Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1868
Å røyke heroin på folie på offentlig toalett, med en liten brannalarm vil det utløse alarmen?

Setter stor pris på KJAPT svar ! :-)
Sist endret av Samael99; 4. november 2021 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Å røyke heroin på folie på offentlig toalett, med en liten brannalarm vil det utløse alarmen?

Setter stor pris på KJAPT svar ! :-)
Vis hele sitatet...
Alt ettersom, men med stor sannsynlighet så vil det utløse brannalarmen hvis du er på et offentlig toalett i lukket rom. Noe jeg egentlig vil anta siden det blir risikabelt å røyke det i en bås?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det KAN det men mest sannsynlig ikke av så lite røyk. Men andre hensyn du bør ta er at du aldri bet om du overdoser, jeg var 8 år når noen overdosa på offentlig toalett der jeg var og å se han bli dradd ut og startet livreddende hjelp osv er ikke bra for folk i offentlig rom å se. Det kan være et barn, det kan være noen som har mistet noen til rus tidligere som blir retraumatisert osv. Du satser nok på å ikke overdose men det er alltid en risk
Så rus deg heller hjemme eller i sprøyterom a
Det er et lite mellomrom mellom døra
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det KAN det men mest sannsynlig ikke av så lite røyk. Men andre hensyn du bør ta er at du aldri bet om du overdoser, jeg var 8 år når noen overdosa på offentlig toalett der jeg var og å se han bli dradd ut og startet livreddende hjelp osv er ikke bra for folk i offentlig rom å se. Det kan være et barn, det kan være noen som har mistet noen til rus tidligere som blir retraumatisert osv. Du satser nok på å ikke overdose men det er alltid en risk
Så rus deg heller hjemme eller i sprøyterom a
Vis hele sitatet...
Enig med deg her, det er noe med at en skal ta hensyn til andre folk også selv om en ruser seg. Det er ikke sosialt akseptert å drikke seg drita å brøle og hyle utenfor vinduet til folk heller så en trenger ikke å dytte det her oppi ansiktet på folk heller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det KAN det men mest sannsynlig ikke av så lite røyk. Men andre hensyn du bør ta er at du aldri bet om du overdoser, jeg var 8 år når noen overdosa på offentlig toalett der jeg var og å se han bli dradd ut og startet livreddende hjelp osv er ikke bra for folk i offentlig rom å se. Det kan være et barn, det kan være noen som har mistet noen til rus tidligere som blir retraumatisert osv. Du satser nok på å ikke overdose men det er alltid en risk
Så rus deg heller hjemme eller i sprøyterom a
Vis hele sitatet...
Ser poenget ditt. Og er enig i alt du sier. Men får ikke overdose av å røyke. Vil bare ikke bli tatt med en grammer og ny innkjøpt benzo nå

Så alt i alt, lite sannsynlig at alarmen går av?
Sist endret av Samael99; 4. november 2021 kl. 14:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Både og, kommer an på mye. Si det er ca 20% for at alarmen går.
Kjør på, når man røyker heroin har man vel kanskje ikke så mye å tape anyways?
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Kjør på, når man røyker heroin har man vel kanskje ikke så mye å tape anyways?
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det ikke allikavel.
Respektløst for andre som skal bruke doen etterpå.

Jeg har ganske mye å tape jeg. Men du forhåndsdømmer som alle andre som ikke har særlig peiling uansett.
Sitat av Samael99 Vis innlegg


Jeg gjorde det ikke allikavel.
Respektløst for andre som skal bruke doen etterpå.

Jeg har ganske mye å tape jeg. Men du forhåndsdømmer som alle andre som ikke har særlig peiling uansett.
Vis hele sitatet...
Så bra, det var godt du tok til sunn fornuft.

Javisst forhåndsdømmer jeg. Har en søster som er tidligere heroinist. Så jeg tenker da nødvendigvis at tyr man til heroin, så er man på bunnen. Jeg dømmer deg ikke som person og sier du er en dust, men at som regel er alt håp ute og man gir totalt faen.
Sist endret av boiled taco; 4. november 2021 kl. 15:36.
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Så bra, det var godt du tok til sunn fornuft.

