Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1285
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
si jeg tar 500 ug lsd klokken 18:00 idag, når er jeg fungerende nok til å komme meg ut av huset til daglige plikter igjen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer litt an på, noen blir preget av opplevelsen i ettertid og er ikke helt seg selv i flere dager.

Men om alt går bra så er du relativt klar etter 12 timer
Store doser som 500ug vil nok gi deg visuals i to dager. Det å være funksjonshemmet gir seg dog etter 13-20.
Sist endret av Relevant; 2. mai 2022 kl. 16:33. Grunn: Retter på retting av tlf
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Store doser som 500ug vil nok gi deg visuals i to dager. Det å være funksjonshemmet gir seg dog etter 13-20.
Vis hele sitatet...
Hvor funksjonshemmet snakker vi da?
Tipper du er rimelig normal ved 04 til 05 tiden, men kan være vanskelig å lande etter slike opplevelser så ikke forvent søvn. Ved søvnmangel blir man jo somregel redusert. I hvertfall om man er litt eldre ��
Vil heller anbefale å starte mye tidligere på dagen
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det faktisk er 500 ug så har du nok visuals i 14 timer, kanskje mer. Hadde nok regnet inn minst 8 timer hvile før du har noen forpliktelser som krever noe mer enn å bare se levende ut. 500 ug gir en kraftig tur, og kan gi veldig mye inntrykk. Må legge til at om du ikke har erfaring er 500 alt for mye, gå evt for 300 i stedet, mer enn heftig nok det
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det faktisk er 500 ug så har du nok visuals i 14 timer, kanskje mer. Hadde nok regnet inn minst 8 timer hvile før du har noen forpliktelser som krever noe mer enn å bare se levende ut. 500 ug gir en kraftig tur, og kan gi veldig mye inntrykk. Må legge til at om du ikke har erfaring er 500 alt for mye, gå evt for 300 i stedet, mer enn heftig nok det
Vis hele sitatet...
den er god, tar 1.5 lapp 250ug
8 - 12 timer + søvn hvis man har litt erfaring.
Sist endret av Superspurv; 2. mai 2022 kl. 18:51.
Er nok edru innen 12-16 timer, ville ikke gjort noe før du har fått sovet så hodet får hvilt litt
Normalt syn har brukt å komme på plass helt til slutt hos meg, ikke helt normalt før jeg står opp etter å ha lagt meg da jeg var ca. helt normal i hodet.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skriv gjerne en triprapport!