Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3620
Var uheldig og knuste mobil skjermen igår. Prøvd å søke rundt hvilken forsikring som dekker tapet best har da frnde forsikring.
Sitat av merk Vis innlegg
Var uheldig og knuste mobil skjermen igår. Prøvd å søke rundt hvilken forsikring som dekker tapet best har da frnde forsikring.
Vis hele sitatet...
Bare å høre med de, men jeg hadde ikke egenandel på reiseforsikringen min då tipper på rf
Innboforsikring har sannsynligvis høyere egenandel enn skjermen din
Har alltid brukt reiseforsikring på både ødelagt mobil, pc, mac og dyre klokker osv, alltid funket og smooth prosess.
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Har alltid brukt reiseforsikring på både ødelagt mobil, pc, mac og dyre klokker osv, alltid funket og smooth prosess.
Vis hele sitatet...
Må du ikke si at det ble ødelagt på reise og kunne dokumentere reisen da eller tar jeg feil?
Sitat av Harek Vis innlegg
Må du ikke si at det ble ødelagt på reise og kunne dokumentere reisen da eller tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Jo, men du kjøper bare en togbillett eller bussbillett hvis du ønsker å bevise noe...
Men reiseforsikring gjelder fra da du stepper ut av døra di. Det er det mange ikke veit, folk tror de må ha reist til syden før de kan bruke det.

Du kan bruke det så lenge du har kjørt bil fra der du bor og til tanta di som bor 1 time unna. Og hos tanta di skjedde det det og det, og det og det....

for eksempel
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Jo, men du kjøper bare en togbillett eller bussbillett hvis du ønsker å bevise noe...
Men reiseforsikring gjelder fra da du stepper ut av døra di. Det er det mange ikke veit, folk tror de må ha reist til syden før de kan bruke det.

Du kan bruke det så lenge du har kjørt bil fra der du bor og til tanta di som bor 1 time unna. Og hos tanta di skjedde det det og det, og det og det....

for eksempel
Vis hele sitatet...
Det holder om du er i din egen gårdsplass også