Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2833
Jeg satte meg til rette med PC'en på flatskjermen min, og klikka meg inn for å se litt southpark. Jeg la merke til at de henger litt etter med episodene, og per dags dato er den nyeste episoden det går an å trykke på S13E03. Linken til denne heter ../episodes/1303. Jeg fant fort ut at de har flere episoder enn dette, for på slutten av episode tre kommer linken til episode fire opp. Jeg har ikke sjekka så grundig, men jeg har kommet til S13E11 uten problemer. S14E01 funker ikke, men det ser hvertfall ut til at de har hele S13 ute
Dette er jo gamle episoder .. de har jo kommet til S14E07? Så what's the big deal? o_O
At man ikke får sett disse på Norsk TV er the big deal, og at dette er et lovelig vis å få sett episodene.
bruk Southparkstudios.se istedet?
min gode mann, www.mrtwig.net
om du ikke har noe imot torrents og bedre kvalitet :-)
Sitat av Reitaner Vis innlegg
min gode mann, www.mrtwig.net
om du ikke har noe imot torrents og bedre kvalitet :-)
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på lovlige måter jeg da

southparkstudios.se skal testes
Genialt! KP
Fant det ut for en stund siden, men bra at du deler det med andre!
Neutral Good
Mith's Avatar
Klikki klikki. Gjør dere som beskrevet i linken så kan dere se episodene på http://www.southparkstudios.com
Det virker også for andre program sendt på comedy central, som feks. The Daily Show og The Colbert Report.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
www.xepisodes.com

Dem har alle episodene, og de kommer ut samtidig som på tv og har meget god kvalitet!

Enjoy.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
www.xepisodes.com

Dem har alle episodene, og de kommer ut samtidig som på tv og har meget god kvalitet!

Enjoy.
Vis hele sitatet...
Download limit, dessverre
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
www.xepisodes.com

Dem har alle episodene, og de kommer ut samtidig som på tv og har meget god kvalitet!

Enjoy.
Vis hele sitatet...
Mye dårligere kvalitet enn southparkstudios, pluss saktere dl, begynner å bufre midt i filmen for meg ofte.
Sist endret av Grix; 26. juli 2010 kl. 23:02.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Ah, alltid brukt den sia jeg.
Men okei, viss southparkstudios er bedre så bytter jeg jo såklart.
▼ ... over en uke senere ... ▼
på Allsp.com er kvaliteten elendig innimellom men buffringen kan være ekstremt rask på de fleste episoder. men personlig er southparkstudios.no best
Stansdad.com
Xepisodes er best!