Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 732
Hei, trenger å få levert urinprøver for rustesting når jeg kommer til Haugesund.. Er det noen plass man kan ta kontakt for å få levert urin?
Bruk Google.

http://www.haugesundlegesenter.no/ansatte/

Du må nesten bare ringe ned å høre om du kan levere en prøve hos dem.
Trådstarter
7 1
Så det finnes ingen plass som i Tromsø? Hær har vi en plass man levere urin i nok tid for å få lappen tilbake..

De har også tilbud som helsesøster å Psykolog... Sosial medisinsk senter, kjempe gjeng dær!
Sist endret av KoonZable; 16. januar 2019 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Best å ringe rundt til de ulike legene, min lokale fastlege sa at de ikke tok urinprøver lenger da det var så mange som gjorde det så de hadde ikke tid. Så de sendte meg til nabobyen for å betale 500kr pr test hos en labb.
Etter å ha ringt til 6-7 forskjellige fant jeg endelig noen som tok prøver hos de, koster bare 110kr per gang og man får frikort
Sist endret av trippy; 16. januar 2019 kl. 09:54.
Trådstarter
7 1
Trippy, fant du i Haugesund til slutt? Har ikke billappen, å bil starte å levere hær i Tromsø nå før jeg drar dit å tar fagbrevet mitt...