Javisst forhåndsdømmer jeg. Har en søster som er tidligere heroinist. Så jeg tenker da nødvendigvis at tyr man til heroin, så er man på bunnen. Jeg dømmer deg ikke som person og sier du er en dust, men at som regel er alt håp ute og man gir totalt faen.
Vis hele sitatet...
Akkurat der er jeg enig.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men alt håp er ikke ute, hvis man virkelig vil og finner selvverdet sitt og klarer å unne seg en god fremtid så går det an å slutte å få et bedre liv
Anonym bruker
"Tykk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gjort det før uten problemer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har gjort det før uten problemer
Vis hele sitatet...
Med en sånn "Spring" Brannalarm ? Altså den ser ut som det stikker noen nåler tett rundt den.....

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men alt håp er ikke ute, hvis man virkelig vil og finner selvverdet sitt og klarer å unne seg en god fremtid så går det an å slutte å få et bedre liv
Vis hele sitatet...
Ja. Vært på 5 Rehabs, hjalp ikke mye du. Lettere sagt enn gjort. Man må virkelig ville selv. Etter min erfaring med 5 forskjellige rehabs så har jeg mye mye mye mer tro på Psykologisk og Kognitiv Terapi! Enn å snakke piss i grupper hver dag og vaske gølvet 7t i døgna å bli kjefta på! Med sånn gammel Gestalt Adferds Terapi/Mentalitet.

Sitat av Samael99 Vis innlegg
Med en sånn "Spring" Brannalarm ? Altså den ser ut som det stikker noen nåler tett rundt den.....



Ja. Vært på 5 Rehabs, hjalp ikke mye du. Lettere sagt enn gjort. Man må virkelig ville selv. Etter min erfaring med 5 forskjellige rehabs så har jeg mye mye mye mer tro på Psykologisk og Kognitiv Terapi! Enn å snakke piss i grupper hver dag og vaske gølvet 7t i døgna å bli kjefta på! Med sånn gammel Gestalt Adferds Terapi/Mentalitet.
Vis hele sitatet...
12 Trinns Opplegget er fra 1925 snart 100år det. Funker vel for mange sier de bla bla. Men på tide å utvikle seg her!
Sist endret av Samael99; 4. november 2021 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Kjør på, når man røyker heroin har man vel kanskje ikke så mye å tape anyways?
Vis hele sitatet...
Folk som kanskje har det tøft trenger ikke høre at de ikke er verdt noe. Sånne kommentarer tilføyer ikke noe verdi i verken samfunnet eller denne tråden.
Off topic her, men bra skrevet Lassie23! Mange som mobber, de har det som oftest ikke bra desverre.
Mvh
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Off topic her, men bra skrevet Lassie23! Mange som mobber, de har det som oftest ikke bra desverre.
Mvh
Vis hele sitatet...
Var absolutt ikke ment som mobbing.
Min tankegang er kanskje feil da jeg aldri har hatt et rusproblem. Har kun sett det på nært hold, hva det gjør med mennesker, hvor langt de er villige til å gå. Derfor skrev jeg bare det jeg tenkte. Kan virke kynisk der.

Samael99: etter å ha lest om dine turer på klinikker, så håper jeg virkelig du får bukt med dine demoner. Jeg kan ikke relatere til dine problemer, men håper det ordner seg for deg. Var ikke meningen å virke ufølsom ved den første kommentaren min.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Så bra, det var godt du tok til sunn fornuft.

Javisst forhåndsdømmer jeg. Har en søster som er tidligere heroinist. Så jeg tenker da nødvendigvis at tyr man til heroin, så er man på bunnen. Jeg dømmer deg ikke som person og sier du er en dust, men at som regel er alt håp ute og man gir totalt faen.
Vis hele sitatet...
At det var? Jeg bruker heroin og andre opiater og jeg er definitivt ikke på bunnen. Jeg har fast arbeid og er en oppegående person som driver på med helt normale ting på fritiden selv om jeg ruser meg, de aller fleste vet ikke om at jeg er rusmisbruker en gang selv om jeg har vært det i 15 års tid.
Og jeg gir ikke totalt faen heller. Jeg klipper plenen, måker snø, holder orden i leiligheta, spiser og drikker sunt, prater høflig med mennesker, tar vare på venner, familie og meg selv.
Du skal være forsiktig med å feie alle over samme kam. Rusmisbrukere er i stort sett helt vanlige mennesker som har hatt en del uflaks i livet.