Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2283
Jeg lurer på hva straffen kan bli om man blir tatt for å registrere seg på paypal med all riktig informasjon utenom alderen, som blir 18 år.
hva kan den bli om noen finner ut at jeg ikke er 18 år ?
Sist endret av kabulo; 30. desember 2010 kl. 14:55. Grunn: skrivefeil
Du vil antakelig få kontoen slettet. Har gjort dette tidligere uten problemer, er ingen måte de kan få vite at du ikker er 18 på.
1st of all: Episk skriveleif i tittel

OT:

Tror ikke paypal har så mye til overs for de som registrerer seg med falsk alder. ettersom du må ha kort fra en over 18 for å betale. det blir mer problem om kortholder oppdager bruk av kortet sitt uten tillatelse.
har gjort det selv i noen mnd. uten problemer
Trådstarter
17 0
Sitat av F4celess Vis innlegg
1st of all: Episk skriveleif i tittel

OT:

Tror ikke paypal har så mye til overs for de som registrerer seg med falsk alder. ettersom du må ha kort fra en over 18 for å betale. det blir mer problem om kortholder oppdager bruk av kortet sitt uten tillatelse.
Vis hele sitatet...

Endra skrivefeilen allerede rett etter jeg laget tråden

Takk for hjelp
Sitat av F4celess Vis innlegg
1st of all: Episk skriveleif i tittel

OT:

Tror ikke paypal har så mye til overs for de som registrerer seg med falsk alder. ettersom du må ha kort fra en over 18 for å betale. det blir mer problem om kortholder oppdager bruk av kortet sitt uten tillatelse.
Vis hele sitatet...
Man kan jo også overføre fra nettbank til Paypal. Jeg brukte kort fra foreldre med tillatelse, og det har aldri vært et problem. Spenon Visa er også en lovlig mulighet.
Trådstarter
17 0
Har jeg som under 18 år ingen mulighet til å sette inn penger uten mine foreldres kort?
og:
"•Pengene må komme fra en bankkonto som er registrert med samme navn som PayPal-kontoen, som hos oss er registrert som ***** ********. Les mer "

Er jeg nødt til å gjøre dette under mitt eget navn fra konto ?
Sitat av kabulo Vis innlegg
Har jeg som under 18 år ingen mulighet til å sette inn penger uten mine foreldres kort?
og:
"•Pengene må komme fra en bankkonto som er registrert med samme navn som PayPal-kontoen, som hos oss er registrert som ***** ********. Les mer "

Er jeg nødt til å gjøre dette under mitt eget navn fra konto ?
Vis hele sitatet...
Hvis du har et eget bank kort, så kan du kontakte banken og få tallkoden som skal stå framme for å registrere deg til PayPal. Og det er bare å registrere en ny bruker hvis du vil bruke ditt eget / foreldrene dine sitt kort.

Det er en mulighet.
har hatt paypal nu i 1 år, og driv med salg av V.I.P Member i roleplay servers, og har mamma sitt mastercard lagra på den, og enda ikke blitt oppdaget.

det er bare 1 måte og bli oppdaget på er.
1. Sende melding til suporten og si du er under 18 og lure på om dette er lov.
2. lage en acc med e-mail dumbfreak95@hotmail.com
Sist endret av justastonedhuman; 30. desember 2010 kl. 15:37.
Har vært registrert på PayPal siden jeg var 13. Registrerte meg som en 18 åring. Tro hvor gammel de tror jeg er nå , når jeg plutselig registrerer et VISA-kort på kontoen NÅ...
Sist endret av Hybelkanin1; 30. desember 2010 kl. 15:48.
Trådstarter
17 0
ja men det jeg egentlig lurte på. hva er mine muligheter for å sette inn penger på kontoen uten mine foreldres kort?
det eneste jeg har er Visa electron.
Spendon Visa kjøpt på Narvesen vil som nevnt tidligere i tråden fungere som du ønsker.
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Spendon Visa kjøpt på Narvesen vil som nevnt tidligere i tråden fungere som du ønsker.
Vis hele sitatet...
får bare feil melding med spendon på paypal, har prøvd det på min donating/subscribing. å fikk bare feil melding.
Svigermors drøm
colabox's Avatar
1. logg innpå paypal accounten din. Trykk Etterfyll / Top up øverst til venstre.
2. der ser du:

Kode

Step 1 - Log in to your bank to make a domestic payment to PayPal. Follow your bank's online instructions
Important!
The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account, which we have as **** '****. Read more
Use your PayPal Customer Reference/ID exactly as it appears below and enter it into the payment description field when transferring money from your bank to PayPal. Read more
Mottaker	PayPal International Ltd
Bank	Union Bank of Norway, Oslo
Account number	*******
Transfer ID	*********
Enter this as a payment referenceYou must enter this reference so we can identify you and transfer the money into your PayPal account. You must enter the reference into the correct field online. Banks refer to this field differently.
Step 2 - PayPal will send you an email once the money has arrived in your PayPal account. Transfers are usually processed within 2-3 business days (this may happen more quickly), upon PayPal receiving the correct details. Find out more
Don't forget to complete your transaction

Making a purchase or sending money? You'll need to return to finish what you were doing.
Altså. du får en Transfer ID. Den skriver du inn når du overfører penger, samme som et KID nummer
Sist endret av colabox; 30. desember 2010 kl. 17:43.
Sitat av Kain Vis innlegg
får bare feil melding med spendon på paypal, har prøvd det på min donating/subscribing. å fikk bare feil melding.
Vis hele sitatet...
Hmm, har brukt spendon gjenon paypal mange ganger og det funker helt topp for meg

Sa da TS kan jo ingen finne ut av det
Tror ikke det skal være noe problem
Eg fekk beskjed om at dei hadde blokkert kontoen til eg kunne bevise at eg var 18. Kontoen var heldigvis tom akkurat då.
Trådstarter
17 0
okey, takk for all hjelp
da skjønner jeg at jeg aldri skal fylle på mer enn det jeg har planlagt jeg skal kjøpe, så kontoen står mest mulig tom hele tiden da

men finner ikke ut hvor jeg løser inn den koden som står på spendon ?

kunne noen hjulpet meg med hvor jeg løser inn koden som står på spendon?

[quote=kabulo;1946616]okey, takk for all hjelp
da skjønner jeg at jeg aldri skal fylle på mer enn det jeg har planlagt jeg skal kjøpe, så kontoen står mest mulig tom hele tiden da

men finner ikke ut hvor jeg løser inn den koden som står på spendon ?

[quote]

[quote=kabulo;1946616]okey, takk for all hjelp
da skjønner jeg at jeg aldri skal fylle på mer enn det jeg har planlagt jeg skal kjøpe, så kontoen står mest mulig tom hele tiden da

men finner ikke ut hvor jeg løser inn den koden som står på spendon ?

unnskyld for litt rot. men prøvde å endre på det jeg skrev så ble det bare feil uansett hva jeg gjorde :P

men vet noen hvordan jeg løser den inn?