det mindre sjangs for at den faller ut, en viss du tar teip? (pengene veier jo litt) :P

GL
hvor kan man få tak i rimelig stor svamp?
Neida, teip funker som bare det. Bare pakk på 5-10 lag med teip oppå hverandre, så sitter de så det suser skal jeg si det :P
http://www.clasohlson.no/

http://www.biltema.no/index.asp

Søk på svamp... Din lokale Bensinstasjon har vel også noen...
hm.. burde man teipe litt under svampen man putter opp? Et lite hånkle eller noe, går det an å bruke isteden?
Ville ha satset på teipen.
Du bør vel bruke en skikkeli got teip da. Eller?
Opprinnelig postet av K0preit4n
En annen måte å skaffe penger fra spillemaskiner er å dra ut strømkontakten når du skal ta ut pengene du har vunnet. Da får ikke automaten til å stenge "slusene", (kom ikke på bedre ord..) og det vil renne penger til det blir tomt.
Funket som bare det!
Vis hele sitatet...
Har du noengang prøvd dette? Har du noen gang vunnet på en automat? Det er klart at det ikke bare er en sluse som åpnes slik at pengene strømmer ut! Maskinen må jo telle pengene, og du kan jo høre maskinen jobbe med å slenge ut en mynt om gangen. Uten strøm klare den neppe å gjøre jobben!

Og til "putte noe i hullet-metoden": hvis jeg hadde vunnet og ingen penger kom ut, hvor er den første plassen jeg ville puttet fingrene?
Har selv prøvd og putte en røykpakke, eller sukkertøy esker i hullet hvor pengene skal komme ut, funker bra, hvis ikke personen som spiller absolutt nekter og gi seg.
En anen ting som er kult, er å stappe små papirbiter i hullet hvor du skal putte pengene inn. Du bare putter papir inn, går, og kommer tilbake noen timer senere, go automaten er full av mynter...så putter du en Strips f.eks, og dreger ut pengene "dine" ....
Der hvor vi gjorde dette, ble vi oppdaget av noe vi trodde var et falskt kamera...

Men verdt og teste
noen som kan svare Frozk her?? Han hadde et fornuftig inlegg..

Proxo: Forsto ikke helt den delen med å putte papir inn??
har ett drastisk forslag her:

hva med å bare stjele hele automaten(ene). være flere stykker å slenge dem opp på en tilhenger, fresa av gårde til en ødeplass, knuse dem, ta alle pengene og dermed bare forlate plassen?
ps. husk at dere må sjekke når de sist tømte automatene, det ville vært labert å ikkje tjene mer enn ett par hundre.

grunnen til at jeg sier dette forslaget her er at det ikke er så veldig mye man kan gjøre, bortsett ifra å stjele automatene eller tette dem. enkelt og greit. teknologien er kommet for lang.
Hvis jeg ikke tar feil så har de sperret for det nå. Altså vil pengene bli helt i en egen beholder før "slusene" åpnes. Med andre ord er det en barriære mellom skuff -> kammer -> pengebeholdning.
Det er noen ganger at penger man putter på ikke blir godkjent av automaten, og da faller ut igjen. Dette hullet de faller ut av er noen ganger ett lite hull. Husker jeg og kameraten min drev litt med det her når vi gikk i 5. klasse. Tjente vel ikke mer enn 100kr på det. Men det var spennende å stikke bort på butikken og se om det var noe fangst.
blir jo for dumt å gå å sjekke der. virker jo nesten desperat, om ikke fattig.
Mange fattige studenter her på nFF esr
Opprinnelig postet av esr
blir jo for dumt å gå å sjekke der. virker jo nesten desperat, om ikke fattig.
Vis hele sitatet...
sant det du sier, esr!
på tide å "klippe seg og få seg arbeid"!
følte det ble litt oftopic nå.. Så da kan vi stryke "dra ut ledning" ideen.. Men er enig me Frozk i at hadde ikke pengene kommet ut ville første plass jeg rota vært oppi pengehullet.. Greier vel ikke få noe penger der da...
Går ikke de fleste automat-pengene til veldedige formål?.. Kunne vert like greit og slå ned noen speiderjenter på insamlingsaskjon da
Har sett at det er en hengelås på alle automatene her jeg bor. Kunne det gått ann å dirke opp disse låsene å komme seg inn i selve pengeboksen?
crazy-cato: Tror rett og slett det beste er å VINNE!
ja det beste hadde jo vært å vunnet, men så har man den risikoen til å miste masse penger heller

Ang hengelåsen, har sett sånn maskin repratør fyr, han låste opp, men han trykket også på noen knapper på maskinen imens... kan være han bare stillet inn noe, men jeg tror det hadde vert mer synlig om man åpnet hele boksen (er en temmeli stor "dør" som åpnes)

