Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1433
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste at man helst ikke skal blande nobligan og amfetamin pga faren for kramper, men kan jeg bruke det for å roe ned et par timer etter siste smell med amf? Klarer ikke lenger å gi meg uten å ha downers, og har ingenting annet, så alternativet blir å være ute på kjøret enda lenger og psyken min er litt skjør akkurat nå
Tramadol er vanskelig å kalle en downer til tross for at det er en opioid - fordi i tillegg til det så er Tramadol også en utløser av serotonin, en reopptakshemmer av noradrenalin pluss mer. Det er en bukett av et stoff og blir derfor frarådet å blandes med det meste.

Pga. reopptakshemming av noradrenalin er den godt egnet til å holde deg våken - det er en kjent bivirkning som jeg kan signere under på. Tramadol senker krampeterskel og det gjør amfetamin også, derfor er det på en måte en farlig kombo, men samtidig kan det blandes relativt trygt - spørs på doseringer av begge stoffene og din toleranse til amfetamin.

Men som sagt - Tramadol egner seg ikke som en comedown-stoff for mange fordi den holder deg våken. Jeg har blandet amfetamin og Tramadol flere ganger enn jeg kan telle, men aldri mer enn 100 mg Tramadol (har en daglig forbruk av amfetamin tilsvarende 100-150 mg gatespeed i drop, ingen Tram-toleranse). Amfetamin er ikke en potent utløser av serotonin, så det er ikke en kjempestor risiko sammen med serotonerg Tram med mindre man trykker i seg mengder.

TL;DR: Tramadol er ikke velegnet til formålet ditt.
Sist endret av Stray Wanderer; 15. august 2022 kl. 04:54.
Har prøvd å lande på Tramadol. Er en av de som får energi av de. Hadde klart å fått slappet av/duppet til i noen få timer og måtte gjøre jobb. Tuppa i meg 100mg. Følte meg mer opplagt, men surra noe gjævlig. Så nei, ikke lurt.