Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1005
Sendte inn Cpu, hovedkort, ram brikker og skjermkort til komplett og fikk tilbakemelding om at alt funket som det skulle. Da regnet jeg med det var min gamle psu som var synderen.

Nå får jeg akkurat samme problem som tidligere med ny psu. Cpu og dram led lyser av og på mens viftene går. Slik står den til jeg skrur den av.

Nå har jeg ikke fått gamet fortnite på en måned og abstinensene tar knekken på meg. Hilfe!
Sist endret av sweetgraphic; 26. september 2018 kl. 23:52.
Du har ikke byttet om på kablene som går til cpu og gpu?
Nei, står klart og tydelig cpu på kabelen til cpuen
har du koblet til alle ekstra kabler som skal kobles til skjermkort?

har du husket på å bruke standoff skruer bak hovedkortet? http://i.pbase.com/o4/53/626353/1/54...k4IMG_2142.JPG

forsøk å ta ut cmos batteri et par sekunder, deretter sette inn igjen før du starter pc. (ta også ut strømkabelen).

hvis du har 2 ram brikker, ta ut den ene, hvis fremdeles ikke boot, gjør det samme med den andre brikken. hvis du bare har en brikke, prøv en annen slot.
Standoff skruer var problemet! Pm meg nr ditt så skal jeg vippse deg 100kr for bryet <3