Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1034
som tittelen sier, er ute etter er morsomt mmorpg som man ikke trenger å spille mye for å henge med. har mye studier som jeg tar seriøst men trenger noe å gjøre på dødtia. eller et bra arena spill som ikke trenger en altfor kraftig pc. det meste av utstyr står hjemme. har en semi god laptop.
Sist endret av Norjoker; 27. september 2011 kl. 14:27.
minecraft på en artig server
jeg har nettopp begynt litt med Ryzom. det er fint. F2P opp til en ganske høy level, og gratis nedlasting. ellers er jo World of Warcraft kanskje litt for åpenbart?

om du vil prøve noe sandbox, så har du jo Darkfall.
Forslag til arenaspill som du ikke trenger kraftig pc for:

Bloodline Champions.
Arenabasert spill hvor alle starter på lik linje, noe som betyr at du slipper å bruke masse tid på å levle og geare opp for å få bedre stats.
Det er gratis, og man kan spare opp poeng for å kjøpe nye champions eller kjøpe de for penger.
Det går an å kjøpe våpen og skins osv, men det gir ingen fordeler i spillet såvidt jeg vet.
http://www.bloodlinechampions.com/
Lord of the Rings Online eller Age of Conan. Begge er gratis
Warcraft 3 m/ exp Frozen Throne: Dota .
Risk your life (ryl)
Kommer sikkert til og få Protester nå men Tibia, tar litt tid og komme litt opp i lv men man trenger ikke spille lenge av gangen eller mye, spill når det passer... Forøvrig, noen her som spiller/ har spilt?
Aion, et Koreansk MMORPG som fokuserer primært på PVP.

Sist endret av elodin; 27. september 2011 kl. 14:59.
Dette er et nydelig spill ! kan anbefalest fra meg spiller det ikke lenger, men bare naturen og verdenen rundt er utrolig!

Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Aion, et Koreansk MMORPG som fokuserer primært på PVP.

Vis hele sitatet...
Guild wars? lit gamelt men veldig bra !
Veit du sa MMORPG, men Hon (heroes of newerth) og LoL (league of legends) er 2 spill jeg syntes er sykt morsomt, Det er et spill som er F2P. spillet er fokusert rundt 5v5. et game kan vare fra 15min til 1 time. gjør et søk på forumet på en av spillene så får du litt mer insyn i hva det dreier seg om
takk for tilbake meldinger alle sammen har litt forskjellig som må prøves ut. bloodlines har jeg prøvd. det er genialt. men min halv gode pc har en kræsja harddisk så må vente på ny. den jeg bruker nå er ikke kraftig nok for blc
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
age of conan
Sitat av xavi0n Vis innlegg
minecraft på en artig server
Vis hele sitatet...
Når ble Minecraft en MMORPG....?

Prøv World of Warcraft! =)
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Når ble Minecraft en MMORPG....?

Prøv World of Warcraft! =)
Vis hele sitatet...
sant.
Prøv å spill world of warcraft.
Du kan prøve det gratis opp til level 20.
http://eu.battle.net/wow/en/
Og evt kjøpe deg pakkene etterpå.
Sitat av iMoan Vis innlegg
RUNESCAPE.
Vis hele sitatet...
Haha, latterlig mye tid jeg brukte på det når jeg var mindre lvl 99, så bare pass dere
http://www.youtube.com/watch?v=VPFxec37zzo

Requiem: Bloody mare ftw. Spiller det ikke så mye nå lengre, men spilte det mye før. Første MMORPG spillet jeg har giddet å komme så høyt som lvl 70 i.

Også gratis. =)
Diablo 3 kommer jo neste år Spill deg gjennom diablo 1 / 2 og expansion mens du venter