Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2629
Hei,

Har tatt 100mg med tramadol kl 0900 i dag morges.

Har tenkt å kose meg med noen øl og kokain senere i ettermiddag.

Bør jeg unngå dette mtp tramadolen?
Det kan gå greit og det kan gå galt. Hadde ikke gjort det selv for å være på den sikre siden.
Har brukt uppers og downers om hverandre mange ganger før å det er en risiko jeg har vurdert at jeg ønsket å ta. Fin rus var det også. Kokain kan føre til hjerteproblemer i seg selv, men dette vet du sikkert. Jeg vil ikke si om du skal gjøre det eller ikke. Du må ta en avgjørelse selv om du vil utsette kroppen din for påkjennelsen dette medfører.
Maks serumkonsentrasjon etter 1t med 6t halveringstid.
Ville hvertfall tatt det med ro med alkohol og tramadol. Men hvorfor blander folk ups and downs? Blir ikke det litt som å skyte kyllingen ETTER du har hatt den på grillen?
Sitat av 420master Vis innlegg
Ville hvertfall tatt det med ro med alkohol og tramadol. Men hvorfor blander folk ups and downs? Blir ikke det litt som å skyte kyllingen ETTER du har hatt den på grillen?
Vis hele sitatet...
Speedball er jo en veldig mye brukt kombo. Det gir en sjukt god rus. Derfor.
Jeg går på 400mg nobligan (langtidsvirkende tramadol) hver dag..
jeg drikker og fyrer litt om hverandre ofte, dette går fint��
Vet ikke helt ang kolaen..
jeg ligger faktisk nå å venter på viben fra nobliganen da jeg har skrapt av det ytterste belegget og klina til med to�� + pinex forte, Neurontin, valium����x♀️
Håper på en fin kveld��
Tror du klarer deg fint i kveld jeg��kjør på��
Tamadol og Alkohol er en veldig dårlig kompinasjon!! Har aldri blitt så fyllesjuk i mitt liv etter å ha tatt kun 4 i løpet av dagen og så en fest til slutt.. Mente jeg ikke drakk så mye den kvelden, men OBOY!! den søndagen var virkelig ille. Lure meg prøvde å døyve ubehaget med en tramadol på formidagen, noe som gjorde formen mye værre og ble knelende forran skåla.. hmf. så no more.
Jeg blir gira av tramadol, digger "rushet" jeg får. Faktisk er det bare nydelig når en er på topp og har en joint i handa ;-)