Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 275
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
noe vits i å ta heroin etter man har inntatt buprenorfin? tok buprenorfinen IV, 8mg. er ikke «syk» ble vell litt frisk av buprenorfinen. Heroin vil kanskje ikke ha noen virkning nå?
Anonym bruker
"Stum Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
noe vits i å ta heroin etter man har inntatt buprenorfin? tok buprenorfinen IV, 8mg. er ikke «syk» ble vell litt frisk av buprenorfinen. Heroin vil kanskje ikke ha noen virkning nå?
Vis hele sitatet...
Nope, du må vente
Vent 24, helst 48 timer.
Buprenorfin binder seg mye kraftigere til opioidreseptorene, så du kommer ikke til å merke noe særlig til dopet da det ikke får bundet seg til noen/veldig få reseptorer og effekten uteblir eller blir veldig dårlig.

Veldig fort gjort å bli kvalm og spy masse når man tar begge deler samtidig også
Sist endret av krystallkongen; 5 dager siden kl. 17:27.