Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4365
Er det noen som kan anbefale et sted. Har i det siste latt rusen ta kontroll over livet mitt, begynt å skyte heroin, drikke 12 halvlitere om dagen og andre ting. De på sosial medisinsk poliklinikk mener jeg trenger et opphold på langtids. Noe jeg forsåvidt er enig i. Har tidligere vært innlagt på privat klinikker som f.eks Vangseter som operer etter 12 trinns modellen uten hell.(koster over 100.000kr også) Er nødt til å ty til offentlige nå grunnet økonomi.

Titta litt på Incognito og Alfa. Er det noen her som har erfaring med disse?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du hadde sansen for 12 trinns vil jeg anbefale Alfa eller mestringshusene
Jeg hadde ikke sansen for 12/minnesota modellen. Ble litt for sekt aktig for meg. Noen som har peil på incognito klinikkene?
Phoenix Haga.
Les litt på siden dems.
https://phoenixhaga.no
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da jeg søkte meg inn i behandling via psykolog, sa han. Dra ditt du helst ikke vil dra for det har sannnsynligvis mest godt av..

Jeg dro til et terapeutisk samfunn som Phoenix Haga nevnt over. Du endret meg til en person så langt unna meg som tungrusavhengig at det toget er kjørt.
Få miljøer jeg matcher mindre med en det tunge rusmiljøet og rusen føles ikke lenger som den gjorde fordi jeg har dekket en del av hva den ga meg på andre måter.

Jeg valgte åpnet opp for å ruse meg etter 3. År rusfri og holdt på noen år nå uten å miste kontroll og redusert livskvalitet etter 1. og 2. forsøk med heroin. 3. gikk det seg til. Liker rett og slett ikke bli for rusa mer og synes det er kjedelig med for mange dager på rad uansett stoff.
Sist endret av DrPerception; 18. september 2020 kl. 05:57.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Origosenteret i Svinndal er et utrolig bra sted har selv vært innlagt der ��. De går under kirkens bymisjon og nei det er ikke et kristent sted. Vis du ikke er interessert i 12 trinns eller kristen og for å ikke snakke om et sted der andre har full styring vill jeg anbefale dette stedet ��
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alfa kan være noe dritt. Mange terapeuter der med tilknytning adiktolog akadamiet som er ganske spesiell orginasjon. Underfirma av dem (kartselskapet) har vært under etterforskning lg nå siktet for svindel for utallige millioner.

Alfa har ingenting med akdamiet å gjøre,.men akademi terapeuter er en forferdelig cocky og samtidog usikker rase som virkelig tror set de sier er svaret på alt gjerne uten av hverken terapuet eller pasient forstår hva de snakker om.


Mestringshusene er veldig behagelig. Usikker på hvilken terapeuter som er der nå, men mange av de er utorlog flinke som har vært der.

Man kan si mye om Omaf Olsvik men han kan drive glde behandlingsteder.

På alfa er de for strenge for en ordentlig narkoman..mye pappagutter der som har sniffe litt for mye.

Mestringshuseme har lfte en god blanding av junkyer til piloter og leger.

Korkbjerget i Sverige er skandinvias beste.

Imo er 12 trinns programmet veldig greit å kunne. Man trenger inke bruke aøt resten av libet,men var 12 trinns programmet som fikk med på riktig tanker. Men er en del jalla der også


Lykke til.