Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 724
skal til Danmark om en ukes tid, planlegger å ligge på stranda og slappe av omtrent hele den perioden jeg er der. trenger da en mp-3 spiller, og headsett som kan brukes flere timer i strekk uten at det blir ubehagelig. noen gode forslag?
Sist endret av AdolfCartman; 21. juni 2012 kl. 11:53.
Loner Deluxe
Hvor mye er du villig til å betale?
en slik burde funke http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...t&artnr=100614
headset er jeg ikke så flink på, men hvor mye vil du bruke?
Commanderpope
Trådstarter
tenkte meg rundt en 500kr på headsett. er helt grønn på headsett. ser helst at det er skjerm på avspilleren, så jeg ser vilken sang jeg velger.
500 for spiller og headset, eller 500 bare for spilleren ?
Sitat av samiboy93 Vis innlegg
500 for spiller og headset, eller 500 bare for spilleren ?
Vis hele sitatet...
500 for bare headset tror jeg.
TS du kan jo altids bare bruke mobilen din som mp3 spiller
Commanderpope
Trådstarter
For headsett. har en klossete telefon uten minijack utgang, så det går ikke.
Sist endret av AdolfCartman; 21. juni 2012 kl. 13:24.
tenker du da ørepropper, hodetelefoner, eller lukkede klokker da ?
Commanderpope
Trådstarter
er usikker, tror lukkede headsett vil være best, med tanke på vind og bølgesus og slikt?
lukkede vil dempe lyden lydene rundt deg, og det høres ikke så godt for de som sitter omkring deg
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
er usikker, tror lukkede headsett vil være best, med tanke på vind og bølgesus og slikt?
Vis hele sitatet...
Med tanke på at du skal ligge å slappe av hele tida (i sola?) hadde lukkede headset vært utelukket for meg though. med tanke på skille, ville gått for ørepropper jeg
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Lukkede kan jeg tenke meg at kan bli litt klamt på stranda, ville anbefalt koss portapro (veit ikke hva prisen på dem ligger på akkurat nå da, men skal ikke være mye mer en 500)
Bruker selv noen Sennheiser in-ear som ble kjøpt for rundt 400kr for noen år siden på Elkjøp, er fortsatt storfornøyd med dem. Med in-ear plugger hører du så og si ingenting utenifra, så det burde jo passe deg perfekt. Er noe i denne duren, bare en tidligere utgave som sikkert ikke er på markedet lengre. Anbefales!

Hvilken MP3-spiller du bruker har ikke så mye å si, bare den har funksjonene du er på jakt etter. Bruker selv iPod Touch, den fåes for under 2000kr nå. Liker godt denne da den er utrolig enkel og god i bruk, pluss at den har WiFi noe som er utrolig greit når du er i utlandet. Støtter også Spotify såklart, noe som for meg er et must.
Viss du går for Ipod nano 8GB og Koss Porta Pro får du bra headset og spiller med skjerm for ca 1400-1500 kr
Sist endret av Prinlezz; 21. juni 2012 kl. 14:17.