Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  143 17804
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Utrolig at det ikke er nevnt ennå. Her kommer kongeserien:


Hotell cæcar
Vis hele sitatet...
Det er en god grunn til at den serien ikke er nevnt!
The Mentalist - Epic serie

White Collar - er ganske sikker på at White Collar har "stjelt" en del ideèr fra Mentalist men synes begge seriene er meget bra.

Kyle XY season 1 - Etter den første sesongen mistet jeg intreessen for serien men S1 er worth a watch

Modern Family - En serie jeg hadde lite tro på men som faktisk var veldig morsom.

Shameless US - er bare 1 sesong ute. Remake av serien Shameless UK som jeg personlig syntes var boring. Shameless UK er på sin 9enede sesong eller noe tror jeg. Men etter min mening var Shameless US mye fetere even tho episodene og storyen var helt likens.

How to make it in America - 1 sesong ute. litt enourage-stil over det men langt ifra det samme.

Breaking Bad, Dexter og True Blood <- my favs
Gadd ikke å lese gjennom alt. Skyt meg hvis det har blitt nevnt..

No ordinary family- Handler om en familie som har vært med i flykræsj, men overlever.

Faren - blir super sterk og kan hoppe langt.
Moren - Super RASK..
Guttungen - Blir ekstremt smart.
Jentungen - Tankeleser osv.

Kun 1 sessong på 20 episoder, men er verdt å se!
Så lenge man følger Dexter ifra første episode og utover, er det definitivt den serien jeg har blitt mest opphengt i.
Da jeg så episode 1 klikket det helt i hodet mitt, klarte ikke og stoppe...!!!




Edit: Home and away?
Sist endret av Foretningssans; 29. september 2011 kl. 08:17.
Sitat av F10 Vis innlegg
Gadd ikke å lese gjennom alt. Skyt meg hvis det har blitt nevnt..

No ordinary family- Handler om en familie som har vært med i flykræsj, men overlever.
Vis hele sitatet...
Vel, det ble det kansellert, så det kommer ikke noe season 2. Er kjedelig å se en serie så finner man ut at det ikke kommer noe second season, selv om slutten er lagt opp til at det skal komme
Sist endret av mo3; 29. september 2011 kl. 08:49.
Dexter, Chuck, My Name Is Earl.

All tre er totalt konge
Noen som har sett på den nye serien "The Playboy Club"? God underholdning og ganske godt laget, setting er 1960s. Bare det at Amber Heard er med, gjør det verdt det. Hun gjør en utrolig god rolle, for en kvinne!!!
Anbefaler "Archer" - IMDB link .

Denne er hysterisk morsom, og humoren treffer meg MIDT i hjertet.
Se for deg Family Guy blandet med The Office, satt i et "secret spy"-scenario(ikke den mest treffende beskrivelsen, men jeg prøvde.)

Anbefaler å se 3-4 episoder - det tok meg et par episoder før det plutselig gikk opp for meg hvor fantastisk denne serien er.
Anbefaller Terra Nova!
http://www.imdb.com/title/tt1641349/

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=X6aNEIZwPFc


Handler kort fortalt om verden i 2149. Utsultet, overbefolket og så forurenset at det nesten ikke er levelig der lenger. Løsning?
Vi sender tilbake en gjeng folk 85millioner år tilbake for å starte på nytt.
Sist endret av Bombasa; 29. september 2011 kl. 11:03.
Vet ikke om denne har blitt nevnt, men jeg anbefaler Planet Earth. Det er en dokumentar om jorden og livet her, men den vanvittige imdb ratingen burde være nok bevis for at det er meget underholdende.
Jeg tar ikke spesielt hensyn til listen din, men jeg personlig digger Weeds (sesong 1-6, 7 har begynt), og The Walking Dead. TWD er en zombie serie. Det er 5 episoder i sesong 1, og må bare si at det er avhengighetsskapende. Utrolig bra serie. Sesong 2 kommer på tv (i USA) 16. oktober. Så er ikke lenge til sesong 2 kommer ut, og da kan du evt. laste ned episodene... Håper disse seriene faller i smak

