Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 850
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo!
Fått på en pose med Coke, kan jeg avslutte kvelden med lyrica, eller er det farlig?
Takker for svar hilsen lei (detteruslivet) type
Ikke farlig. Mulig bedre enn Benzo for å drepe en kjip nedtur på Kokain. Du vil bli varm, føle deg snuggly og være i stand til å sove skikkelig godt.

Har brukt lave doser (50-100mg) for å ha bedre søvnkvalitet i perioder.
Måtte krype til korset før jeg fikk svar..
Hadde heldigvis noe inovane+1mg med xan liggende.
Lyrica spares til img...
Krystallkongen, sender du meg en pm? Funker ikke!!
Takk for svar uansett

Dette blir en tømming fra min side, velger å ta den her.

Starta 14, 15 med hasj.
Etter bare noen mnd gikk det over til daglig røyking.
5år er gått, røyker kanskje 3-5gram daglig samt 3-6 øl daglig.
Starter med Coke.
Mye av og på med svineriet der i 6års tid og endte med forbruk 3-4g i mnd. Så begynte det i piller. Ble hekta på benzo. Tramadol og Oxy ble også kastet nedpå. Idag gjør jeg fortsatt alle substansene nevnt over bare på rotasjon.
Lurer meg selv til å tro at jeg ikke blir avhengig av et spesielt stoff, Men psykisk avhengig is a bich!
Peace, aldri start med Coke og piller
Ja, liten stund siden en bender så håper jeg husker tanken bak innlegget gir like mye mening sOm nå
Herregud det tok tid å skrive på mobil
Sist endret av farligepiller; 16. juli 2022 kl. 04:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kort sagt - det du holder på med er ikke bærekraftig og situasjonen du er i bør du endre på fortest mulig.

Noen av substansene er definitivt verre enn andre, og hvis du er i en situasjon nå hvor du ikke realistisk klarer å se for deg fullstendig rusfrihet bør du kutte ut bruken av de tyngste stoffene.
Bruken av spesielt Kokain, Oxy, Tramadol f.eks bør du stanse med umiddelbart.
Kombinasjon av Tram og stimulerende stoffer er uaktuelt med mindre du vil ende opp med en alvorlig hendelse og muligens skade).

Benzoer, om dette brukes daglig må du sakte men sikkert trappe ned på.

Ideelt sett, fra mitt ståsted, bør du stabilisere deg, begynne å trene, spise bra, finne ting i livet du finner glede i utenom rus, for så å sakte komme deg av alt.

Jeg snakker mye om trening og kosthold, men det handler mest om disiplin og evne til å motstå fristelser. Fristelsen av å late seg i stedet for å trene. Fristelsen av snop. Fristelsen av dop - den blir lettere å stå i mot dersom du jobber med viljestyrke og evnen til å la vær å gjøre det som frister deg.

Etter et stykke tid kan du for eksempel begynne å røyke litt bønne fra tid til annen igjen, men det du beskriver i innlegget ditt fører deg kun i en retning og destinasjonen er jævlig stygg.
Sist endret av krystallkongen; 16. juli 2022 kl. 16:55.