Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1074
Jeg vil altså å lage noe via notepad slik at man legger in noen koder (som jeg ikke vet om) og bestemmer "Refresh" fks hver 2 sekund, kan noen hjelpe meg med denne koden ?

Jeg vil ha det til Firefox og jeg vet at firefox har egen funksjon på det, men jeg vil ha en fil/ link der jeg kan trykke 10 ganger på det og åpne 10 vindueer, istedet for å stresse med å kopiere og lime adressen og bestemme refresh verdien hver gang jeg skal åpne et nytt refreshende vindu.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dette forsto jeg ikke en drit av iallefall.

Kan du prøve å forklare noe nærmere?

Er det en side som skal refreshes ? Også skal du åpne 10 kopier av siden?
Akkurat det du sa, jeg skal bestemme en link som skal refreshes, og vil ha en fil / notepad fil eller htm eller hva som helst, der jeg trykker på det og får opp de vinduene.

Edit:
Jeg vil også bestemme hvor mange sider som skal opp og intervallet til refreshingen + nettsiden som skal refreshes.

Enklere sagt:

En side som skal refresher til en verdi som bestemmes til en antall som klikkes !
Sist endret av ┌■ The One ■┐; 6. juli 2007 kl. 12:56.
Jeg ville laget en html fil med en ramme som refresher siden du vil spamme hvert 2. sekund. Dette skal la seg gjøre med f.eks. javascript.
Snarveien kan f.eks se sånn ut: "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -new c:\spam.html
Google firefox command line "new window" dersom det ikke fungerer.
Sist endret av bread; 6. juli 2007 kl. 13:32.
Uff, refresh og få 'besøkende' opp er så 2003.
wtf er det du snakker om typisk ?
Jeg holder på å lage spam, det er du som er 2003 modell, synes du burde kjerpe deg og heller svare på noe du kan enn å komme med dritt som du ikke forstår. Ta deg sammen !
Sitat av ┌■ The One ■┐
wtf er det du snakker om typisk ?
Jeg holder på å lage spam, det er du som er 2003 modell, synes du burde kjerpe deg og heller svare på noe du kan enn å komme med dritt som du ikke forstår. Ta deg sammen !
Vis hele sitatet...
Ro deg ned - jeg må faktisk si meg enig i at du har vært litt dårlig til å forklare problemstillingen din, og da kan du ikke forvente at typisk skal vite at du snakker om spam.. Jeg trodde også at du skulle booste antall besøkte på piczo siden din eller noe..

Iallfall, slik jeg har fortstått babbelet ditt vil du at din nettverksleser skal gå inn på en side og refreashe "X" antall ganger med intervaller på "X" antall sekunder.. Hvis du vil at dette skal skje på noen andre sin data vet jeg ingenting om det - men hvis du vil gjøre dette på din datamaskin kan du bruke et program som heter Scar. Her kan du skrive inn med enkle kommandoer hva som skal skje på dataen din, for å så spille det av.. Se på det som å lage en bot..

Der kan du fortelle musen din å gå til kordinatene X(xx) Y(yy) og skrive inn nettadressen, for å så gå på de nye kordinatene (refreash knappen) og trykke høyremuseknapp med intervaller på feks 1sekund (loop)..