Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2473
Ja da var det den tida igjen.. Jeg har gjort nok en låt, med det jeg fikk av tilbakemeldinger på forrige låt har jeg turt å vike litt ut av komfortsonen og har denne gangen en helt annen beat, flow og tekst en hva jeg normalt ville gjort. Jeg er spent på å høre hva både dere som har hørt mine tidligere låter syns, men også de som skulle sjekke det ut for første gang. Ha en god helg

https://soundcloud.com/kloakk/kloakk-hestesko
Veldig uvant å høre, men fenger bra. Likte flowen! Dette var nytt og spennende fra din side. Noe mer i denne stilen fra deg hadde vært interessant.

Bra jobba mann!
Du har en stødig vokal og timing, treffer tidsmessig svært bra. Det gir skikkelig flyt i låta. Beaten er også fengende. Rundt 1.18 ut så har du lagt på en effekt på vokalen, doblet tracket eller hva gjorde du? Låter bra forresten. Bare fått hørt på øreklokker da jeg ikke er hjemme.

Kanskje kunne du kjørt noe lengre back i mixen? Eller pannet kanskje? Nå virker det litt som alt er center stage på en måte. Skal lytte på nytt når jeg kommer hjem, kanskje er det lettere å høre detaljer på anlegget enn på klokkene.

Kunne du sagt det du ønsker å formidle med introen på kortere tid? Halvert den kanskje? Litt lang intro kanskje? Skjønner du forsøker å sette en stemning men kanskje kan den skapes på 12 sekunder?

Uansett, dette er pirk kloakk. Du leverer nå som du har gjort tidligere. Bra du deler. Mange låter har du fått klare nå?

Keep it up!
Sist endret av random67489; 8. juli 2019 kl. 22:18.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Du har en stødig vokal og timing, treffer tidsmessig svært bra. Det gir skikkelig flyt i låta. Beaten er også fengende. Rundt 1.18 ut så har du lagt på en effekt på vokalen, doblet tracket eller hva gjorde du? Låter bra forresten. Bare fått hørt på øreklokker da jeg ikke er hjemme.

Kanskje kunne du kjørt noe lengre back i mixen? Eller pannet kanskje? Nå virker det litt som alt er center stage på en måte. Skal lytte på nytt når jeg kommer hjem, kanskje er det lettere å høre detaljer på anlegget enn på klokkene.

Kunne du sagt det du ønsker å formidle med introen på kortere tid? Halvert den kanskje? Litt lang intro kanskje? Skjønner du forsøker å sette en stemning men kanskje kan den skapes på 12 sekunder?

Uansett, dette er pirk kloakk. Du leverer nå som du har gjort tidligere. Bra du deler. Mange låter har du fått klare nå?

Keep it up!
Vis hele sitatet...
Beklager så masse for seint svar mann Skjedd litt stress, menne ja det stemmer, 1:18 så er det litt visking i bakgrunnen, jeg kjører egentlig alltid 3 vokalspor, 1 lead, og 1 venstre/høyre, venstre/høyre er alltid lavere, men det gir en litt mer fyldig feel syns jeg.

Ja jeg kunne nok alltids halvvert introen og "klippet", men så er det jo engang sånn at beaten er som den er, er ikke jeg som har laget denne beaten.. Om du tror det virkelig ville gjort en forskjell er jeg villig til å gjøre et forsøk

Tenker du mer "rom"/reverb på hele vokalen, eller tenker du på flere adlibs/ små ord i bakgrunnen?

Jeg har 60 låter på soundcloud, 10+ på maskinen Takk så masse for en god tilbakemelding mann, setter enormt pris på det