Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2276
Hvordan er det og ta med seg 3joints til danmark fra larvik til hirthals?? Er det hunder når man kjlrer inn og ut av båten? Hvordan fungerer det? Takk
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hender det er kontroller ja... Hvorvidt du syns det er verdt risikoen eller ikke er opp til deg.
Jeg personlig hadde droppet det og heller sett hva jeg eventuelt hadde funnet nede i DK ;-)
Det er nok en større risiko å bli tatt på vei inn i Norgen en på vei ut, men jeg vil likevell ikke ambefale å gjøre det. Det blir opp til deg
Hadde med litt over 30g i lomma fra Langesund til Hirthals, gikk helt suverent det. Mekka til og med yoghurt inne på felles doene, haha. Men når det kommer downt to it så er'e vel bare flaks det går på. Blend inn og prøv å ikke se ut som et nerveveak hvis man skulle gått forbi noen tollere/vektere/politi, så går det nok fint. Pakke greine litt inn så det ikke stinker er nok ikke dumt heller