Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 15137
Så du ikke hadde skrevet , The river en av de skumleste seriene jeg har sett.
Sist endret av Incogn1to; 13. juni 2012 kl. 16:19. Grunn: Du hadde jo det :)
Sitat av Avatar Vis innlegg
Anbefaler deg å se "Touch" på det sterksete! Det er en av de beste og mest meningsfulle serien jeg har sett! Den har nettopp gått på tv2 en stund (2 episoder igjen). Angrer ikke på ha sett noen av episodene. Legger ved en god trailer til serien. Ikke les så mye mer om den enn det som blir sagt i den. Da ødelegger du mye av seergleden.

http://www.youtube.com/watch?v=dvQ_qJYZ-7A
Vis hele sitatet...
Mener ikke å kapre tråden og gå offtopic, men lurer veldig på hva folk ser i "Touch"? Har hørt flere beskrive den som "a beautiful show", men personlig ser jeg ikke hva som er så vakkert med den? Jeg har bare sett 6 episoder, så det er mulig serien blir bedre/mer innholdsrik etter hvert, men for øyeblikket virker det bare som om en autistisk kid gjør små inngrep i hverdagen som får store utfall gjennom en (noe kjeitete) chain of events.

For øvrig syntes jeg også skuespillerprestasjonene er ganske dårlige. Sutherland overdramatiserer det meste. F.eks. når Jake plutselig vandrer av gårde, noe som skjer i de fleste episodene jeg har sett, så oppfører han seg som om dommedagen var nær. Nesten som om han fortsatt lever i "24-boblen" sin der pulsen hviler på 200 og snikskyttere befinner seg på hvert eneste tak. Den kvinnelige barneværn-arbeideren er heller ikke så mye å skryte av. Jake er gjennomført monoton gjennom alle episodene, bortsett fra når han spasmer ut i et epileptisk tantrum etter at noen rører han, så der kan man vel hverken kritisere eller aplaudere.

Jeg mener ikke å være krass i kritikken, men jeg undrer bare på hva folk syntes er så bra med denne serien?

For å bidra med noe trådrelatert, så kan jeg jo nevne at Revenge er en serie jeg nylig har plukket opp og finner værdt tiden min. Den handler om en dame som drar tilbake til tettstedet hun vokste opp i for å ta hevn på de innblandete partene i en konspirasjon/framing som fikk faren hennes dømt og sendt i fengsel for bidra til terror-virksomhet.
Burn notice og Freaks and geeks
Utrolig at ingen har nevnt simpsons, beste serien jeg har sett værtfall. Og jeg er sær!
It`s always sunny in Philedelphia
▼ ... over en uke senere ... ▼
Six Feet Under burde nevnes her.
ny serie som har gått i 5 ep og hittil liker jeg den veldig godt

Continuum
Sitat av nilsern Vis innlegg
Mener ikke å kapre tråden og gå offtopic, men lurer veldig på hva folk ser i "Touch"? Har hørt flere beskrive den som "a beautiful show", men personlig ser jeg ikke hva som er så vakkert med den? Jeg har bare sett 6 episoder, så det er mulig serien blir bedre/mer innholdsrik etter hvert, men for øyeblikket virker det bare som om en autistisk kid gjør små inngrep i hverdagen som får store utfall gjennom en (noe kjeitete) chain of events.

For øvrig syntes jeg også skuespillerprestasjonene er ganske dårlige. Sutherland overdramatiserer det meste. F.eks. når Jake plutselig vandrer av gårde, noe som skjer i de fleste episodene jeg har sett, så oppfører han seg som om dommedagen var nær. Nesten som om han fortsatt lever i "24-boblen" sin der pulsen hviler på 200 og snikskyttere befinner seg på hvert eneste tak. Den kvinnelige barneværn-arbeideren er heller ikke så mye å skryte av. Jake er gjennomført monoton gjennom alle episodene, bortsett fra når han spasmer ut i et epileptisk tantrum etter at noen rører han, så der kan man vel hverken kritisere eller aplaudere.

