Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2181
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd rare krystaller? Blanding av mørke farge. Luktet kanskje litt som det, men ikke mye lukt. Aldri sett det før. Jeg er bare vant til helt lyse og champagne. Plug sa all mdma stort sett så sånn ut for tiden pga mangel på et råstoff. Noen som har sett/prøvd?
Lukter det ikke anis/lakris så er det ikke mdma. Skaff deg ny kran, ingen emma jeg vet av er svart
har vært borti mye brunt, og grått, til og med rosa. test det med kit så vet du hva det er.
Er det brunt har noe gått galt i prosessen.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har akkurat prøvd (og testet) brun MDMA som var prima.
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Er det brunt har noe gått galt i prosessen.
Vis hele sitatet...
Ikke galt; det er bare produksjonsutstyr og produkt som ikke er vasket. Anis lukten er faktisk aceton

Har lite å si på kvalitet. Har vært borte i grå mdma som er det beste jeg har puttet i meg av molly. Har også testet hvit/blank/lys mdma som funker dritt. Farge har veldig liten betydning på kvalitet.

Er som hasj det, kjøpt tørre typer som fungerer drit bra og kjøpt mjuke typer som ikke fungerer i det hele tatt
Sist endret av 420master; 5. august 2022 kl. 06:37.
Sitat av 420master Vis innlegg
Ikke galt; det er bare produksjonsutstyr og produkt som ikke er vasket. Anis lukten er faktisk aceton

Har lite å si på kvalitet. Har vært borte i grå mdma som er det beste jeg har puttet i meg av molly. Har også testet hvit/blank/lys mdma som funker dritt. Farge har veldig liten betydning på kvalitet.

Er som hasj det, kjøpt tørre typer som fungerer drit bra og kjøpt mjuke typer som ikke fungerer i det hele tatt
Vis hele sitatet...

Anislukten kommer ifra saffrol, og den kjemiske reaksjonen i Pmk som blir brukt 90% av gangene nå.

Aceton lukter aceton. Ikke anis.

Urenheter kommer ifra alt mulig. Varmen ute, luftfuktighet, møkkete glass. Men som oftest så blir det løst opp i vann og tilsatt en farge..

Mye av emmaen som blir smuglet hit kommer i flytende form. Og blir tørket.
Fikk tak i en pose for en del år tilbake som kom rimelig rett fra produsent, og den var veldig mørk og fuktig - og den funka knallbra.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett mange forskjellige farger, stort sett har champagnefargen funket best.
Den lysere varianten lukter mindre, den mørkere lukter kraftig lakrislignende.
Verste typen var så og si helt klare hvite krystaller.

Men ja, reststoffer, konditorfarge osv.
Sassafrasolje er blankt til veldig svak gult i farge.

Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Aceton lukter aceton.
Vis hele sitatet...
Neglelakkfjerner lukter også aceton.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå lages vel under 5% av mdma i Europa på sasafras. Ca alt nå er PMK. Så fargene har lite og si det er kun små forskjeller i prosessen hos produsenter. Så alle farger kan være like gode eller like dårlige.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Neglelakkfjerner lukter også aceton.
Vis hele sitatet...
Men når begynte aceton å lukte lakris

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå lages vel under 5% av mdma i Europa på sasafras. Ca alt nå er PMK. Så fargene har lite og si det er kun små forskjeller i prosessen hos produsenter. Så alle farger kan være like gode eller like dårlige.
Vis hele sitatet...
Ja, som jeg skrev så ligger det vell oppe på 90% med pmk.
Men igjen så kommer lukten ifra isosafrole.
Sist endret av Stearinlys; 6. august 2022 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Beste MDMAen jeg har prøvd hands down var klar/gjennomsiktig med et skjær av rød/rosa