Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5063
Hei!

Nå skal jeg snart ta teorien. Har bare øvd på teoritentamen og ikke leste noe som helst i boka.
Fårr godkjentsikkert de siste 20 elns. Burde teorien være noe problem da?
Hørt at teoritntamen.no kan være vanskligere enn teorien i seg selv...?
Noen som har erfaringer?

- Takk for svar
Pensjonert Skaper
Jeg leste litt i boka selv, tok tester på nettet noen titalsganger (strøyk _hver_ gang), gikk ut til biltilsynet og bestod med 2 feil på første forsøk.

Teoriprøven er satt sammen av et gitt antall sprøsmål fra en stor pott. Si du får 25 spørsmål; da er de tilfeldig trukket ut av kanskje 1000 spørsmål du kan få. Med andre ord kan du være veldig uheldig å få bare dritvanskelige spørsmål, men stort sett burde det gå bra om du har bestått prøvene på nettet. Som du selv har hørt kan de være mye vanskeligere.

Kom deg ut og ta prøven. Det værste som skjer er at du stryker, må vente noen uker med å ta den på ny og taper noen hundrelapper.
Går fint an og øve med kun teoritentamen. Er bare å ta teorien når du føler det går bra på teoritentamen.
Jeg øvde mest på TT, leste litt i boka samt brukte sunn fornuft - fikk 0 feil. Du klarer deg nok fint
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Går fint an og øve med kun teoritentamen. Er bare å ta teorien når du føler det går bra på teoritentamen.
Vis hele sitatet...
Føler jeg kan alle spørsmålene.
Jeg bladde litt gjennom boka, men det var lenge før jeg begynte å bruke teoritentamen. Det hadde altså ingen innvirkning. Så brukte strengt tatt bare teoritentamen og det gikk helt fint. Bestod på første forsøk.
Kun teoritentamen i under èn uke, besto på 9 min, 5 feil.
jeg spam-øvdee på teoritentamen i en uke før jeg tok prøven. Hadde kun 6 feil! hah
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Tok moped- og billappen uten teoribok, kun med teoritentamen. Øvde en helg på moped, en uke på bil. Hadde to feil på bilteorien. Anbefales absolutt
Jeg øvde kun på teoritentamen både til mopedlappen og billappen, første forsøk hver gang.
Morsomt å se så mye repsons.
Da kan jeg bare si at jeg tok den idag. Brukte 15min og hadde 3 feil.
Det er jo tyelig at den boken en det ingen vits i