Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 771
Hei.
Siste tida har PCe skjermene blacka ut- med gråe streker osv. over skjermene, noen ganger blå skjerm (ikke bluescreen) og litt diverse crashes.
Ble ganske ofte tilslutt før idag tror jeg kanskje den tok helt kvelden da begge skjermene er svarte når pcen går på.

Regner med dette er skjermkortet, men ville helst forsikre meg. Begynner å bli ganske gammel forøvrig, Radeon 6950 kjøpt for en del år tilbake.

Er dette mest sannsynlig skjermkortet som har strøket med da? Eller kan det eventuelt være noe annet som strømforsyning eller noe? /noob.
Sist endret av Trollogi; 22. juni 2014 kl. 18:53.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Høres veldig ut som at det er skjermkortet ditt. Streker over skjermen på den måten er det fint lite av andre komponemter som kan forårsake
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Høres veldig ut som at det er skjermkortet ditt. Streker over skjermen på den måten er det fint lite av andre komponemter som kan forårsake
Vis hele sitatet...
Var egentlig det jeg regnte med.
Takk for svar

Uansett, kan dette her duge igjen; MSI GeForce GTX 760 Gaming 2GB PhysX, til å kjøre egentlig ganske enkle spill som CS:GO, ikke noe hardt.

Og passer det med dette hovedkortet som jeg har? P8Z68-V PRO/GEN3.

Og holder det med 550 PSU?

Eller gå for samme versjon av skjermkort, med 4gb. Kan hende det blir GTA5 på PC etterhvert, og kjører dual-screen.
Sist endret av Trollogi; 22. juni 2014 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ja på alle spørsmålene. Men 4 Gb versjonen er bortkastet mm du skal spille på flere skjermer samtidig og da kommer kortet litt til kort uansett
Trådstarter
Supert.
Takk for svar.