Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3926
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey,
Jeg har vært en idiot, mista selvkontrollen jeg pleier å ha og kosa meg en uke for lenge med litt for lenge med diverse dråger.

Jeg er nå ganske så abstinent på opiater og litt benzo. Begynner å bli bedre nå, problemet er at jeg skal på jobbtur hvor jeg er lead. Det har jeg ikke nerver til akkurat nå og jeg har vært for mye "syk" den siste tiden til at jeg tør å påstå at jeg har pådratt meg influensa for fjerde gang på kort tid.

Er noen av oss smitta med covid må vi bli hjemme, derfor tenkte jeg å få ordna meg en falsk positiv. Jeg er frisk nok til å jobbe fra hjemmekontor så det ser jeg på som den perfekte unnskyldningen nå.

Jeg kan så klart redigere inn en ekstra strek ganske så troverdig, men vil helst ha en "ekte" falsk positiv. Noen tips?
Har tatt noen tester tidligere som har ligget lenge, men fortsatt ikke dukket opp noe ekstra strek.

Leste også en artikkel om diverse mat og drikke som kunne gi falsk positiv men finner ikke tilbake til den.
Bruk et bilde fra google?
Finnes vel sikkert bilder av positive hurtigtester på nettet.
Så det var en som solgte på finn. Bruk GPS på finn, er du heldig får du opp noen i nærhrten
Sist endret av Hidden_sniper; 23. februar 2022 kl. 10:58.
Prøv med Fanta
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørt at man kan dryppe sitronsyre på hurtigtest en for falsk positiv. Eller så har du alltids rød tusj metoden
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Appelsinjuice ga en svak strek etter litt venting. Herlig! da blir det ikke jobb-tur men hjemmekontor fylt med skam.
Noen dråper Fanta Exotic gir falsk positiv
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fanta exotic funker ja
Anonym bruker
"Uvøren Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som alle andre sier, finn et bilde på Internett av en posetivt covid test.
Skal du ha med dato på bilde, så ta et bilde av skjermen.

Sånn erfaringsvis for de fleste, så er omikron korona mildere enn en forkjølelse, og en trenger ikke holde seg hjemme hvis smitta. Selvfølgelig hvis du er syk, da er du syk og går ikke på jobb.

Korona og å være i karantene er dessverre ikke lenger gyldig grunn for å holde seg hjemme :/ =)
Mildere enn influensa? Herre gud. Jeg har feber og er så syk at jeg nesten ikke greier å komme ut av senga. Så ikke si den er mild.
Anonym bruker
"Uvøren Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Mildere enn influensa? Herre gud. Jeg har feber og er så syk at jeg nesten ikke greier å komme ut av senga. Så ikke si den er mild.
Vis hele sitatet...
Huff, kjipt du ble så dårlig. Det her viruset virker tydelig veldig forskjellig på folk, jeg fikk bare vondt i halsen og frysninger i kroppen, og det resulterte i en posetivt test... men god bedring =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Korona og å være i karantene er dessverre ikke lenger gyldig grunn for å holde seg hjemme :/ =)
Vis hele sitatet...
Korona er likestilt alle andre sykdommer nå. Og å være syk er (kanskje i større grad nå enn før siden folk er litt mer vant til sykdom) gyldig grunn til fravær. Uansett om det er forkjølelse, influensa eller korona.

Jeg hadde blitt sur om noen som var syke kom på jobb og potensielt smitta hele avdelingen. Og i stede for at 1 er syk har man plutselig halvparten som er syke, hvor enkelte blir mer syke enn de andre.

Det er både irriterende fordi det er kjipt å være syk, og fordi det gjerne øker sykefraværet.
Kjapt innspill; er du i en jobb hvor du må vise frem testen? Hadde jeg sagt jeg hadde covid hadde det vært mer enn nok for jobben.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Mildere enn influensa? Herre gud. Jeg har feber og er så syk at jeg nesten ikke greier å komme ut av senga. Så ikke si den er mild.
Vis hele sitatet...
Er hvertfall glad jeg fikk den "milde" versjonen. Har aldri vært så syk som jeg var når det sto på, og det varte i godt over en uke. Henger fortsatt i til en viss grad.