Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 443
Hei.
Jeg sliter med og fly og skal til Spania og må kjøre nedover med en venn. Jeg er like redd for og kjøre på store veier osv. mye av angsten kommer fra bråstopp på valium over lang tids bruk.

Det eneste som funker mot angst er alkohol for meg. Men jeg klarer ikke drikke LITT og før når jeg drakk kunne jeg bli dum og gjøre dumme ting. Så siste årene har jeg aldri drukket uten og hatt 2-4 linjer som balanserer ut alkorusen så jeg oppfører meg kjempe hyggelig mot alle.

Problemet nå er at jeg skal ut på lang reise og forventer en god del angst og igjen god del alkohol.

Spm mitt er dette: Er det stor straff om man blir tatt med 2-4g cola i landene Sverige/Tyskland/Spania?

Og fins det en lur måte og gjemme dette på evt uten at hunder lukter det eller slikt da vi må igjennom noen ferjer.

Jeg er en voksen mann på snart 40år og har ingen rus dommer. Og ruser meg kun for og kunne drikke når angsten kommer eller i sosiale lag.

Håper noen vet noe om dette da jeg ikke tørr tenke på turen nedover med kun alkohol og fyllesjuke og nerver.

Glemte og føre opp at jeg ikke skal kjøre og landet Frankrike
Sist endret av stangut; 28. september 2022 kl. 02:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
99% sikkert at det går fint. Bare å ta med seg.