Noen andre tips til lettjente penger da? Siden flere her sier at det ikke kommer til å ga bra med maskin ideen?
Opprinnelig postet av crazy-cato
Noen andre tips til lettjente penger da? Siden flere her sier at det ikke kommer til å ga bra med maskin ideen?
Vis hele sitatet...
Hvis noen vet om noen lettvinte måter å tjene penger på, som faktiskt fungerer (og gjerne er lovlig), så kommer de garantert ikke til å poste dem her!
Jokkejackal: Ja det funker, det er en maskintype som heter crazy reels. Når du vinner så bare holder du knappen inne og da vinner du hele tiden. Så hvertfall en gammel dame gjøre det, ikke bare en gang men flere, og det var sykt for hun tømte maskinen for 2000+++ kr mens jeg stod og så på. Dette er riktignok et par år siden, men har sett flere slike maskiner(crazy reels) som ikke ser helt nye ut. Er jo verdt et forsøk... Men du måtte visstnok være ganske nøye med timingen, når du begynte å holde inne.

Edit: noen sier at man kan stjele en maskin. Er det noen som vet hvilke folk du får etter deg da? To jeg kjenner gjorde det og de fikk utrolig mye problemer. (ikke av politiet nei) Så å stjele en automat er neppe lurt. Dessuten er jeg overbevist om at rødekors og kompani ikke får halvparten engang av det maskinene spiller inn.
Sist endret av Wiggles; 10. oktober 2004 kl. 23:00.
Har lagt igjen en del hundre på crazy reels, og det der funker ikke... Jeg har ikke sett den maskinen på noen år nå heller, så jeg tror den kan ha gått ut pga. nye regler el.
Det står hvertfall 4 stykker på busstasjonen i bergen, så den tviler jeg på.
hm.. skal prøve å finne ut hvilke maskiner som står på togstasjonen her... poster gjerne iløpet av dagen imårra.. Men, stjeling av noen maskin kommer ikke på tale, jeg kan godt putte oppi noe i hullet, men tenker bare likt som Frozk og sier at hadde ikke pengene kommet ut, hadde hullet vært første plassen fingra hadde gått. (Ikke DET hullet, men penge hullet på maskinen)
Opprinnelig postet av Frozk
Har du noengang prøvd dette? Har du noen gang vunnet på en automat? Det er klart at det ikke bare er en sluse som åpnes slik at pengene strømmer ut! Maskinen må jo telle pengene, og du kan jo høre maskinen jobbe med å slenge ut en mynt om gangen. Uten strøm klare den neppe å gjøre jobben!

Og til "putte noe i hullet-metoden": hvis jeg hadde vunnet og ingen penger kom ut, hvor er den første plassen jeg ville puttet fingrene?
Vis hele sitatet...
word lol. xD
Opprinnelig postet av crazy-cato


Noen andre tips til lettjente penger da? Siden flere her sier at det ikke kommer til å ga bra med maskin ideen?
Vis hele sitatet...
Skaff deg en JOBB.....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Han spurte etter "lettjente" penger, ikke arbeid !

Selg dop du... Det er det penger i :P
"dop, e'kke det fali da?"

Du tjene ikkje penga på å stjela fra ein spille automat, slå heller ned ei gammel dame som nettop har vore i banken! det er både lettere og du tjene meir
Opprinnelig postet av the Grim Reaper
"dop, e'kke det fali da?"

Du tjene ikkje penga på å stjela fra ein spille automat, slå heller ned ei gammel dame som nettop har vore i banken! det er både lettere og du tjene meir
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har en enda bedre idè. Løp innpå et kjøpesenter med en mp5 og skyt vilt rundt deg, og plukk opp alle pengene du kan få fatt i fra de døde folka som ligger med hjernegugge spredt utover veggene. LoL!"1!!1 whaaa


Ja, dop er farlig, iallefall i visse mengder.
mens vi snakker om dop.. noen kammerater av meg så en narkis på t-banen som satt og telte penger. De gikk bort til han, satte seg ned og sa noe som "gi oss det du har.."

den kvelden tjente de 25 000kr + 11 gr heroin.. Det kan være en ide, hvis du er hardcore da.. Ikke noe for meg :P
Opprinnelig postet av BuzzR
mens vi snakker om dop.. noen kammerater av meg så en narkis på t-banen som satt og telte penger. De gikk bort til han, satte seg ned og sa noe som "gi oss det du har.."

den kvelden tjente de 25 000kr + 11 gr heroin.. Det kan være en ide, hvis du er hardcore da.. Ikke noe for meg :P
Vis hele sitatet...

De rasshølene skulle hatt i ræven med sløv øks..
Det der er forkastelig.