Jeg mener ikke å være krass i kritikken, men jeg undrer bare på hva folk syntes er så bra med denne serien?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke spolere noe, så for å gjøre det litt mer vanskelig å skjønne det, så kan du søke litt etter "Lamed Vav" på en søkemotor (om du vil). Men jeg kan fortelle såpass at han ikke er autistisk. Det blir veldig mye mer innholdsrik mot slutten, og det bygger seg opp mot en sesong 2. Slutten var jeg også veldig fornøyd med
Sist endret av Avatar; 26. juni 2012 kl. 22:06.
The Cleveland show,Nårje,Bundy,Kingdom Hospital & Masters of Horror og sikkert mange fler som jeg ikke husker
Ringenes herre? vet det ikke er en serie, men er flere filmer om det
SUITS ALL THE WAY!
Anbefaler "Avatar: The Last Airbender" og "Avatar: Legend of Korra"! Mange tenker sikkert: "Gidder vel faen ikke sitte å se på tegnefilm!" Men for å være helt ærlig, disse to seriene er det beste jeg noen sinne har sett! Vanligvis liker jeg serier som Breaking bad, True Blood, Game of Thrones osv. Men Avatar seriene er helt utrolig bra! Aldri har jeg fått frysninger som jeg fikk av siste episoden av Legend of Korra!
Mot i brøstet!
Om du går inn på Next-Episodes.net og ser etter serier du liker, så kommer det andre serier under som ligner, og der får du tips!
Vil anbefale serien Workaholics, jeg satt og lo så jeg gråt gjennom hele første sesong. Har ikke fått tid til å se sesong 2 though...
Trådstarter
47 0
Jeg har sett alle episodene av Workaholics 2 ganger. En gang siden jeg startet denne tråden. Siden jeg sist skrev har jeg også sett alt av White Collar, og digga det. Nå er jeg i gang å ser the office episodene hvor Michael er med, siden det er noen år siden jeg så dette. Er i sesong 6. Til han som nevnte ringenes herre filmene har jeg sett alle filmene MANGE ganger. Når Ringenes brorskap kom så jeg filmen hver dag etter skolen, i en lang tid. Jeg var frelst. Jeg har også lest bøkene 2 ganger. Hobbiten også.

Til de som har nevnt anime, så er det ikke min greie, desverre. Da hadde jeg hatt underholdning i noen år til :P

Neste på lista er Suits og Mad Men.
Serier på under en sesong orker jeg ikke å starte på, da det blir altfor mye å holde styr på, men takk for alle svar!
Jeg kan anbefale deg noen serier som jeg syns er bra.

Bones, Castle, Blue blood, Body of proof.

Det kan kanskje være noe for deg og se på?
The Wire. Ikke tro at dette er en politiserie. Det er den beste serien som er laget. Se den!
Har egentlig aldri sett på noen serier men i det siste har det kun gått i forskjellige serier, brukte 3 dager på å se hele Blue Mountain State, nå er jeg på Sesong 3 av Community.
Anbefaler heroes sterkt! Det er et veldig "underrated program, men veldig bra!
Veldig skuffende at de ikke kunne lage en sesong 5 fordi ikke nok kanaler sendte programmet.
nikita er også et ganske koselig program.
▼ ... over en uke senere ... ▼
som noen har nevnt; Six feet under.
Angel og Buffy
Pacific
The Tudors
FUTURAMA
gentleman #1
ViceR's Avatar
The Borgias


Kanskje litt kjedelig for de som ikke er interessert, men det er en utrolig bra serie.
Oz er en av de desidert beste seriene jeg har sett. Den la jo på en måte grunnlaget for serier som The Wire. Er flere skuespillere som var med i Oz som er med i The Wire.
Trådstarter
47 0
Takk for enda flere svar. Har nok serier å se på en stund nå. Har sett alt av suits nå, og begynt på the Wire.
WILFRED!!!

http://www.imdb.com/title/tt1703925/
Sist endret av Darko; 12. juli 2012 kl. 18:32.
Her er i hvert fall min liste

http://dl.dropbox.com/u/17471868/Screenshots/6.png
http://dl.dropbox.com/u/17471868/Screenshots/7.png
The X files er ein av mine favoritt seriar ! Anbefalast på det sterkaste
http://www.imdb.com/title/tt0106179/
Kan trygt anbefale "Life", likte veldig godt hvordan vi lærer å kjenne hovedpersonen og ellers den geniale humoren og handlingen.