- Serenity
Sitat av Grix Vis innlegg
Vet ikke om denne har blitt nevnt, men jeg anbefaler Planet Earth. Det er en dokumentar om jorden og livet her, men den vanvittige imdb ratingen burde være nok bevis for at det er meget underholdende.
Vis hele sitatet...
Woooord!
Jeg har bare skummet gjennom her men Six Feet Under må være en av de beste amerikanske seriene noensinne.
Sitat av SeReNiiTy Vis innlegg
Jeg tar ikke spesielt hensyn til listen din, men jeg personlig digger Weeds (sesong 1-6, 7 har begynt), og The Walking Dead. TWD er en zombie serie. Det er 5 episoder i sesong 1, og må bare si at det er avhengighetsskapende. Utrolig bra serie. Sesong 2 kommer på tv (i USA) 16. oktober. Så er ikke lenge til sesong 2 kommer ut, og da kan du evt. laste ned episodene... Håper disse seriene faller i smak

- Serenity
Vis hele sitatet...
S07 er ferdig bare så du vet det

UncleAndy
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Anbefaller Terra Nova!
http://www.imdb.com/title/tt1641349/

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=X6aNEIZwPFc


Handler kort fortalt om verden i 2149. Utsultet, overbefolket og så forurenset at det nesten ikke er levelig der lenger. Løsning?
Vi sender tilbake en gjeng folk 85millioner år tilbake for å starte på nytt.
Vis hele sitatet...
Omfg. Lastet akkurat ned episode 1 av denne. TAKK!
Så sykt awesome serie. ^^
OT: Her har dere en liste over kommende og de mest populære tv seriene i år:

http://www.imdb.com/list/0P3BtQu6vSk/
Så ikke episoden før i natt, og for en episode det var. Breaking bad er en en uforutsigbar serie. Fortsetter det slik neste episodene så er dette min all time tv serie.

Breaking Bad made my night.
Anbefaler: The Wire på the høyeste!

Se også "How to make it in America"
Noen her som er enige i at Veronica Mars er det største makkverket som er produsert i filmindustrien siden Dis av Aune Sand?
Sitat av Docile Vis innlegg
Noen her som er enige i at Veronica Mars er det største makkverket som er produsert i filmindustrien siden Dis av Aune Sand?
Vis hele sitatet...
Neh. Er ikke helt min type serie kanskje, men har sett langt, laaangt verre enn Veronica Mars.
Terra Nova har gått meg hus forbi. Ser mye serier, men ikke fått med meg den. Så den er på vei ned.

Sons of Anarchy er også en ok serie. Gikk lei av den fram til sesongen her, men har kommet seg litt igjen nå.
Utrolig at det ikke er nevnt ennå. Her kommer kongeserien:


Hotell cæcar
Vis hele sitatet...
Skrives Hotel Cæsar, get it right! damn.

Har sesong 2 startet av Boardwalk Empire? Noen som vet?
Skumma over alle svara her og mulig jeg har oversett det men, Friends?

10sesonger og serien er ferdig så du slipper å sitte å vente på neste episodde
Sitat av fth Vis innlegg
Skrives Hotel Cæsar, get it right! damn.

Har sesong 2 startet av Boardwalk Empire? Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Om du gidder sjekke litt selv. Og bruker tiden på mer fornuftige ting, og ikke poengterer andres skrivefeil... hadde du vist det 25 september.

http://www.imdb.com/title/tt0979432/episodes#season-2

Payback is a bitch.
Aktive serier:

An Idiot Abroad, Ricky Gervais and Stephen Merchant sender ut "idioten" Karl Pilkington på opplevelser han ikke vil oppleve... kongeserie!
Bored to Death
Eastbound and Down
Its always sunny in Philadelphia

Dexter
Mad Men
Breaking Bad

Ikke aktive lengre

The Office UK
Extras
The Sopranos
Arrested Development
Seinfeld
Prison Break

Og sist, men ikke minst
THE WIRE!!
Sitat av Staggere Vis innlegg
Om du gidder sjekke litt selv. Og bruker tiden på mer fornuftige ting, og ikke poengterer andres skrivefeil... hadde du vist det 25 september.

http://www.imdb.com/title/tt0979432/episodes#season-2

Payback is a bitch.
Vis hele sitatet...
ja, jeg er litt lat av meg. Så takk for at du gjorde jobben ;D
Sitat av fth Vis innlegg
ja, jeg er litt lat av meg. Så takk for at du gjorde jobben ;D
Vis hele sitatet...
Np.

