Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 981
Hei

Noen som har erfaring eller kan si hva de mener om disse og hvem som burde velges?
Skal mest brukes til internett og litt bilde redigering og noe lett video redigering!

http://www.multicom.no/PartDetail.as...c:36159%3br:pg

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdin...px?plid=107167

http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=163856

På forhånd takk!!!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Alle tre er Acer, mao ville jeg ikke anbefale noen av de, specmessig er de også relativt like.
Vil heller styrt unna alle disse tre. Kjøp noe skikkelig når du først skal ha. Anbefaler å ta en kikk på Multicoms egne bærbare.
Trådstarter
64 3
Sitat av danielsk Vis innlegg
Vil heller styrt unna alle disse tre. Kjøp noe skikkelig når du først skal ha. Anbefaler å ta en kikk på Multicoms egne bærbare.
Vis hele sitatet...
De ha jo en tendens til og koste en del mer da!!!

Hva er galt med acer da? bare gode erfaringer jeg men men....
Sist endret av karl77; 23. juni 2009 kl. 23:19.
Acer sine skjermer går til helvete, ihvertfall på litt gamlere modeller. Mange sliter med varmeproblemer osv.
Sist endret av jeppfi; 23. juni 2009 kl. 23:23.
Trådstarter
64 3
Noen med erfaring fra disse da?
Kan bekrefte sterkt at Acer er noe møkk. Usolide maskiner. Madammen min kjøpte en Acer i forbindelse med et studenttilbud på Elprice, og den faller fra hverandre, jeg kødder ikke. Det løsner skruer av seg selv og ting faller av den, og dette er en maskin som står på et bord, og blir ikke flyttet noe mer enn til sofaen til tider. Skjermen er veldig forsvaket, og knapper og touchpad både kjennes og føles billig.

Samtidig som denne maskinen kjører Vista, så blir det enda flere problemer i form av at det trådløse grensesnittet på Acermaskinen har en tendens til å være svært ustabil. Da i form av at WLAN-bryteren slår seg av av seg selv.

Og dette er bare erfaringen min hjemme. Jeg jobber et sted hvor jeg er borti kunder og datamaskinproblemer daglig, og Acer går igjen og igjen og igjen og igjen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spart noen kroner til og investert i noe som er litt mer solid. HP, Asus, Lenovo, og Dell er merker jeg har gode erfaringer med. Eneste med HP er at noen DV6000 og DV9000-maskiner som har en liten 'defekt' på hovedkortet hvor WLAN-bryteren ikke lengre fungerer, men utenom det har jeg bare god erfaring med HP-laptoper.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Tierra Vis innlegg
Kan bekrefte sterkt at Acer er noe møkk. Usolide maskiner. Madammen min kjøpte en Acer i forbindelse med et studenttilbud på Elprice, og den faller fra hverandre, jeg kødder ikke. Det løsner skruer av seg selv og ting faller av den, og dette er en maskin som står på et bord, og blir ikke flyttet noe mer enn til sofaen til tider. Skjermen er veldig forsvaket, og knapper og touchpad både kjennes og føles billig.

Samtidig som denne maskinen kjører Vista, så blir det enda flere problemer i form av at det trådløse grensesnittet på Acermaskinen har en tendens til å være svært ustabil. Da i form av at WLAN-bryteren slår seg av av seg selv.

Og dette er bare erfaringen min hjemme. Jeg jobber et sted hvor jeg er borti kunder og datamaskinproblemer daglig, og Acer går igjen og igjen og igjen og igjen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spart noen kroner til og investert i noe som er litt mer solid. HP, Asus, Lenovo, og Dell er merker jeg har gode erfaringer med. Eneste med HP er at noen DV6000 og DV9000-maskiner som har en liten 'defekt' på hovedkortet hvor WLAN-bryteren ikke lengre fungerer, men utenom det har jeg bare god erfaring med HP-laptoper.
Vis hele sitatet...
Skal du ha noe med enda bedre holdbarhet og garanti går du for HPs businessmodeller.
Mye av teknologien fra voodooPC ble også videreført i andre av HPs modeller.