Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1139
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo. Skal røyke hero med noen venner, de skal alle skyte men jeg skal aldri ha noe nål i blodårene, så blir å røyke det av folie tenker jeg. Noen som har tips til å gjøre det så deilig og risikoredusert som mulig? Kjøper 0,5 g så jeg går tom også.

Vert oxyavhengig i årevis så ikke vits å komme med pekefinger, oxy er bare blitt så jævlig dyrt på gata….
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel bare å kjøre på, viss du har vært hektet på oxy i årevis har du vel en grei toleranse og røyking er den tryggeste måte å innta det på.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har gått periodevis etter jeg var ferdig med smertestillendebehabdling av operasjon. Har vert 2 mnd uten oxy, og får ikke mer utskrevet av lege tydligvis, lar er mndvis med venting så det er udiskuterbart. Har ikke røyket oxy, men har sniffet. Kan man også ikke sniffe heroin, eller er det waste?
Hva tenker dere er grei førstedose, si jeg er utilerant da. Liker være mer safe than sorry
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er tryggere å røyke enn å sniffe, men vil personlig si der er mer waste å røyke enn å sniffe. Begynn med 0,1 og ta det derfra
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er tryggere å røyke enn å sniffe, men vil personlig si der er mer waste å røyke enn å sniffe. Begynn med 0,1 og ta det derfra
Vis hele sitatet...
0,1 med pulver utover en knekk i alufolie også holde alusugerør over der man smelter (og ikke brenner) H’en?
Hvis du har sniffa mye oxy så suger det å røyke heroin i forhold. Personlig synes jeg oxy er mye mer euforisk, og jeg ble bare sløv av å røyke heroin.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp noen fordampningspiper/ methpipe. Helst noen store. Put heroinen på den ene siden inni pipa varm sakte opp til det ryker og sakte men sikkert roter pipa så flammen holdes under heroinen mens den smelter bortover.
Det er jævlig vanskelig å røyke på folie. Til og med vært på røykekurs hos de tyngste brukerne i byen, men får lite ut av det.
Bedre å dra i nesa.
Som oxyavhengig vil hero føles som søppel synes jeg.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det er jævlig vanskelig å røyke på folie. Til og med vært på røykekurs hos de tyngste brukerne i byen, men får lite ut av det.
Bedre å dra i nesa.
Som oxyavhengig vil hero føles som søppel synes jeg.
Vis hele sitatet...
Det er veldig enkelt når du først får teken på det.


Det nesten alle gjør feil er at de bruker ett røyr med svær åpning til å trekke inn røyken. Du ville ikke brukt ett røyr med flere cm åpning for å sniffe en linje, så ikke gjør det når du skal røyke heroin heller.

Når den biten er avklart så er resten ganske enkelt. Hold røret ca 1-2cm fra klumpen, og hold folien litt skrått slik at klumpen kan skli av gårde når du fyrer opp.

Kommer det mye røyk på siden så bruker du enten for stort rør, for stor flamme, eller holder røret for langt borte.


Prøv med veldig små mengder til du behersker det. Det er lettere å lære seg når det er lite på folien kontra om man legger 0.25g på.



https://youtu.be/ytuRnGK-ySQ

Gjør som alle de helt i starten her gjør. Heroinen vil ryke mye mer en oxyen så det er en del lettere å få til, men fant ingen klipp av det, men så lenge du kopierer metoden vil det gå fint. Kommer det for mye røyk så tar du lighteren lengre fra til du klarer å trekke alt uten svinn.
Sist endret av DrDeath; 12. august 2023 kl. 15:30.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er veldig enkelt når du først får teken på det.


Det nesten alle gjør feil er at de bruker ett røyr med svær åpning til å trekke inn røyken. Du ville ikke brukt ett røyr med flere cm åpning for å sniffe en linje, så ikke gjør det når du skal røyke heroin heller.

Når den biten er avklart så er resten ganske enkelt. Hold røret ca 1-2cm fra klumpen, og hold folien litt skrått slik at klumpen kan skli av gårde når du fyrer opp.

Kommer det mye røyk på siden så bruker du enten for stort rør, for stor flamme, eller holder røret for langt borte.


Prøv med veldig små mengder til du behersker det. Det er lettere å lære seg når det er lite på folien kontra om man legger 0.25g på.



https://youtu.be/ytuRnGK-ySQ

Gjør som han her helt i starten gjør. Heroinen vil ryke mye mer en oxyen så det er en del lettere, men fant ingen klipp av det.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig slik jeg gjorde det. Noe røyk gikk såklart i luften, men fanget det meste. Likevel elendig effekt konta snorting. Mulig det bare ikke funker på meg..
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nøyaktig slik jeg gjorde det. Noe røyk gikk såklart i luften, men fanget det meste. Likevel elendig effekt konta snorting. Mulig det bare ikke funker på meg..
Vis hele sitatet...
Hvor mye fikk du i deg? Hvis det var dårlig kvalitet så kan 0.1 være så lite som noen få milligram, hvis du i tillegg da ikke er så effektiv når du fyrer og kanskje har noe toleranse fra andre opiater så er det ikke rart om det ikke funker.

Når folk sier det ikke funker å røyke det så har jeg prøvd å holde folien og lighteren for dem slik at de bare skal fokusere på å trekke inn. Da fungerer det alltid, så jeg tror det er der problemet ligger hos de fleste. Mange svir den såpass at det ser ut som kull.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvor mye fikk du i deg? Hvis det var dårlig kvalitet så kan 0.1 være så lite som noen få milligram, hvis du i tillegg da ikke er så effektiv når du fyrer og kanskje har noe toleranse fra andre opiater så er det ikke rart om det ikke funker.

Når folk sier det ikke funker å røyke det så har jeg prøvd å holde folien og lighteren for dem slik at de bare skal fokusere på å trekke inn. Da fungerer det alltid, så jeg tror det er der problemet ligger hos de fleste. Mange svir den såpass at det ser ut som kull.
Vis hele sitatet...
Litt toleranse hadde jeg jo fra snorting og IV-bruk men ble opplært av noen som har drevet med dette i et par tiår.
Kunne sitte å nirøyke i en time, og kun få en bitteliten buzz.
Dette er riktignok ca 12 år siden, og har ikke prøvd siden.