Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1398
Sporingen på pakken forteller meg at « Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt.»

Den er i Stokke nå, cirka 30 minutter unna der jeg bor. Betyr det at pakken vil være klar til henting på postkontoret idag med tanke på lengden mellom terminalen den befinner seg på nå og der jeg bor?

Takk for svar yo
Tror ikke det. Er du heldig så vil du kanskje få hentelapp idag på nærmeste postkontor, men kommer vel ann på hvor raske de er med og registrere det som er kommet inn.
Anonym bruker
"Flygende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan variere veldig i disse juletider dessverre, ventet i nesten to uker på en medisin fra apoteket som egentlig bruker å ta en-tre dager. Måtte sende mail før de i det hele tatt oppdaterte om at den hadde kommet inn i byen.
God ide å varsle politiet hvor hasjen befinner seg.
Sist endret av Hans Høyhet; 7. desember 2021 kl. 13:32.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
God ide å varsle politiet hvor hasjen befinner seg.
Vis hele sitatet...
Fyfaen å dum du er
Sitat av Rebo Vis innlegg
Fyfaen å dum du er
Vis hele sitatet...
Alltid en hver gang det opprettes en sånn post
Er på terminal betyr oftest at du får den dagen etterpå. Desverre blir du ikke fjærn idag
Anonym bruker
"Sammen Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som om terminalene er backed up akkurat nå. Venter en (lovlig) pakke som var registrert på terminal rett utenfor byen i dag, men har fått forventet leveringsdato om et par dager.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker som om terminalene er backed up akkurat nå. Venter en (lovlig) pakke som var registrert på terminal rett utenfor byen i dag, men har fått forventet leveringsdato om et par dager.
Vis hele sitatet...
Jeg opplever ofte at leveringstiden er flere dager fremover i tid, men jeg får som regel pakken samme dag eller dagen etter at den er registrert.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Kom den?
Vis hele sitatet...
Tripper balle på de nå, holy balls faded