Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1363
Shit happens.
timoti22's Avatar
Er det mulig og putte en ssd inni en ps3 ?
Sitat av timoti22 Vis innlegg
Er det mulig og putte en ssd inni en ps3 ?
Vis hele sitatet...
Det ville vært dumt og idiotisk. SSD er ikke designet for en ps3, så det ville vært vanskelig og unødvendig. De vil også ikke fungere optimalt.
Shit happens.
timoti22's Avatar
Trådstarter
så spillene ville ikke blitt raskere ?
Sitat av timoti22 Vis innlegg
så spillene ville ikke blitt raskere ?
Vis hele sitatet...
Du ville kanskje få litt raskere loading. Men det er absolutt ikke verdt det.

Spar heller pengene.
Shit happens.
timoti22's Avatar
Trådstarter
da vet jeg det takk
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg husker å ha lest ett sted at det ikke er mulig. Det var fordi ps3 var ikke bygd for ssd og mange ille ting kom til å skje. F.eks da jeg skulle oppgradere fra 60gb til 250gb. Da hadde jeg lagt innen 5200 rpm hdd og da fuckethele ps3en seg. Husk å kjøp 7200rpm!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Jeg husker å ha lest ett sted at det ikke er mulig. Det var fordi ps3 var ikke bygd for ssd og mange ille ting kom til å skje. F.eks da jeg skulle oppgradere fra 60gb til 250gb. Da hadde jeg lagt innen 5200 rpm hdd og da fuckethele ps3en seg. Husk å kjøp 7200rpm!
Vis hele sitatet...
Jeg beklager, men du burde holde deg langt unna elektroniske apparater.
Hva er det du tror en SSD er laget av? Nitroglyserin?

En SSD fungerer som en harddisk, har den samme tilkoblingen som i sin tur bruker de samme protokollene.
Hvis du har "fucka" PS3en din kommer det antageligvis av at du har gått løs med skrutrekker uten å vite hva du egentlig driver med.
Tok du f eks backup og la over dataene fra den gamle disken til den nye? Formaterte du den på riktig måte?
Jeg tviler.
Sist endret av bakkus; 6. januar 2013 kl. 00:16.