Denne serien ligger på topp sammen med Dexter, House, Breaking Bad og Prison Break for min del!
Sist endret av Hak; 13. juli 2012 kl. 22:17.
Vet ikke om det er nevnt, men Kyle XY er en veldig bra serie. Dessverre ble den kansellert før den rakk å bli ferdig -.-
Hvis du liker kule (og tidvis tvers igjennom jævlige) personligheter kan jeg anbefale en serie som heter Rhodes. Den handler om livet til Cecil Rhodes, og er en flott reise gjennom Sør Afrikas tidlige historie.

Britene er ellers flinke til å vise frem det verste politkk har å by på, så hvis du liker den slags er A House Of Cards vel verdt det. Mer skremmende enn de fleste skrekkfilmer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
chuck sessong 5!
Coupling er gammel, men den beste humoristiske serien!
Jeg vil anbefale 2 serier som jeg har sett på i år. Første er "Narruto", en chill japansk animeserie som kan glede deg i flere mnd. Er litt barne-tv aktig men du blir glad i karakterene og det er masse bra slossing, landskap og stemning
Andre serien jeg har sett i år er American Horror Story! Amerikansk drama/horror som jeg syntes var helt ok Finnes bare en sesong så langt men tror det kommer en til i høst/sommer uten at jeg kan sio det for sikkert.

Ellers så går det mye i dokumentarer her Finnes drøssevis av gode dokkiser i alle sjangre
Sjekk ut Shameless og It's always sunny in philadelphia.
Lilyhammer tapte seg riktignok ganske fort, tror ikke de klarer å melke den veldig lenge.

Sjekk ut Trailer Park Boys serien og filmen, tar ikke mer enn ett par dager å komme seg gjennom heller.
Community anbefales også.
metalocalypse
bobs burgers
Twin Peaks er ihvertfall full av personligheter!
Nå orker jeg ikke å lese igjennom hele tråden, så vet ikke om folk allerede har nevnt eller ikke. Men her er nå mine forslag, som kanskje er en av de du har glemt. Men la gå:

- FlashForward (Ble bare 1 sesong, holdt på å klikke vinkel!)
- Persons Unknown
- Bones
- That '70s Show
- How I Met Your Mother
- Scrubs
- Gary Unmarried
- Homeland
- Modern Family
- Packed To The Rafters
- The War At Home


Ikke sett selv, men får hele tiden anbefalt:
- Life
Sikkert vært nevnt tidligere i posten, men The Wire er en veldig bra serie
Firefly var dritkult, men skandaløst nok ble bare én sesong produsert.
Det er piratserie/skattejegere, I VERDENSROMMET! Det blir ikke stort bedre enn det uten å gå over på anime.
Spesialstyrken, eller det originale navnet Flashpoint er noe av det beste jeg har sett! Anbefales, ser på det daglig. Har lastet ned alle sesongene ogdet går rundt 01.00 på MAX
Kan anbefale Human Target og Psych de er to veldig gode tv serier
Sist endret av Tecno; 30. juli 2012 kl. 19:30.
Pretty Little Liars. Har tross alt fått 8.1 på imdb. Gi det en sjans, det er ikke Gossip girl

http://www.imdb.com/title/tt1578873/

Death Note. Broren min nektet å se det, men jeg tvang han, og nå er han snart ferdig med serien

http://www.imdb.com/title/tt0877057/
Parks and Recreation
Big Love http://www.imdb.com/title/tt0421030/ veldig bra drama serie om hvordan det er å leve med 3 koner Bra skusepill, og alltid spennende og se hva som skjer videre i neste episode. Hele 5 sesonger følger man denne familien og alle problemene som dukker opp.
Eastbound & Down genial serie, med en genial fyr som er rimelig retard, arrogant og tror han er kongen av verden, he is Kenny Powers!

Curb Your Enthusiasm laget av Larry David og handler om "livet" til Larry David som er en av skaperne bak Seinfeld, sykt bra serie som er verdt og se.

Louie handler om Standup komiker livet til Louie C.K, funny serie, har ikke sett så mye av det, men definitivt verdt og se.

The Boondocks kanskje den beste serien jeg har sett, handler om Freeman familien, som har flyttet ut fra ghettoen til det finere strøk, og skal tilpasse seg der. Det er Grandpa som må ta vare på ungene Huey og Riley Freeman, helt fantastisk serie.