Im your slave. Bare rop ut neste gang også, fikser vi den for deg vettu
24 sesongene er faktisk ganske så heftig og spennende, så om du er ute etter rimelig mye Action så er 24 mitt i blinken for det! Prøv å forstå livet som en såpass intense Agent å tenk deg hvordan han har det :P
Sitat av Staggere Vis innlegg
Np.

Im your slave. Bare rop ut neste gang også, fikser vi den for deg vettu
Vis hele sitatet...
skulle vært flere her ute som deg!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
S07 er ferdig bare så du vet det

UncleAndy
Vis hele sitatet...
Dønn? dødsdigg! da har jeg noe å se på

takker for tips, kp til deg, andy

- Serenity
synes det er utrolig at ingen har nevnt south park... mest geniale serien som finnes (etter scrubs :P stoooooor fan av scrubs). Sinnsyk bra serie, og skulle jeg gi en vurdering blir det klart 10/10
Sitat av kosatek Vis innlegg
synes det er utrolig at ingen har nevnt south park... mest geniale serien som finnes(...)
Vis hele sitatet...
Njaa, det er jo absolutt morsomt til tider, men MANGE av episodene er jo værste dohumoren da :P Digger de episodene med Towlie, han er sinnsykt morsom
Kvalitet:

Sons Of Anarchy
Generation Kill < Skuffende få som har sett denne perlen
Desperate Housewifes
House < Genialt
The Office < Trolig det beste som går på tv om dagen
The Big Bang Theory
Fringe < Eneste science fiction serien jeg tåler, dog litt mye rot i sesong 4..
The Wire < Gi den 4-5 episoder, etter det tar den livet ditt.
Brothers in Arms < Beste fra HBO, eller kanskje delt første med Generation Kill

Der har du over 100 timer med gull.
Sitat av SeReNiiTy Vis innlegg
Njaa, det er jo absolutt morsomt til tider, men MANGE av episodene er jo værste dohumoren da :P Digger de episodene med Towlie, han er sinnsykt morsom
Vis hele sitatet...
kan si meg litt enig der noen episoder er dødskjedelige, men de felste er op bra! (op=overpowerd for de som ikke skjønte det)
Top Gear?
Circuit Breaker
Extraneous's Avatar
Dexter, uten tvil. Nå har også episode 1 av sesong 6 kommet ut
Breaking Bad er rett og slett rå, og Burn Notice er bra den og!
Sitat av junkpal Vis innlegg
Walking Dead: Har "sesongen" på HDD, må bare samle ork. Kikka litt på første episode for en stund siden, virka litt dødt.
>virka litt dødt
>litt dødt
Vis hele sitatet...
pfffphhpffpfpf

Den tar seg ganske bra opp, det eneste som e synd me den serien er at det bare er 6 episoder.

Sjøl vil eg anbefale et par seriar

Stargate Atlantis (5 sesonger) Veldig kjekt
Stargate Universe (2 sesonger) Veldig kjekt

nesten likt
Battlestar Galactica(4 sesonger) Veldig kjekt

My name is earl (4sesonger) Veldig kjekt
Falling Skies (1 sesong) Veldig kjekt
Justified (1 sesong) Veldig kjekt
NCIS (8 sesonger) Veldig kjekt
The Sarah Connor Chronicles (2 sesonger) Veldig kjekt
The Unit (4 sesonger) Veldig kjekt

The office US (7 sesonger + s08e01) EKSTREMT morosamt.
The Simpsons
South Park
American Dad
Family Guy (i små doser)
24
Prison Break
Lost
Jericho
Persons Unknown
ell hvis jeg kan gi et tips 1000 ways to die er et ganske bra show som går på max 23:30
anbefaler sopranos og criminal minds
How to make it in America! Nesten samme opplegg som entourage bare at personene er "fattige" og prøver å slå seg opp som designere i new york..
The Wire
Sopranos
Dexter
House
Breaking Bad
Spartacus
Entourage

De seriene jeg liker best
cashcab på dicovery
Homeland people! Homeland!