Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 61968
Hvis de ikke tør ta opp problemstillinger muslimske jenter kommer opp i så gidder jeg ikke se på.

NRK er fortsatt = PK i mitt hode.
Ingen som faktisk fikk med seg hintene i siste episode (@ siste minuttene av episoden) ?

Der får man jo helt klart vite hva Isak har gjort de siste dagene.
Og da faller det ganske naturlig at det er ham det skal handle om i kommende sesong. Teaseren bekrefter jo bare dette ennå mer
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Ingen som faktisk fikk med seg hintene i siste episode (@ siste minuttene av episoden) ?

Der får man jo helt klart vite hva Isak har gjort de siste dagene.
Og da faller det ganske naturlig at det er ham det skal handle om i kommende sesong. Teaseren bekrefter jo bare dette ennå mer
Vis hele sitatet...
Ja, det er 100% confirmed at det er Isak det skal handle om. Det står "Isak, Høsten 2016" på slutten.
Sist endret av Fossegrim; 2. juli 2016 kl. 21:15.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da er vi i gang igjen!
Må si jeg var skeptisk til en hel sesong som skulle følge Isak, men etter den lille snutten som kom ut nå i natt gleder jeg meg virkelig til å se mer Føler det fortsatt kan gå begge veier, tho.
Gleder meg til å se videre igjen jeg også, liker retningen serien går i.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvem neste sesong blir om?
Stor sjanse for at det blir Sana, men bare spekulasjoner.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Noen som vet hvem neste sesong blir om?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er mange som vet det, men man kan jo spekulere.

Magnus fikk jo en større og større rolle utover i sesongen, og har rollen som 'jomfru'. Denne rollen kan jo kanskje appelere til mange.

En annen mulighet er Linn som er deprimert, har ikke helt orden på livet sitt, og ble mer med i denne sesongen, særlig mot slutten.
Sist endret av Likyhane; 19. desember 2016 kl. 17:21.
Sesong 3 er definitivt den beste så langt.
Tror de forholder seg litt til de faste personene i neste sesong. Så vil tro det er Sana som er neste person ut.
Evt spiseforstyrrelsene til Vilde, selv om de ser ut til å ha "falt litt bort" i de siste sesongene.

Tror ikke Magnus blir et tema før om 2-3 sesonger.
Jeg tror også på Sana. Nå har vi hatt kjæresteproblematikk, overgrep, homofili.. Det er vel på tide med verden fra en hijabjentes ståsted.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Susa Vis innlegg
Jeg tror også på Sana. Nå har vi hatt kjæresteproblematikk, overgrep, homofili.. Det er vel på tide med verden fra en hijabjentes ståsted.
Vis hele sitatet...
Er det ikke hun som er ekstremt rasistisk? Jeg syns å huske det ihvertfall fra det jeg så av Skam.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
.... men så ble det litt vel cringe.
Ingen som brydde seg om Sana her, gitt.
Sitat av eghhh Vis innlegg
Ingen som brydde seg om Sana her, gitt.
Vis hele sitatet...
Jeg så siste sesong, og syntes den tok seg opp på slutten. Men feilen med Sana sin sesong er at det er utrolig mye filming av at hun står og ber eller tenker, veldig innadvendt, ensomt og kjedelig. I de andre sesongene handler det mer om vennskap, fest og moro, selv om det også har vært litt drama.

Syntes sesongen hadde en flott slutt da!