Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 994
Jeg har en stor spørsmål, er det sant at om jeg blander sigg med marihuana så blir effekten lavere enn om jeg hadde røyket uten sigg. (Kun grønt)
Nei det er ikke sant.
Nei, kommer ann på hvordan den er rulla. Men å rulle ren er best
Nei, men jeg foretrekker å rulle med litt tobakk. Jeg synes opplevelsen blir noe bedre, samtidig som jointen brenner bedre. Men så skal det nevnes at jeg bruker tobakk til vanlig i form av snus.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, effekten blir ikke dårligere, men lungene dine får kjørt seg litt hardere da
Folk blander tobakk for at jointen skal brenne "bedre". Ergo; det skal tobakk i jointen fordi man ikke må svi vekk weeden.
Det blir litt mer "grøtete" av å røyke med tobakk syns jeg. Smeller hardere og raskere. Dette er pga. enten benzen eller blåsyrer (husker ikke hvilke) som får nikotin (og thc i denne sammenheng) til å nå hjernen nesten med en gang.. Herav forskjell på snus/sigaretter i opplevd bruk for mange. Orker ikke lete fram kilder.

De siste årene har jeg foretrukket rent (bedre rus, bedre lunger, bedre for lommeboka, bedre for dama etc), men brukte tobakk i mange år.
Sist endret av Uten Agenda; 11. januar 2021 kl. 21:59.
Helt enig at det blir en bedre «high» uten tobakk. Evt. kan man blande inn 0.1-0.2 med hasj i weeden når man ruller rent, synes da jointen brenner bedre og ikke slukker hele tiden.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Teknisk sett blir det jo dårligere, da weeden blandes med noe man ikke blir høy av. Men jeg vil tro de som blander med tobakk sikkert tar noen ekstra trekk slik at man blir like sten.

Selv bruker jeg aldri tobakk, synes det smaker mye bedre da. Og weeden har blitt så bra i Norge de siste årene at jointen som regel brenner helt bra.