Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1510
Hei, kom til å tenke over en ting.

Hvis man sniker, foreksempel på fergen til hovedøya og bil oppdaget.. Vil alt som skjer da bare være at de sparker deg av på hovedøya? Må du bil med fergen tilbake?
Evt. bot? Og hvis man ikke oppgir navn, ringer de onkel blå da?
De ber deg pent om å betale :P er nokk ikke verre, nekter du å betale så kan det godt være de kontakter politiet eller nekter deg adgang til den båten i fremmtiden.

*Edit: kommer ganske mye ann på Humøret og ossn type han som tar deg er... tror ikke de har noe fast prosedyre.
Sist endret av Slafsen; 28. juli 2006 kl. 01:51.
jeg tar " nesoddbåten" ganske ofte ( for dere som ikke hvet hva det er så går den mellom oslo og nesodden) hviss man blir tatt for sniking får man 700 i bot ( barn) voksene for 1000! , skal de greie å ta deg må det være en bilet kontroll noe det bare er 1-2 ganger i månten. de ringer ikke blå muther fucker det har aldri jeg opplevd i hvertfal
Disse fergene er en del av oslo sporveier, og alle har (noenlunne) samme regelverk, altså sniking, ugyldig bilett = 700 kroner i bot. Enis, tror det er 750 kr,- jeg, det fikk jeg når jeg sneik på toget.

Men så kjenner jeg en av karene som kjører båt til hovedøya, og han er en skikkelig grei sjømann, som ikke liker ungdom som lager faenskap:P desverre har han ikke ansvaret for gyldig bilett, det er noen "kontrollører" på båten/ferga.
mariush's Avatar
Trådstarter
Takker takker akkurat det jeg trengte å vite

Da er det jo bare å snike i vei