Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1214
Jeg ser etter folk å kødde litt rundt med, spille seriøst og gjøre assignements med.
Kult, men lurt å si hva du spiller på også.
Jeg kan være med på det, har noen jeg sliter med selv ;-)
Hva er bruker navnet ditt
spiller du på pc?
Eat to bite?
Curver's Avatar
Det er posta i PC så regner med det :-)
Trådstarter
48 2
Ja, heter XionDeterge på Origins og KingMinecrafter på Skype, legg meg til folkens!

Har tenk den Eagle's nest assignmenten snart

Jeg holder på å installere i7 4770k oppgraderingspakke fra komplett akuratt nå, og skal ut å kjøpe nytt headset snart siden den gamle er ødelagt. Men kan spille for det om.
Sist endret av Ephox; 30. april 2014 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er med bare legg til Rundballen62 på Origin/Battlelog.
Sist endret av Rundballe`n; 30. april 2014 kl. 19:16.
Trådstarter
48 2
Har lasta ned bf4 nå så jeg kan spille, jeg klarte og gjøre Eag'es Nest Assignementen men det er jo flere assignments og det går jo ann og bare ha det gøy sammen, feks C4 Launche
stikk innom mumble kanalen til battefield.no somregel folk her på ettermiddag/ kveldstid. Du finner info på battlefield.no, ellers så anbefaler jeg sterkt fredagspøbben som arangeres på mumble vær fredag fra kl 21(trur jeg det var) men folk møter somregel opp før.