Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1569
Dette skjedde jo egentlig ikke :P

Hvis politiet kommer inn klokka 1200 om Morgenen.. Døra var uheldigvis ulåst da noen hadde nettopp gått til butikken og andre lå og sov...

De gikk rett inn... Med en plan om å arristere folk for Hasj.... alle ble kjørt til politistasjonen og holdt der til de hadde Gjennomsøkt leiligheten..

8gram ble funnet... Og forelegg ble skrevet og undertegnet på dette....

Men..... la oss si at det lå 50-100g der veldig åpenlyst. (ikke det at det gjorde det) men om disse hadde vært vekk... kan politiet komme tilbake med disse grammene senere og gi dem Bot?
såvidt meg bekjent kalles dette på folkemunne underslag og er straffbart da ingen kan vite om det i realiteten var x antall gram som ble borte til eget bruk, slag osv. Som i den filmen fra USA der snuten har en egen mafia gjeng innenfor som stjeler av bevismaterialet tynner det ut og selger videre!
Hvilken film er dette Thebigt?

OT: hørt at dette har skjedd i byen her jeg bor. Pluss at politiet har skrevet som thebigT sier underslag og tatt selv..
Husker ikke eksakt hva den heter men. Tror russel crowe er med han fyrn som ligner på ei rotte som spiller i "machete" er med. Filmen utspiller seg på 70 tallet og starter med at et vitne blir drept i ei leilighet der det av en eller annen grunn oppholder seg en betjent som forøvrigt for noia og blokkerer døra. Jævlig fet film

Senere i filmen så sitter crowe og noen andre politifolk og teller en haug med narkopenger fra mafia gjengen i politiet som de fant i en bil. Tellingen foregår i et rom med persienner som er ikke er lukket slik at alle av de andre betjentene ser inn noe som blir kritisert pga korrupsjon.
Sist endret av thebigt; 4. januar 2011 kl. 18:27.
Off topic: American Gangster dere tenker på?
Sitat av thebigt Vis innlegg
såvidt meg bekjent kalles dette på folkemunne underslag og er straffbart da ingen kan vite om det i realiteten var x antall gram som ble borte til eget bruk, slag osv. Som i den filmen fra USA der snuten har en egen mafia gjeng innenfor som stjeler av bevismaterialet tynner det ut og selger videre!
Vis hele sitatet...
Jævlig kjipt å miste 100g likevel da XD Tro meg dette skjer^^ I filmer oxo^^
Sitat av therer2 Vis innlegg
Off topic: American Gangster dere tenker på?
Vis hele sitatet...
Yep, Takker!
Sitat av thebigt Vis innlegg
Yep, Takker!
Vis hele sitatet...
Thank you both!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er noe de fleste kjenner noen som har både opplevd og sett på film :P
Rampart-skandalen er et mye nyere eksempel, fra virkeligheten. TV-serien The Shield er løst basert på Rampart.