Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1769
Heisann!
Jeg bare lurte på om noen her inne kan bekrefte at onkel blå ikke tester/sjekker etter LSD, Psilocobin, eller DMT når man kjører bil å blir stoppet i en "Road side check"
Etter hva jeg veit så er ikke dette noe Dräger 5000 leiter etter eller har mulighet til å finne..

Dette kan vell heller ikke påvises i blod?
Jeg er ganske sikker på at DMT er klin umulig å finne what so ever siden det er et stoff menneske kroppen produserer heletiden å at det er umulig å fastslå hva enkelt personer produserer av dette molekylet..

Trenger ingen skjenne preken, for jeg snakker ikke om å kjøre påvirket av disse stoffene..
Det jeg mener er; hva er sjansen for at dette er noe dem kommer til å sjekke etter om spyttprøve er negativ å alt er fint og flott i dems øyne?
Står mye rart på nett i begge retninger pga confirmation bias, det jeg da er ute etter er erfaringer og kanskje til og med legit forskning ^^,

Tusen takk for alle svar på forhånd å det blir tatt i mot med stor begeistring
-Panzer
Sitat av Panzerpadda Vis innlegg
Det jeg mener er; hva er sjansen for at dette er noe dem kommer til å sjekke etter om spyttprøve er negativ å alt er fint og flott i dems øyne?
Vis hele sitatet...
Hvordan skal du klare å få alt til å virke flott i deres øyne når du har pupiller store som tallerken?
De øynene du får er nok til å vekke misstanke om andre ting som ikke vises på spyttprøve og da er det rett på legevakt for å ta blodprøve.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe fare, så lenge du ikke er påvirket og øye er en eneste stor pupill så går det bra.
Anonym bruker
"Uenig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man blir nokså fort edru på mdma (jeg har ikke erfaring med LSD), og er omtrent 100% edru når MDMAen er gått over. Det du bør passe på er om pupillene dine fortsatt er store. Er du uheldig og blir stoppet i kontroll så skjønner politiet det med en gang.
Mdma? Hva har det med saken å gjøre?
Trådstarter spør om sopp, lsd og dmt. Mdma har ingenting med disse stoffene å gjøre.


Dette er det de tester på rusavdelingen i Bodø. Den er ikke komplett men lsd DMT og sopp sto ikke på listen. De har ganske seriøse tester. Men det tar ikke LSD, DMT eller Sopp. Virker ikke som at politiet for psychedelics. De finner det i hvertfall ikke i urinen.


Men 2c-b har gitt utslag på amt.

Drive safe.
Sist endret av Gladixi; 13. april 2019 kl. 07:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.